• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ARGANNAHObezita
    MARKYSHA
    MARKYSHA --- ---
    MARKYSHA: každopádně v Santé už nepracuje, to jsem zjišťovala neb jsem chtěla ještě podávat stížnost přes ně.
    MARKYSHA
    MARKYSHA --- ---
    CARODEJNICE: ano, to pomůže, pokud se to dostane na nějakou horší míru, např. teď v druhým těhotenství se mi to zase zhoršilo, takže se tam pak zase chystám. Bohužel si teď už fakt nevzpomenu, jak se ta blbka obezitoložka jmenovala, ale dávala jsem recenzi na známý lékař a u hodně lidí se tam objevoval názor, že zřejmě dostává peníze od té zdravotnické organizace, ta se jmenuje Iscare, ona dohodí tlusťochy, oni nafasujou prachy od pojišťovny, zřejmě i několikrát, protože ta bandáž se povoluje, utahuje, pak se vyndavá, dělá se nějaká ta resekce žaludku nebo jak se to jmenuje a doktorka dostane podíl. Co vím od kamaráda trenéra její dcera byla ten typ osoby, co si zaplatí pěkně mastný tréninky a pak na ně nechodí a nechává je propadnout, načež si stěžuje, že nefungují, asi tak.
    CARODEJNICE
    CARODEJNICE --- ---
    MARKYSHA: Díky! Nečekala jsem takhle vyčerpávající příspěvek a moc mě potěšilo, že někomu stálo za to popsat takhle celé hubnoucí peripetie. Bylo to všechno srozumitelné a i čtivě napsané :) Akorát těžko uvěřit (člověk by radši asi ani nevěřil :D), že obezitoložka volá bývalé pacientce, jakže se jí to povedlo, že to potřebuje pro své dítě :) Držím Ti palce a napadá mě, že já sama mám moc ráda takové ty kalhoty, které Tě masírují (lymfatická masáž), dělají to už v salonech tak od 80,- za 45 minut - a dost si u toho odpočinu a mám pak neuvěřitelně lehké nohy. Mohlo by to pomoct s lymfou i ukládáním vody o kterém píšeš.
    MARKYSHA
    MARKYSHA --- ---
    CARODEJNICE: tak já mám velice špatné zkušenosti: