JAVESEU: ja vzdycky uplne povolim kingpin, pak ho dotahnu tak, aby bushingy a hanger volne nevaklaly. Stoupnu si na prkno, drzim se lavicky a dam vsechnu vahu na patu nad kolecko a zkousim jezdit dopredu a dozadu, pokud se prkno dotkne kolecka a to diky tomu zabrzdi, tak kingpin utahnu a zkusim to znova. kdyz se prestane dotykat, tak pridam pul otocky az otocku jako bezpecnostni rezervu. to je relativne dobrej kompromis mezi bezpecnosti a tocivosti. mam to rad tocivy. pokud budes chtit tvrdsi, nebo treba pudes na slide/downhill, tak si to muzes na kopci o pul az jednu otacku utahnout a pak zas povolit na chill pod kopcem.
jen upozornuju neutahnout bushingy moc, ani po nich moc nerajtovat kdyz jsou hodne povoleny. tim se zkurvi.
pokud potrebujete vyrazne zmenit tvrdost trucku, tak nepomuze extremni povolovani nebo utahovani trucku. to si bud rozbijete drzku nebo zkurvite bushingy a nebude to tocit. v takovym pripade je potreba vymenit bushingy za tvrdsi nebo mekci.
mimochodem cupped washery sou sracka. mam je max na baseplatu nebo vubec. na roadside davam placaty podlozky z hornbachu (vnejsi prumer jako bushing, vnitrni prevrtanej na kingpin). jsou tlustejsi nez obyc longbordovy a neohybaj se narozdil od nich, diky cemu se tolik nekurvi bushingy. a ta teorie ze cupped washery neco stabilizujou je proste sracka. maximalne to tak ty bushe rozreze. a na roadsidu popravde nic "stabilizovat" nechci, naopak chci aby roadside zatacel. kdyz uz stabilizovat, tak tvrdsi bushe.