• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    FLYBOJ
    FLYBOJ --- ---
    Tady se to rozjidi:) Snad to i nejakou dobu vydrzi;)
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    JAACOB: Jo, já s tím samozřejmě souhlasím, ačkoliv to nemám úplně first hand, obv, ale snažím se získávat informace zkama to jde a na základě nich bych si nedovolil to takhle zlehčovat.

    DANCHEZ: Zatím checkuju ty co už tu pastnuté byly, ale za každý tutorial budu (asi nejen já) velice vděčný, vlastně vůbec za jakékoliv postřehy...


    SIRLOON: No jo, to je trochu chyba na mojí straně, protože jsem hrozná smajlíkwhore, takže když si to nehlídám (což v diskusích moc nedělám, i když třeba teď se snažím), tak je to co věta, to smajlík a sázím to tam jak mi to přijde pod ruku ;]
    EZEE
    EZEE --- ---
    DANCHEZ: dekuju, CZ by nejakej nebyl? pac vsechny ty technicky fraze asi nebudu rozumet :)
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    jinak se neda rict ze by ten editor byl dvakrat stabilni, takze save, save, save
    EZEE
    EZEE --- ---
    kdy budou ti tutory? rad bych se v tom dneska vecer prohrabal
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    ja startuju vzdycky pres frontend
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    SIRLOON: Už to prej má....snad. :)
    No jak říkám, spustit to s parametrem a je jedno jak, jetli přes command lajnu nebo natvrdo dopsat do properties. Pokud člověk spustí jenom UDK.exe bez ničeho do editoru se nedostane. Na druhou stranu, proč si to přepisovat, když ve start menu jsou už napsaný spouštěče pro daný věci, jak pro dema, tak i pro editor.
    EZEE
    EZEE --- ---
    N0NECZ: ten start mi pomohl, jsem fakt lama...:) dik
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    N0NECZ: jak rikam, na ikone UDK dat pravy mysitko - properties - shortcut - target a tam pripsat to "editor"
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    SIRLOON: To sem mu házel do steam chatu. Bohužel jde o to napsat onen parametr při spouštění, čímž by to musel stejně lovit přes nějakou command lajnu.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    EZEE: C:\UDK\UDK-2011-08\Binaries\Win32\UDK.exe editor
    z properties, spousteci radek
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MARTYMARTY: trolling to neni, ale kdyz na konci napises hodne vytlemenej smajlik tak mi to neprijde jako vazne konstatovani a beru to spis jako sarkasmus... ;)
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    EZEE: Nejrychleji - Start - (programy) - UDK - UDK editor (je tam víc exáčů. Nejspíše záleží na parametru se kterym to hlavní člověk spustí. Pokud by to člověk lovil přímo z disku, musel by asi napsat parametr. Ze start menu prostě vyberu UDK editor a frčí mi.
    EZEE
    EZEE --- ---
    DANCHEZ: super, mam nainstaleno ale po prvnim spusteni se mi editor nedari znovu spustit, nemuzu dohledat exac, nasel jsem jen nejaky UDK a to mi spust jakoby UT
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    EZEE: tak nainstalit UDK a podme do toho, vecer dam dhromady nejaky nej tutorialy pro lidi co to vidi poprvy
    EZEE
    EZEE --- ---
    DANCHEZ: hlasim se se skillsetem nic, taky dobry kdyz jsi samouk kteryho by to bavilo..:) level design treba
    EZEE
    EZEE --- ---
    SHARINGAN: to dame spolu, taky neco komponuju amatersky :)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SIRLOON: On to Martymarty fakt asi az tak nemyslel.. ;] Ale samosebou to byla trefna odpoved. Ono to bylo casto videt uz v tom CS, ze na ruznych experimentalnich serverech vznikaly mapy "mapperu", kteri akorat koukli na tutorial "moje prvni mistnost", "moje prvni svetlo" a "vkladame zbrane do mapy". Tuny, haldy takovych map. Ale kdyz chtel jit clovek dal, kazdy novy detail byla vyzva - pitome dvere/vytah/teleport v HL enginu - zadna prdel pro novacka. Ne tak zpracovat nejake komplexnejsi prostredi pripadne do mapy zapracovat interaktivnejsi cast pribehu pro singleplayer campaing (nedejboze naskriptovat nejake situace a rozhovory s NPC - verim, ze jsou na to dneska a jmenovite v UDK neporovnatelne lepsi tooly a neda se to uz uplne radit k leveldesignu, ale vzdycky to bude aspon castecne souviset i primo se samotnou mapou)...

    Myslim si, ze clovek, ktery se s tim nikdy primo nesetkal nema poneti jaka sichta to je. Udelat hrubou stavbu - okej hruby nacrt za den. Pak ale prichazi nejvetsi jebacka - opracovavani, texturovani, detaily, zvuky, funkcni entity...zadna prdel...
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    kdybyste potrebovali nejaky texturarsky moudra, klidne se ozvete:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam