KOIRA: Asi zalezi na tom, kde ucis. Ve statni skole se starou reditelkou a segregovanejma romskejma detma v socialne slabsi lokalite to bylo o poznani horsi nez na maly alternativni skole, kde je imho nejak “porouchanej” kazdej druhej. Kdyz jsem ucila dospely, byla jsem vycerpanejsi nez z deti. Detem muzes naferovku rict a priznat vicemene cokoliv. S detma muzu bejt autenticka, spontanni, trhla. Nesoudi. Spis se pridaji. Tam je zas problem uhlidat hranice u adhd deti a u provokateru - nez mne dojde, ze vysiraj! Achjo. :) Da se navic ucit tak, ze to obstaraji deti a ty se nevykecas a struktura hodiny me ukotvuje a dava mi klid. Ostatne, planovat jsem se naucila nejen praci, ale i beznej zivot (v ten den pradlo, zitra kino, nakoupit tehdy a tehdy atd.) a ted o prazdninach, kdy krome vyletu nic neplanuju, jsem z toho vic v prdeli nez behem roku v plnym provozu.