• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AUDIACLongboarding
    Diskuse o všem, co se longboardů a longboardingu týká. Carving, Cruising, Slalom, Downhill, Dancing, Tricks . . . Vybavení Akce a srazy Videa ...
    rozbalit záhlaví
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    AQUARIUS: jo aha :-D :-D sem zapomel, ze to je droply prkno :-D tak to je jasny, tam jsou mekkci bushe, protoze se muzes diky ten vyrezum na kolecka vic naklonit bez wheel bitu a proto to i vic zataci. to je jasny ne?
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    HARVIE: zas tak velkej rozdil v dylce tam neni, takze pocitam, ze vic bude asi zalezet na tom, ze mam ty bushingy hodne mekky...

    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    87HIGHFLYER: Zhruba u toho parkoviste mezi stadiony.

    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    JAVESEU: v jakym useku si dal tech 44?:)
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    JAVESEU: ja vzdycky uplne povolim kingpin, pak ho dotahnu tak, aby bushingy a hanger volne nevaklaly. Stoupnu si na prkno, drzim se lavicky a dam vsechnu vahu na patu nad kolecko a zkousim jezdit dopredu a dozadu, pokud se prkno dotkne kolecka a to diky tomu zabrzdi, tak kingpin utahnu a zkusim to znova. kdyz se prestane dotykat, tak pridam pul otocky az otocku jako bezpecnostni rezervu. to je relativne dobrej kompromis mezi bezpecnosti a tocivosti. mam to rad tocivy. pokud budes chtit tvrdsi, nebo treba pudes na slide/downhill, tak si to muzes na kopci o pul az jednu otacku utahnout a pak zas povolit na chill pod kopcem.

    jen upozornuju neutahnout bushingy moc, ani po nich moc nerajtovat kdyz jsou hodne povoleny. tim se zkurvi.
    pokud potrebujete vyrazne zmenit tvrdost trucku, tak nepomuze extremni povolovani nebo utahovani trucku. to si bud rozbijete drzku nebo zkurvite bushingy a nebude to tocit. v takovym pripade je potreba vymenit bushingy za tvrdsi nebo mekci.

    mimochodem cupped washery sou sracka. mam je max na baseplatu nebo vubec. na roadside davam placaty podlozky z hornbachu (vnejsi prumer jako bushing, vnitrni prevrtanej na kingpin). jsou tlustejsi nez obyc longbordovy a neohybaj se narozdil od nich, diky cemu se tolik nekurvi bushingy. a ta teorie ze cupped washery neco stabilizujou je proste sracka. maximalne to tak ty bushe rozreze. a na roadsidu popravde nic "stabilizovat" nechci, naopak chci aby roadside zatacel. kdyz uz stabilizovat, tak tvrdsi bushe.
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    AQUARIUS: tak zaprvy greaseshark nezataci protoze ma dva metry :-D a bushingy nejsou nepochopitelny. na boardsidu jsou tvrdsi bushingy, protoze to jsou ty co prenasi tvoji vahu z kolecek na baseplaty a tudiz na prkno. zatim co roadside bushingy jsou zatizeny malinko min a hlavne pri zataceni, proto muzou bejt mekkci. v zadu se to utahuje vic, nebo se tam davaj tvrdsi bushingy, protoze to nak pomaha proti wobblum (= kdyz v rychlosti zacnes overkompenzovat a prkno se ti rozkmita, tim ze mas aspon zadek tvrdej se to nak utlumi. navic zatacis hlavne vepredu kde mas vahu a kam jedes, trochu jako v aute. takze vzadu to na zataceni ma o neco malo mensi vliv)
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    ESY: Tvl, ja nevim. Ja jsem s novym setupem spokojenej. Hral jsem si s tim hodinu. Btw. Dneska jsem si dal osobak v "downhilu". A pujde to jeste vic ;)) a to bych s tim jak jsem to mel pred tim nedal.
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    Tak jsem dal dohromady nějaký info o tom sjezdu ze Starých Bohnic a tady je výsledek: http://javes.eu/...boarding/kam-na-longboard-v-praze-stare-bohnice-troja-stromovka-mapa-fotky-video/
    ESY
    ESY --- ---
    Tyve ze ja si to tu cetl. Jsem dneska u prkna pokusil ofixovat aby to mirne nezatacelo..

