• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    8BB76E1: V tomhle pripade je to vubec vtipne, CP mi tvrdi, ze oni to vubec nemaji, ale tracking postNL jasne uvadi ze balik dorazil do CR.

    03-08-2017 12:59 The item has arrived in the country of destination CZECH REPUBLIC
    02-08-2017 18:44 The item is on transport to the country of destination
    02-08-2017 12:04 The item is at the PostNL sorting center
    02-08-2017 12:04 The item is processed at the PostNL sorting center
    01-08-2017 11:36 The item is at the handover point from freight carrier to PostNL
    30-07-2017 13:04 The item has arrived in the transit airport
    27-07-2017 08:38 The item has left the originating country
    26-07-2017 19:13 The item is lodged to airport warehouse in originating country
    26-07-2017 10:49 The item is ready for shipment
    26-07-2017 03:41 The item is pre-advised

    A jak se to resi? Ja si necham vratit penize od Paypali a Fasttech at si to resi jak chce... Ale stve me to, jednou za cas to pochopim, ale behem mesice druha zasilka, ze zase na CP rozjeli...
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    jak to je vlastně při takové "ztrátě" pak s trackingem? přeci když to naskenují v česku, tak jak si můžou dovolit říct, ať se to reklamuje u odesilatele.. nebo ten záznam z trackingu pak zmizí? (někdo tuším psal, že se mu něco takového stalo, jen nevím, jestli to bylo tady) ale v tom případě by ten záznam měl pořád být v databázi pošty odesilatele, ne?
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    RAINBOF: Tak uz vazne tve stesti nechapu, napsal jsem dalsi tri maily, na vsechny tri pro zmenu tenhle copy paste a jako tresnicka na dortu - ted se mi prave ztrratila druha, osm dni bez pohybu, nadeje jeste je ale jsem skepticky.

    "jakmile Česká pošta převezme zapsanou zásilku ze zahraničí, zaeviduje ji. V aplikaci sledování zásilek (TnT) je uvedena pouze informace o podání této zásilky v zahraničí.
    Pokud se odesílatel domnívá, že předpokládaná doba dopravy již vypršela, může zahájit reklamaci."
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    zeptal jsem se posty, na koho se mam obratit pokud mam postoupeni prav k zasilce a najednou se dneska obevil vystup z posty 120 :). asi "nahoda" rozhodne hodlam zasilku rozbalit na poste.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Takhle by to mělo fungovat

    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Zhmotněný AliExpress. Jak to vypadá na obřím tržišti s elektronikou v Číně - Lupa.cz
    https://www.lupa.cz/...ky/zhmotneny-aliexpress-jak-to-vypada-na-obrim-trzisti-s-elektronikou-v-cine/
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    Tohle asi potřebuju
    China cracks down on toothpick crossbows - CNN
    http://edition.cnn.com/2017/06/23/china/china-toothpick-crossbow/index.html
    MVEK
    MVEK --- ---
    DRIZDIK: Jo, tak tento případ byl problém u MS předplatného:-).
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    QUIP: Jo u mě to nastalo ve chvíli, kdy mi novou kartu vydali, stejné číslo a jméno jen jiný expire a CVV .. mesíc jsem s tím měl problémy a pak už byla platná jen jedna ..
    QUIP
    QUIP --- ---
    MVEK: Zkusil jsem to znovu, vyplnil jsem tam 11/17 a to to vyhodilo, ze platbu odmitla banka. Kliknul jsem na Try Again, vyplnil 10/17 a voala: Thank you!
    Your payment will be verified within 24 hours. Once it is verified, the seller will prepare your order for shipment. Otherwise, you will receive a notice in My AliExpress or by email.
    QUIP
    QUIP --- ---
    MVEK: jj, zkousel jsem to vickrat, nabidne mi to pak formular na nove vyplneni data expirace karty, tam napisu 10/17 a zase me to odmitne.
    A na support se nemuzu doklikat na nikoho ziveho.
    MVEK
    MVEK --- ---
    QUIP: Hloupý dotaz - zkoušel jsi to ještě jednou? Mně se totiž při slevách minulý týden stalo několikrát, že mi na první pokus platba neprošla (bez udání důvodu, jen doporučovali si nejprve zkontrolovat výpis u banky, že se fakt neprovedla), a pak už jo.
    QUIP
    QUIP --- ---
    Tak mi dneska AliExpress odmitnul platbu, ze pry mam expirovanou kartu. Ale karta expiruje az 10/2017, takze opravdu na zacatku zari nemam od banky novou kartu.
    Setkal jste se s tim uz nekdo? Mam za to, ze je karta normalne funkcni az do toho mesice, co je na ni uvedeny. Tedy cele zari by jeste mela fungovat.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    RAINBOF: Sakra ty mas stesti, ale dobry vedet, ze ma cenu to zkouset. Me vzdy poslou tohle:

