PATRIKSIMA: je to compo = vsechno from scratch z principu (akorat "kokpit" jsem pouzil zaklad toho, co jsem delal kdysi).
Ono tam toho zas tak moc neni, proste unity teren, hrstka primitivnich textur, nahodne nalezeny font, ktery se muze, zvuky nagenerovane s sfxr, ambientni hudba udelana tak za 20 minut v beepboxu, a hromadka zmatenych skriptu aby to delalo aspon neco, od zacatku jsem pocital s tim, ze neco poradneho uz proste nestihnu, protoze proste nedokazu jet jako za mlada celych tech 48 hodin...
Treba letajici nepratele jsem pridaval "za pet minut dvanact" :)
Nema asi smysl v tom dal pokracovat (to by melo spis smysl zacit to cele znovu), ale puvodne jsem predpokladal, ze spalim hodinku dve nejakym "level" designem, aby to nebyl jen copypaste, par dalsich druhu nepratel vcetne obrovske lodi, a hrstku dalsich hernich mechanik, ale dle ocekavani to skoncilo tim nejjednodussim co se dalo stihnout bleskove.