• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Megascans uvádí stromy :)

    Get started with Megascans Trees
    https://www.youtube.com/watch?v=-QK5gaeEAig
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JOPS: Najdi si přes filtr v menu toho Static Meshe "Collision Presets" a dej tam hodnotu "Block All" nebo "Use Complex Collision as Simple".
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JOPS: Čuju, že tam bude nějaký kolizní model kolem toho baráku. A obecně doporučuju cokoliv do UE4 importovat přes FBX formát.
    JOPS
    JOPS --- ---
    cau panove,

    rikam si, je cas se trochu poohlednout dal a vyzkouset neco jako je UE.

    A mam uplne na Vas primitivni dotaz. Importuju model baraku (v tuto chvili jenom hole steny) s dirama pro dvere a okna. Spustim scenu a ja nejsem schopnej se do toho baraku dostat :) proste me to tema dirama na dvere nepusti.

    Import je delany z MAYA a importoval jsem OBJ. Koukal jsem, ze bych to jeste mohl jebnout jako FBX. Ale nemyslim si, ze to je ted ten hlavni problem :)

    To bude nejake primitivni zaskrtavatko co? :D
    CHAOS_RK
    CHAOS_RK --- ---
    nabizim praci, fluent in UE4 podminkou ;) posta pls
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    VANGUARD: Dík :)
    VANGUARD
    VANGUARD --- ---
    Mimochodem spravuje to tady někdo? UDK už je trochu pasé, chtělo by to přejmenovat na "Unreal Engine" a aktualizovat board
    VANGUARD
    VANGUARD --- ---
    FRK_R23: To je že ten object je Stationary
    FRK_R23: Měl jsem stejný problém a nejblíž k nule jsem se dostal barvou #959595
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Nevíte někdo co znamená žlutá tečka v outlineru?

    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    FRK_R23: Hmm asi to souvisí s tim, jak je ta mapa udělana. Tahle totiž nemá "sea level" jako 50% šedou... Což asi bude ten problém, protože když dám scale Z na 0, tak to sedí tam kde má.

    Přitom je to exportovaná mapa z jinýho UE projektu.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Nevíte někdo, proč když použiju height mapu, tak je třeba o 200 m pod 0.0.0?

    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: Covece nevim jak to myslis, pres konzoli pouzivam jedom par commandu
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: To by mělo jít pustit přes konzoli, ne?
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Cau prosim otazka na Unreal. Nevite jak udelat, aby veci spustene pres editor utility widget fungovaly i v play editoru? Priklad, chtel bych checkboxem zapnout audio loop jako mix referenci jak v editoru, tak v play rezimu
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Máte někdo praktičtější zkušenosti s generováním navmeshů do složitějších modelů, tj model domu z 3ds třeva? Importoval jsem si složitou strukturu do u4/5, ale bohužel navmesh generace jí úplně ignoruje. Něco to dělá teprve když vygeneruju simple collision.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Holt je to dimenzovaný na herní hardware za 5 let, což jako dává smysl
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Ale vypadá to teda neskutečně...
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Šílený!
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    No asi budu muset upgradovat HW :O

    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Stáhnul jsem si UE5 a chtěl jsem se podívat na sample project, tak dám taky stahovat...


    Asi to chvilku potrvá :))

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam