ADAMFC: Dobře, sice s tím nesouhlasím, ale připusťme, že tedy hlavním problémem parkování jsou Středočeši. 99 % z nich jsou denní. Dobře, okolo Kulaťáku možná 95 %. Možná tam parkují nějací studentni, co přijedou v pondělí rovnou do školy a na kolej jezdí MHD a v pátek zase odjíždí autem. OK. Ale to je vyjímečný případ konkrétní lokality, kdy zase město zaspalo a neřešilo to, že když chce mít prestižní VŠ, tak by bylo dobré k ní mít i parkoviště (na jednom vyrostla knihovna, že?). Pořád tedy nechápu, proč zřizovat zóny daleko od metra, kde problém s parkováním není - tzn. není tam ani problém s těmi, kdo nemají trvalé bydliště a Středočeši tak daleko od metra parkovat nebudou.
P+R se bude využívat pouze v kombinaci s restrikcí. Dokud bude možnost zaparkovat v místě, budou lidi hledat parkování v místě
Ano i ne. Abys tohle mohl tvrdit, tak by nejdřív nějaká P+R musela být. Samozřejmě, část lidí pojede až do cíle. Třeba já, protože mně vyhovuje jezdit brzo ráno a vracet se relativně brzo kdy není špička, ale autem jezdí dost lidí co dělá ve firmách s pozdějším začátkem pracovní doby (okolo 9. - 18. hod.) a těm se prostě přes město nikdy nevyplatí jet autem. Takže nechají auto na P+R. Stačí už to, že bude možnost volby... Věř, že hodně lidí to využije (viz třeba ta Vídeň.)
argumentace "zrušme cyklopruhy a udělejme víc parkování"? Sleduješ nějak vývoj nálad a tlaků na vývoj kolem dopravy ve městě? Ten trend je přesně opačnej, než po kterým voláš. A věř mi, že když dáš pražákovi vybrat - víc míst pro parkování vs. víc milsta pro cyklisty, tak ta část "pro cyklisty" neustále roste
Na základě čeho tak usuzuješ? Na základě těch nesmyslných sdružení jako Auto*mat? Já tedy na ty cyklostezky a kolíky, co zabírají další parkovací místa slyším jen kritiku a hlavně od místních. A i kdyby to tak bylo. Sakra, Praha je město. Tak prostě musím počítat s tím, že bude plná aut...
Nejvilc ze všeho by pomohla stavba železnic a pořádný napojení mhd. Ale musí to bejt kombinace opatření. Zóny samostatně pomůžou částečně. P+R pomůže částečně. Železnice pomůže částečně.
Ano, dokud to nebude, veškeré restrikce jsou liché...
ADAMFC: No tak pokud to má být ochrana, tak interval 8-18 hod mi připadá naprosto rozumný, nebo třeba 8-20 hod, budiž.
A jinak tedy, chápu to tedy správně, že tobě vadí ti, kteří nemají trvalé bydliště, ale v Praze bydlí? No třeba k tomu mají svůj důvod... Nicméně tímto víceméně nám ostatním dáváš za pravdu... Protože teď se stane co? Oni budou donuceni si to bydliště změnit. Pokud jim to bude umožňeno ze strany majitele nemovitosti, ok. Tím pádem vznikne kupa lidí, co mají na parkování nárok, ale místa to nepřidá. Takže zase patová situace. A co ti, kterým to majitel neumožní? Budou se stěhovat jinam, majitel přijde o příjem... Já ti nevím... Připadá mi to fakt dost na hovno...