PLUMM: Jasně, toho ucha jsem si všimnul, že jsi ho tam zkoušel, jen jsem nevěděl důvod, proč nakonec nebylo :) Tyhle prvky (třeba kvůli tomu odstátí od lebky) je dobré (tedy v případě zbrushe) na to nahodit a pak je vymaskovat a oddělit jako subtool - v podstatě něco jako u PS hodit do nové vrstvy. Pořád to vypadá, jako by to byl jeden celek, ale ucho je zvlášť. No a pak si vypnout hlavu a nechat si jen ucho a okolo něj pak můžeš kroužit a doladit ho i s míst, kam by se kvůli hlavě nedalo dostat. Když pak budeš modifikovat nějak hlavu, pořád můžeš hnout zvlášť i s uchem, třeba ho zmenčit, natočit podle některé osy nebo jej pak samotné deformovat... Prostě nesnažit se to sochat z jednoho kusu, ale skládat to. To by Mudbox měl umět určitě taky.
jj, Barontieri si tím v poslední době pomáhá docela dost, on vůbec s tím 3Dčkem pořád něco dělal... jestli máš rád level design, tak si dej RAGE, stojí to podle mě za to - ale jen pokud člověk vyladí hardware :)