YMLADRIS: Skoro nic. Teda pokud máš benál/naftu na firmu.) Jinak je benál tak 3-5k měsíčně, pokud jezdíš denně do práce atd. Já jezdím jen kratší trasy po měště (vyšší spotřeba, zahřívání motoru), dva třikrát týdně na nákup, stejně tak do školy, občas za město na výlet, a to je tak jedna plná na měsíc, u fabie (etalon průměrnosti) dneska 1500kč. To se bavíme o spotřebě 7-8l/100km, kvůli neustálé akceleraci ve městě. Na štrekách jako výlety, babičky atd. je sptřeba kolem 5-6l, ale zas toho ujedeš víc. Čili na měsíc jedna až dvě nádrže, pokud to nepoužíváš denně intenzivně. Tolik benál, největší položka.
Povinný ručení asi 5k za rok. Případná pojistka proti krádeži je navíc, ale pokud to někdo potřebuje z charakteru a ceny vozidla, většinou na to má.
Pak opravy. To je tricky. Jd o to, co si vybereš. Tahle fáze by se toběosobně imho líbila, protože výběrem dobrého vozu můžeš tuhle část minimalizovat. Nejlepčí sou škodovky v dobrým stavu, ježdění důchodcema a ženskejma z druhé ruky apod. Tam to v podstatě dáš za litr jednou za 18 měsíců nebo 15tkm do servisu, a máš klid. Nebo japonci, zvlášť starší. Moje první kára bylo Mistubishi Colt rok 89, na tom se nepodělalo nikdy nic, zlatý žaonský ručičky. Ovšem tahle tradice, a to je jeden z důvodů proč sem chodím, jde těžce do prdele, a i kvalitní značky začínají produkovat zmetky. Pak
se za auto nedoplatíš. Turbo u staré dodávky, 30 tisíc. Elektronika na francouzích, 20k. Motorky stahování oken u audiny, 40k. A to sou jen špeky, a ne ty důležitý a často odcházející díly jako tlumiče apod. Pak je to armagedon, a lidi tu věc nechají radši zkorodovat na zahradě, než aby do toho lili tisíce.