• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    Unreal Engine site
    klub zaobírající se tvorbou her v prostředí UE
    tvoříme pro PC, IOS, XBOX atd

    poslední verze ke stažení
    DOWNLOAD

    tipy, triky, rady, zajímavosti, showcase


    UNITY klubik zde: [ UNITY 3D ]
    rozbalit záhlaví
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SKY_MAX: asi to jen nemas nabindovany v setupu hry. Zkus napsat Shigorovi jestli se s tim uz nahodou nesetkal
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SKY_MAX: Co virtual camera? Na rekneme ipadu vidis jako z kamery a na počítači mas ten level.

    Vice treba zde:

    Work-From-Home Virtual Production | Unreal Fest Online 2020
    https://youtu.be/-EGlAIjLF_M
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    SIRLOON: celá firma dělá hru v unrealu. Má hromadu levelů a já tam potřebuju dělat ingame cinematics. A protože jsem řejža od filmu, tak je pro mě ten virtual scouting důležitej, abych chápal tu scénu.
    Moje představa je, že přijdu do kanclu, otevře Unreal, otevřu level, kde ostatní dělali nějaký změny. Nasadím si Oculus a začnu se rozhlížet a koukat skrze virtuální hledáček a začnu hledat úhly a kompozice.
    Potřebuju, aby to bylo run ´n gun, abych to mohl udělat za týden 13x a nestálo to žádnej čas na přípravu krom zapnutí oculusu a steam VR. Čeká mě takhle celá hra, která se musí zrežírovat a udělat :D musí to bejt nějaký řešení, který je použitelný na denní bázi.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SKY_MAX: ja to teda nezkousel, mlada mi porad jeste nedovolila hodit questa do dev modu, ale neni UE kanon na vrabce? S a-frames a webxr od mozilly bys mel bejt schopnej udelat to same. A level si naskladas v Canvas enginu
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    ahojte, zkouší tu někdo používat oculus 2 s UE5?

    už se 4 dny snažím rozchodit pohybování v levelu skrze VRko jako tady ve videu: https://youtu.be/JKO9fEjNiio
    a prostě nic..
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Pravděpodobně to souvisí s metahuman...
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Mám tu takovej zvláštní problém...

    LogD3D12RHI: Warning: Force flushing command list to GPU because too many commands have been enqueued already (17566 commands)

    Tahle zpráva mi v logu jede pořád dokola...?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Megascans uvádí stromy :)

    Get started with Megascans Trees
    https://www.youtube.com/watch?v=-QK5gaeEAig
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JOPS: Najdi si přes filtr v menu toho Static Meshe "Collision Presets" a dej tam hodnotu "Block All" nebo "Use Complex Collision as Simple".
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JOPS: Čuju, že tam bude nějaký kolizní model kolem toho baráku. A obecně doporučuju cokoliv do UE4 importovat přes FBX formát.
    JOPS
    JOPS --- ---
    cau panove,

    rikam si, je cas se trochu poohlednout dal a vyzkouset neco jako je UE.

    A mam uplne na Vas primitivni dotaz. Importuju model baraku (v tuto chvili jenom hole steny) s dirama pro dvere a okna. Spustim scenu a ja nejsem schopnej se do toho baraku dostat :) proste me to tema dirama na dvere nepusti.

    Import je delany z MAYA a importoval jsem OBJ. Koukal jsem, ze bych to jeste mohl jebnout jako FBX. Ale nemyslim si, ze to je ted ten hlavni problem :)

    To bude nejake primitivni zaskrtavatko co? :D
    CHAOS_RK
    CHAOS_RK --- ---
    nabizim praci, fluent in UE4 podminkou ;) posta pls
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    VANGUARD: Dík :)
    VANGUARD
    VANGUARD --- ---
    Mimochodem spravuje to tady někdo? UDK už je trochu pasé, chtělo by to přejmenovat na "Unreal Engine" a aktualizovat board
    VANGUARD
    VANGUARD --- ---
    FRK_R23: To je že ten object je Stationary
    FRK_R23: Měl jsem stejný problém a nejblíž k nule jsem se dostal barvou #959595
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Nevíte někdo co znamená žlutá tečka v outlineru?

    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    FRK_R23: Hmm asi to souvisí s tim, jak je ta mapa udělana. Tahle totiž nemá "sea level" jako 50% šedou... Což asi bude ten problém, protože když dám scale Z na 0, tak to sedí tam kde má.

    Přitom je to exportovaná mapa z jinýho UE projektu.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Nevíte někdo, proč když použiju height mapu, tak je třeba o 200 m pod 0.0.0?

    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: Covece nevim jak to myslis, pres konzoli pouzivam jedom par commandu
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: To by mělo jít pustit přes konzoli, ne?
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Cau prosim otazka na Unreal. Nevite jak udelat, aby veci spustene pres editor utility widget fungovaly i v play editoru? Priklad, chtel bych checkboxem zapnout audio loop jako mix referenci jak v editoru, tak v play rezimu
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Máte někdo praktičtější zkušenosti s generováním navmeshů do složitějších modelů, tj model domu z 3ds třeva? Importoval jsem si složitou strukturu do u4/5, ale bohužel navmesh generace jí úplně ignoruje. Něco to dělá teprve když vygeneruju simple collision.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam