• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    byl by tu kdyžtak někdo ochotný mi něco přeposlat z Ali? nějak se nemůžu dostat přes tu jejich verifikaci...
    QUIP
    QUIP --- ---
    RAINBOF: tuhle sezonu ma CP problem na vsech castech. Mel jsem tam balicek od 27.11. v Praze, bez pohybu az do 16.12., to tam naskocila nova informace s datumem 30.11. a dorucili ho 17.12.
    Ted tam visi dalsi balicky, co do Prahy dorazily mezi svatkama. Plus nekolik balicku, ktery se asi ztratily (CP k nim neposkytuje tracking), takze u nekolika mi prodejci prodlouzili purchase protection a nekde uz jsem otevrel dispute. Tuhle "vanocni" sezonu povazuju zatim za nejhorsi.
    Nejlepsi je, kdyz balicek nerozvazi balikova posta, ale jde to pres nasi mistni postu, protoze tady mame skvelou postacku, ktera mi zasilky, co se nevejdou do schranky, vzdycky s usmevem prinese az ke dverim bytu. Na tu bych si nikdy stezovat nemohl. Ale ta balikovka, co se tu vetsinou ani nezastavi, hodi to na mistni postu a az dalsi den mi prijde listecek "nezastizen" nebo "zamceny dum" (to mi udelali minuly tyden, pritom jsem byl doma a dole jsou zvonky, takze se ani neobtezoval vystoupit z auta a zkusit to), ta me stve. A stiznosti a reklamace nezabiraji.

    BTW na te nedorucence z minuleho tydne je info o tom, ze jsou k dispozici GPS data z pokusu o doruceni, ale az "po prihlaseni". Co clovek musi mit za nejaky login na webu CP, aby se k tomu dostal? Moc rad bych videl, jak mi to v tech udajnych 11h dopoledne nekdo dorucoval, kdyz jsem tu sedel minimalne do 13h a nikdo nezvonil.
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    QUIP: tak to je problem posledni mile.
    QUIP
    QUIP --- ---
    KOC256: Presne, podle tel. cisla to cinska posta dokazala dorucit az do CR... ale jen Ceska Posta dokaze nedorucit balicek s moji spravnou adresou a hodit mi do schranky listecek "Adresat Neznamy" :D
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MUXX: A podle cisla dorucili do CR. Dobry no.
    MUXX
    MUXX --- ---
    Dneska mi volali z posty. Pry maji zasilku na ktere je telefonni cislo, ale neni tam jmeno a adresa. Jenom Mr a cislo. Ted uz se nedivim kdyz mi neco neprijde. Ti cinani z toho dorucovani delaji dobrou adventuru.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MAJKA: jasný, já dnes dostal prachy zpátky poté co se do toho pustil aliexpress přímo. Takže pohoda. Ať ti to taky dobře dopadne.
    MAJKA
    MAJKA --- ---
    REDSNAKE: resim ted uplne totez a jelikoz jsem uz jednou za dost peněz naletěla prodejci, co me tam podvedl, tak teď fakt nemam problem kašlat na jejich dušování a prosby o to, ať čekám a zavřu dispute.
    QUIP
    QUIP --- ---
    REDSNAKE: Zasilka nedorazila, na poste to musi reklamovat odesilatel, takze nech bezet dispute a pak se do toho vlozi Ali a dostanes penize zpatky. Teda mel bys.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Ahoj, neporadili byste mi s refundem? Je to prkotina za pár dolarů, ale říkám si proč to nechat být...

    Viz obrázek, zboží nedorazilo v časovém limitu, otevřel jsem dispute, prodejce mě požádal jestli se můžu spojit s ČP. Na poštu chodím pravidelně kvůli jinejm zásilkám, tohle tam jednoduše nemám. U ČP musí nedodání zásilky reklamovat odesílatel, nikoliv adresát, takže mu na to prdím a jeho návrh jsem odmítl.

