GUYVER:
Ale tohle všechno se zakládá na předpokladu, že došlo k pneumotoarxu a to je jen předpoklad. Tedy pokud Jirka s titulem nebyl u toho.
GUYVER:
Což ja další věc, už jste někdy viděli člověka po čytřiceti dnech půstu?
VITEK_ARCANUS:
Radiokarbonovou metodou bylo datováno 1260-1390.
Turínské pátno je v držení církve a ona sama poskytla vzorky k tesotvání.
Nějaký němec, myslím, ty výsledky zpochybňuje a poukazuje na nesrovnalosti mezi vzorky a plátnem.
Z manipulace obviňuje samu církev. To by se zdálo nesmyslné, proč by církev spochybňovala pravost takové relikvie.
Rozvádí k tomu teorii, že Ježíš na kříži nezemřel. Po sejmutí byl namazán mastmi proti zánětu a podporující hojení, tím také vysvětlije vznik Turínského plátna (kombinace toho mazání a horečky), do kterého ho zabalili, aby na něj nesedali mouchy.
Takže po třech dnech nebylo žádné z mrtvých vstání. Prostě se probral z bezvědomí, odešel a dožil život v ústraní.
No, s ohledem na to, že křesťanství dost stojí, na boží oběti vlastního syna za hříchy nás postardatelných, tak se bála že by to vyšlo na jevo.
Jak už tu padlo, pokud by Longin bodl dost, nemohl by Ježíš přežít, takže pro tuto verzi bodl jen málo.