• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LANNADOGPOINT - soukromé depozitum pro opuštěné psy
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    DRAKKA: v době prvního hárání je fena pohlavně dospělá..proto taky začne hárat. Co se týče toho doporučování kastrace před prvním, tak to je kvůli prevenci nádorů, s každým dalším cyklem se vliv kastrace na toto snižuje. Nicméně stejně většina veterinářů volí tu kastraci po prvním hárání...
    TRIKSTRA
    TRIKSTRA --- ---
    ZMYJKA: jasný, fajn, nejsem odborník a nemám pro to žádný doložitelný důkaz ve formě výzkumu, psala jsem, že je to můj názor...

ZMYJKA: kvůli zdraví feny? já si právě myslim, že když mám čubu zdravou, tak jí nemusim nechat kastrovat kvůli tomu, aby byla zdravá. naopak to nese i jiný rizika. neříkej mi, že si myslíš, že kastrací zachráníš čubu před pyometrou a žádný negativa to nemá...
    a pohodlí feny? ty ses jí ptala? nebo na to máš nějaký výzkum, že je to tý feně pohodlnější? my, ženský, taky menstruujem a asi by bylo pohodlnější se nechat vykastrovat, ale já bych do toho teda nešla(nejen z důvodu toho, že se očekává, že budu chtít mít nějaký děti).

CAMELLA: vzhledem k tomu, že veterinář by jí předepsal léky na bolest a ty snižují imunitu, tak jsem jí je nedala. už tak se její imunita rovnala nule.
    A věř, že to fakt nebylo tím: ...často způsobené majitelem, který psa utěšuje a má z toho špatné svědomí, což pes cítí... . No a myslim si, že vliv narkozy druhý den, už by měl být fuč, ne? alespoň, co jsem viděla, tak žádný pes/fena to druhej den neřešili.
    a myslim si, že to uplně klidně mohla být fyzická bolest, vždyť to bylo nechutně vyhublý zvíře...

TERRORIST: no já taky mluvila o zdravý feně, ne o tý, co má falešku jednu za druhou, a jestli ti hárá častějš než 2x do roka, tak to může být taky přístupem. hárání častějš do roka občas mívají mamánkovský čuby, což nechci hned tvrdit, že je to tvůj případ..