    Teď tam běží nějakej odpočet a pokud to správně chápu a do dvaceti hodin nedospějeme s prodejcem k dohodě, tak to pak řeší aliexpress? Podle trackování zboží opustilo zřejmě čínu a dál už to netrackuje...

    Za případnej tip budu rád, spíš abych věděl i do budoucna.

    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    Tak hlásím, že poté, co jsem otevřela dispute a zadala negativní hodnocení mi bez jakýkoliv komunikace nebo čehokoliv dalšího vrátili peníze, už je mám na účtu
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    WOLFGAR: stejně jako bývají strašně zmatení, když přijmení začína diakritikou a pak zjistí, že v systému je ten balík bez diakritiky a protože řadíme striktně abecedně, tak musí scrollovat
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    QWWERTY: Tak oni kdyz se koukaji do pocitace a je tam vic na stejne jmeno daji ti vetsinou vsechno jenze jak cinani tak sama ceska posta hrozne rada komoli jmena, me se osvedcilo automaticky rikat u okenka postbabe at zkusi vsechny 4-5 obvykle verze. Cinani radi zamenuji jmeno a prijmeni, ceska posta mi zase pravidelne vymenuje W za V a tak dale.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    PAKOBYLKA: dobré hodnocení je 99,9 všechno pod 99,8 je riziko.
    mě se zdá ebay lepší než Ali, na Ali už mě taky fakují
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    QUIP: btw obcas se mi osvedcila vyckavaci taktika
    nabizel refund 50% a kdyz jsem na to 2 dny nereagoval, tak radsi vratil plnou castku
    TOM
    TOM --- ---
    PAKOBYLKA: mám za sebou cca 15-20 úspěšných refundů u položek pod půl dolaru ;)
    Vina byla teda prokazatelně u prodejce (podle trackingu nedodal zásilku na poštu). Akorát zrovna klesla koruna, takže jsem pár drobných prodělal při změně kurzu.
    QUIP
    QUIP --- ---
    PAKOBYLKA: ja jsem tam uhadal parkrat plny a nebo aspon polovicni refund u polozek za mene nez $2, kdyz mi to neprislo.

    Na druhou stranu, jednou jsem cekal dlouho na polozku za nejakych $12, neprisla, napsal jsem prodejci, ten napsal, at otevru dispute, ze mi penize bez problemu vrati. Penize vratil v plne vysi a asi 2 tydny na to mi balicek prisel. Tak jsem mu napsal, ze mi to prislo a jak mu ted muzu penize zase poslat - evidentne se jim to nestalo prvne, protoze mi pak poslal odkaz na "falesnou" polozku v hodnote $1 a rekl, at tam naklikam 12 kusu a normalne zaplatim pres Ali. Takze nakonec spokojenost na obou stranach. Ja mel balicek, prodejce penize.
    Takhle to vypada, kdyz je slusnost na obou stranach :)
    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    díky za rady, založila jsem dispute a negativně ohodnotila. Jen mám teda pocit, že když je hodnota menší než 5 dolarů, což u mě je, tak ten feedback neprojde
    ale aspoň mám lepší pocit, že jsem udělala, co se dalo
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    btw na Poště už asi rezignovali i na kontrolování kolik balíků tam leží na stejný jméno :/
    byl jsem tam včera vyzvednout jeden balík a dneska oznámení, že tam od 18.12 leží druhý (a podle 17track opravdu pořád ještě nevyzvednutý)
    QUIP
    QUIP --- ---
    PAKOBYLKA: Kdyz tam zalozis Dispute, tak to nemuze jen tak odmitnout prodejce, ale urovnani sporu resi AliExpress (coz neni prodejce, ale provozovatel platformy a ten chce hlavne spokojeny zakazniky). Navic ten dispute dela prodejcum negativni hodnoceni a o to oni nestoji. Kdyz neotevres dispute a jen si dopisujes s prodejcem, tak se ti muze vysmivat jak chce.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam