KAJJAK: záleží, co zvládneš v čechům klientm prodat :) nicméně za agenturu se nabízí pravidelný reporting, jednorázové listening audity ("konverzační mapy"), apod.
Jiná kategorie je používání listening nástrojů v tendrech při new biz, nebo v rámci vyhodnocování kampaní. Tam platí, že ti to dává do rukou reálná čísla, na která svá tvrzení můžeš opřít.
Jiná věc je ta, že i u velkých značek je v rámci tuzemského trhu ten objem zmínek obvykle dost malej, takže si nemůžeš hrát, narozdíl od kolegů v severní americe, na prodej insights atd.
Jinak Radian 6 není vůbec špatný nástroj, ale všechny jeho hlavní výhody, ať už jde o objem dat, zdrojů, NLA, přístup k firehose atp. jsou nepřenositelné do ČR a využitelné leda v anglosaském světě. Integrace se Salesforce je podle bývalého kolegy, který pro SF Marketing Cloud pracoval, taky spíš v rétorické a ideologické rovině, než něco co by řešilo firmám nějaké reálné potřeby / problémy.