    Vysledek je ze to zataci jeste vic a predtim jsem na to byl aspon zvyklej, ted je to des :D imho mam zkroucenou desku pac parkrat zmokla :D
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    AQUARIUS: Tak jsem to asi vyresil, koupil jsem si konecne Tcko a poladil utazeni tech bushingu. V zadu jsem to mel pretazeny a ve predu uplnej opak. Proto kdyz jsem jezdil z vetsiho kopce jsem si daval prkno obracene puvodne v domeni ze jsou kola v zadu vic sjety. Takze jsem to dotahnul na nekolik pokusu tak ze ted mam vetsi jistotu a konrolu nad zatackou ve vetsi rychlosti ale zaroven se mi prkno nerozklepe. :) Vecer to jeste rozeberu a zvazim nakup novejch bushingu. Btw. Jakej rozdil na jizdnich vlastnistech prken maji kvalitni trucky stejnyho typu jako bezny (krom ceny)?
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    Na "trenovani slajdu" se mi nejvic asi povedla tahle fotka ;)) ale jinak z toho mala mam dobrej pocit, davam brcko na petrine a jsem natesenej jak malej kluk na priste :)

    CHORBON
    CHORBON --- ---
    JAVESEU: ta deska asi nekde zvlhla a trosku se zkroutila se ale kdyz na ni stojis tak by to nemel byt problem
    S tema bushingama si kup novy a tvrdsi a mas to
    To ze kdyz ho posles samotny po silnici a jede do zatacky to je uplne jedno
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    AQUARIUS: Diky za radu. Vyrazim testovat smer Strahov ;)
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    JAVESEU: ja jsem nekde vycetl, ze zadek by se mel utahovat vic - pokud chces, aby to vic tocilo vepredu... ale zatim poznam akorat to, ze HARVIEho grease shark s nejakou mne nepochopitelnou kombinaci bushingu toci mnohem min ochotne nez muj drop hammer, v obou pripadech s Bear 852 truckama.
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    JAVESEU: dneska to zas nedavam ja. Kazdopadne good luck a dik za tip na kolecka, se tam potkame nekdy priste:)
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    SCHEEZE: Jj, jedu si ho dneska koupit, páč jsem doteď jezdil se sadou nářadí, který je těžký, žvejká se a navíc cinká v báglu :) Zítra pošlu fotky rozsekanýho prkna který se mi rozložilo pod nohama :)))
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    JAVESEU: Vem si tecko s sebou. když to budeš zkoumat, zjistíš že musíš něco koupit a nikam nepojedes protože to nebudeš chtít skládat s rozbitou soucastkou. když to rozeberes na kopci, sestavis to abys dojel domu :)
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    SCHEEZE: Tvl, tak to zase dneska vyrazím o hodinu později než to všechno vyzkoumám :))) Díky moc, už jen čekám na konec pracovní doby! :D
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    JAVESEU: ten bushing by mel mit stejny tvar jako kdyz jsi ho koupil. Nemel by byt nijak deformovany, sezvejkany, nebo dokonce poniceny. To lidi kdo to umi poznaji na jizde jak to funguje. Ja to nepoznam. Ja to kontroluji vizualne a protoze sam vlastne moc nepoznam jak to chci, jdu formou experimentu. Kazdopadne bych je sundal, vymyl, promackal a vratil zpet. Neni nutne je mit na obou stranach stejne pokud chces nejezdis na obe strany. Muzes si to poladit jak se ti to hodi. Predek vic zatacivy nebo naopak ne, to zalezi na jizdnim stylu asi.
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    SCHEEZE: Ok, mrknu na to. Ještě jeden dotaz pro Lamy jako já. ;) Jak poznám stav Bushingu a jak optimálně vyladit utažení (předpokládám, že na obou "Truckcích stejně")?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam