• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SCHWEPZOccupy Wall Street
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    FEMUR: mě nestačí si vybrat nějaký program který se mi líbí. já jsem profesí programátor - pro mě je i v politice důležité se na tvorbě programu podílet, debugovat ho, hledat v něm chyby... :-)

    NAGASAWA: záleží na tom, co je vlastně tvým cílem :-)

    FEMUR: já si z konspiračních teorií dělám legraci už dlouho... tvrdím, že existuje jedno speciální oddělení tajných služeb, zaměřené na vytváření dostatečně nesmyslných a neškodných konspiračních teorií, aby jim lidi věřili... je potřeba pracovat s ověřitelnými zdroji, s tím souhlasím.
    FEMUR
    FEMUR --- ---
    XCHAOS: prima demokracie zalozena na anonymnich ID?:) ty v tom mas hokej vid? a rozdil mezi demokracii a svobodou znas?:)
    XAJA
    XAJA --- ---
    XCHAOS: strana, ktorá nemá vyhranené názory, ale necháva si otvorené zadné dviera u mňa teda rozhodne dôveru nevzbudí. mačka vo vreci, z ktorého môže vyliezť zmija.

    ale pravda, ot. a čo sa mňa týka, tak tiež unbook, víkend na pobavenie stačil.
    FEMUR
    FEMUR --- ---
    posledni doobu me fascinuje napric internetem, naprosta ignorace zdrojovani a overovani si informaci.

    konspiratori ale i odpurci soucasneho establishmentu tak nejak zdegenerovali. stavi se odmitave vuci "oficialnim" zpravam podavanym skrze mas media, radio televizi noviny a prijimanim od liid ktere podeziraji z "kolaborace" se systemem. ok ALE na jednu stranu kritizuji media , kterym neveri uz ne tolik z titulu kdo je vlastni a komu ta zprava slouzi, ale protoze se jim NELIBI obsah zpravy. coz jim umoznuje mit klapky na ocich a usich a v podstate vse co je proti systemu at je to vetsi kokotina je automaticky brano jako relevantni, uveritelne a kredibilni... kam se podelo kriticke mysleni??