    "V případě, že Vám zásilka nebyla doručena, obraťte se prosím na odesilatele zásilky, který podá u své poštovní správy reklamaci na nedoručení zásilky a ta bude dále postoupena České poště, s.p.

    Dále bych chtěl podotknout, že Česká pošta, s. p., je připravena uznat odpovědnost za ztrátu zásilky. Jakmile obdrží ze země původu reklamační list k předmětné zásilce, následně vydá zmocnění odškodnit odesílatele k tíži účtu České pošty, s. p., za její ztrátu. Pro Vaši informaci uvádím, že dle článku RL 155 "Reklamace týkající se zásilek podaných v jiné zemi" Akt světové poštovní unie můžete uplatnit tzv. obrácenou reklamaci, pouze však na základě předložení originálu podacího lístku. Stále však platí, že náhrada přísluší odesílateli, pokud nepostoupí své právo na náhradu Vám, adresátovi, a to prostřednictvím poštovního operátora v zemi původu zásilky. Místní operátor by poté postoupení nároku na náhradu Vaší osobě následně adresoval našemu týmu."
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    WOLFGAR: normalne jsem napsal mail na info@cpost.cz uz pred dvema dny a dneska napsali 30minut po tom co jsem jim volal :D
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    RAINBOF: Hezke, jak se ti z nich povedlo vytahnout z nich to prohlaseni tak rychle? A jinak ano, kdyz mas prave to prohlaseni posty tak to jde o dost rychleji, ale vetsinou narazim na nekoho kdo mi napise ze adresatum informace neposkytuji, at poda reklamaci odesilatel.


    QUIP: No veci co se opravdu ztrati a najdou jsou pak vetsinou ty ktere zahadne doruci treba po trech mesicich. Stalo se mi to osobne jen jednou. Neco se rozkrade, ale urcite se toho dost i ztrati, v logistice je to celkem bezne, jeden by neveril co vsechno se muze na takovem prekladisti ztratit. Na sklade nam uz zahadne zmizely pracky, lednicky, mycky nebo treba paleta s 200 mopy. Pak je asi otazka kdo to najde a v jakem stavu, ono vsechno po case nekde vyplave, pak je otazka jak ta firma naklada s prebytky a lezaky ktere nekde vyplavou, casto poskozene nebo nedohledatelne, zvlast kdyz duvod proc se to puvodne ztratilo muze byt treba strhnuty nebo poskozeny stitek.

    RAINBOF: Neproclene zasilky ktere nelze dorucit, nekde se najdou atd. by se mely primarne vracet odesilateli, ale rekl bych ze velka cast se toho lividuje spolecne se zabavenym zbozim atd. zvlast u tech ktere uz byly prohlaseny za ztracene.
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    QUIP: to je velice dobra otazka. ale bude to spis veci toho ze to neprojde pres celni rizeni. a veci neprocleny asi nemuzou byt na verejne pristupne hromade
    QUIP
    QUIP --- ---
    RAINBOF: Vime, ze to vetsinou nekdo ukradne, ale pres to - nema posta nekde "Ztraty a Nalezy"? Ocekaval bych, ze kdyz se jim tolik veci "ztrati", tak se nekde najdou a daj je na velkou hromadu :)
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    tak pošta prohlásila zásilku za ztracenou.
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    WOLFGAR:
    co s tim ? reknu ze not delivered yet a naval prachy ? (je to ebay)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam