• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: Tak to je plán bohemky, žejo. Připravované nástroje pro modery by měl být na úrovni.

    Že komunita něco "dodělá" je trochu naivita. S enginem nic komunita neudělá, nefixne networking, nezlepší FPS, neudělá nové nástroje. Komunita nemá zdroje aby udělala doladěné animace (nejde o schopnost/neschopnost ale enormní množství času co je třeba investovat). Komunita bude pracovat s tím, co BI za ty roky vyvinula ale nezapla do vanila verze. Modeři připravý mapy, art assety, upraví gameplay, naskrptujou spostu eventů, předělají GUI, upraví herní pravidla, změní lokace předmětů, přebalancujou všechno možný, možná upraví AI (netuším jestli SA má vůbec nějaké střelecké AI). Jasně - pomocí nástrojů dotáhne možnosti SA do různých herních flavours jaký pamatujeme z modu. Klidně tam narve motorky za týden s jakous takou fyzikou. S tím skriptovacím jazykem nad Enfusion uděláš tunu věcí. Ale dotažení ve smyslu technologickém, to jsou ty roky práce, která ti žádná komunita nenahradí.

    A ty auta/helos. On ten problém je furt stejnej a postavený na tom, že kapacitně omezený server musí v reálném čase vyhodnotit, zda jsou všechny vstupy z klienta validní (pohyb, výstřel, zásah, sebrání předmětu, crafting apod.), pořešit AI pro predátory, zombíky, spawnovat předměty apod. Auta a vrtulníky jsou těžší, že validuješ pohyb v rychlejší kadenci a na vertikální škále. Na tohle se Pubg a Scum IMHO úplně vysralo. Prostě udělali co po nich všichni chtěli, vyadali feature, i když ta hra je exploitable. A mluvíme o Pubg, který vydělalo nepoměrně víc peněz než DayZ a těží peníze z hráčů co se dá. To že se BI rozhodla jít těžší cestou, je pro mě naprostej plus. A rozumnej důvod, proč tu hru o roky posunout. To že si tuhle rovinu zákazníci neuvědomují nějak nezměním. Nerozumím, ale whatever. Když baví lidi hrát hry zamořený cheaterama a dají tomu přednost a plivaj na práci vývojařů, berou si do huby jedjich schopnosti.

    random video, co jsem našel.. teleportování a zmizení z mapy (jedna z věcí co SA se snaží řešit a zatěžuje tím svoje servery) a.. SA asi nevyřeší že cheater uvidí co se děje kolem z princupu PC/OS architektury, možná bude nějaká evaluace chování hráčů, bude to zase na adminy a privátní servery.

    PUBG Hacker Compilation | FASTEST TELEPORTATION HACKERS EVER SEEN!
    https://www.youtube.com/watch?v=khlsGUR0eMY
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: JJ takze idealni reseni je to vydat jak je s toolama pro modery a nechat komunitu at to dodela sama.
    Nezvladnout udelat funkcni auta za 4 roky v hre s financovanim v radu milionu $, to uz je hodne velkej kumst. :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    a samosebou důležitější věci na crashky je sbírání švestek na slivovici

    apple,pear and plum trees!
    http://www.youtube.com/watch?v=kbZpiDnoipY
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: Tak jednoduchý to bude, ale zrovna mrtvoly s mapou zavrhly s tím, že jediná mrtvola co máš potkat je zombíka nebo surváka (vyjímkou jsou masový hroby). Ale tak nějak je pro ně větší priortia dodat auta bez desynců a kterých tě nezabijujou během pár minut kvůli nějaké čudnosti enginu. Připravit random event s crashkou je spíš o dobrým nápadu, uvěřitelný implementaci ve hře ale to más smysl dělat, až když uděláš zásadní věci. Napříkald dáš do kupy AI pro vlky, předěláš logiku spawnovaní a persistence na mapě. Pak je přidání eventu easy peasy.

    Assetů je za ty roky v SA tuna, takže jestli ta hra bude stabilní a bude mít příjemný prostředí pro modding, tak vznikne spousta příchutí dayz i s mrtvýma survákama.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: JJ, jak rikam.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: DESTROYER:



    Sanitka by se mohla střídat s policejníma crashkama
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Pritom je to uplna blbost nenarocna na impolementaci. Vrtulnik, letadlo, ztroskotana lod, spawnuta mrtvola s mapou u sebe a cachkou atd.. Moznosti jsou tuny a vsechny by byli super.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    mohlo by být víc druhů těch eventů a snad i přibude, ale rozhodně to hře chybělo
    LITTLEBOY007CZ
    LITTLEBOY007CZ --- ---
    Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry – Doupě.cz
    https://doupe.zive.cz/clanek/rozhovor-bohemia-interactive-o-dayz-novinkach-a-budoucnosti-hry
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ELPASO: Já ti nevím, content je implemntovanej a řeší se bugy a nějaká základní kvalita než s tím půjdou ven. Venku je jen build, kterej má trable se serverovou částí na více jádrech. Single CPU v USA jsou prej v pohodě. Když se to pořeší, prdnou tam další content, ten bude zabugovanej, ale už snad nebude rozesírat server. Jasný, po letech změn termínů, jim nemusí nikdo věřit, ale ta práce je na tý hře poznat a ty pokroky odpovídají tomu, co komunikovali ve status reportech.

    Z pohledu hráče, to může mrzet jen lidi co se vydání nedožili a pak ty, který už nemaj na hraní čas. Zbytek to klidně může hrát třeba příští rok.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HANOUCH: Tak o tom žádná. Ale realita je taková, že stable knihovny co řeší více vláknové zpracování, končí v race conditions. Ale prd vidím do implementace, nevím jak to řeší, jestli maj všechno inhouse a něco opomenuli v designu, nebo na něčem záviseli a to mělo bugísek. Notabe že nejsem dev;-)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    RUDOLF: pro kristapana pana ty blaboly se vazne nedaj cist! concurrent programing se vyucuje v tretim semestru kdejakyho svindl kurzu v horni dolni co ma v nazvu IT aby taky ne kdyz vic jader ma snad i moje automaticka pracka vitej v roce 2018!
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ELECTRICKOTA: Samozrejme...
    DayZ Standalone's Final Release Scheduled for 2016 - IGN
    http://www.ign.com/articles/2014/11/26/dayz-standalones-final-release-scheduled-for-2016
    Ty to evidentne vubec nesledujes. :X
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    ELECTRICKOTA: Vyslo to uz pred vice nez 4mi lety ;)) a od vydani se priliz nezmenilo :-$
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    Huh takových postů, už to vyšlo? O:-)
    BALOSH
    BALOSH --- ---
    Já mezitím hraju world od Warcraft a trpělivě čekám :D
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    RUDOLF: Postavili... A dal? :) no dal uz nic a to nic je to co zajima lidi co jim poslali penize.

    Jediny co delaj je, ze odkladaj slibovane veci ne o dny, ne o tydny, ne o mesice, ale podelany roky. Je to trapny a co vic - zkurvili tim nejzabavnejsi hru co jsem kdy v zivote hral...

    Spis nez nasranej jsem smutnej, ze nemuzu s kamosema po 4 letech vyvoje hrat to co nas totalne bavilo a za co jsme vsichni zaplatili...

    To ze to ted hrat jde to jensice pravda, ale kde je sakra content :) asi v jine hre nebo ve verzi pro Xbox. Jsou to vemena... vyhazet a ukoncit definitivne to co posrali a zazdili dokonalej potencial.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ZOMBO: to je pravda, co zreba miscreated? Hral to nekdo v posledni dobe?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Chyba je to, že se vůbec stalo něco, jako Confusion.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Jestli se za ty roky něco nezměnilo, tak periodický příchody mesiášů v survival žánru a zaručenejch "DayZ-killerů" typu SCUM, který maj velkej potenciál. Sice taky nejsou hotový/optimalizovaný/opravený, ale určitě to všechno stihnou dřív než DayZ a mnohem líp. Nebo se promění v Battle Royale.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam