• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: jo, to aktuální stav hry.. ale jak jsem psal, teď to nikomu nedoporučuji hrát.. navíc mě fascinuje, že kvůli tomu vytvořili stress test, aby lidi že ta branch je nestabilní.. ale same shit all the time, lidi odkliknou jasnou zprávu, že to není finální podoba hry, ale dočasnej build, kde se něco testuje s větším počtem hrůčů.. tohle lidi nepochopili ani u experimental branche.. všichni to chtěj hrát a ignorujou, že se to testuje a že je to plný bugů a že hra stojí za hovno..

    nevím, taky nejdeš bydlet do baráku bez střechy a nábytku..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REESHA: vidím to jak zombo, hlavně co týče že BI vydá 1.0 stůj co stůj, i kdyby to znamenalo oříznout vrtulníky nebo nějaký technologie, který by zlobili.. jestli to tak dopadne, jak to bude další velký nasrání komunity, páč 1.0 by měla signalizovat, že je to hra jak si ji vývojáři představují a je více méně feature complete.. Tj. auta, vrtulníky, base building.. 1.0 měl být signál pro lidi co to koupily a roky nehrají, aby si to konečně zahráli.. takhle zas zklamou očekávání komunity.

    další rovina je taky v tom, že o DayZ jsem se začal zajímat, když NAGA popisoval v dobách počátku vanila DayZ Modu, jak pozoruje z požární věže hemžení kolem.. nikdy mě moc nezajímalo base building, ale vyhovoval mi svět, kde se lidi občas dali dohromady pro nějaký dobrodružství, byla v tom velká dávka nejistoty, šance že na to člověk doplatí ale i možnost zneužít situace - zklamání když umře druh.. V tom světě měli svoje místo i zabijácký předdomluvený bandy a přestřelky velkých skupin.. Člověk se toho mohl zůčastnit nebo to pozorovat z dálky.. Já jsem typickej hráč vanily.. Basebuilding, stashing mě zajímá jen kvůli tomu, že se zabydlím na nějakém serveru, připravím si stashe na pobřežích, abych mě quick start, když jsem členem nějaký skupiny.. dlouhý mezery mezi střety a náběh adrenalinu, když člověk zbystřil jinýho surváka.. instantní akce, který jeli v dalších modifkacích dayz mě až tak nebrali, bral jsem to jako zpestření. Tuhle instantní akčnost dotáhlo PubG, ale to mě už nezajímá..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REESHA: Psal jsem o tom vloni: [ ZOMBO @ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ]

    Jednoduše řečeno, už to tolik nežeru a čekání si krátím jinejma hrama. Mezitím jsem konečně dohrál trilogii Dark Souls a z multiplayeru čas od času dám partičku Squadu nebo Post Scriptum, obojí taky ve vývoji.

    Stavím se za vývojáře už proto, do jakýho rizika s kompletním a opakovaným předěláním celý hry šli. Ano, dělaj na tom dlouho a věřím, že stále pečlivě se smyslem pro detail, kterej se mi na hrách od Bohemky vždycky líbil. A nemám nejmenší obavu, že je DayZ zastaralá hra, po který ani pes neštěkne. Každej větší update ukazuje, jakej je o ni pořád zájem.

    To ale neznamená, že adoruju veškerý jejich rozhodnutí, ať už je tlačí management nebo ne. Vydat betu a první buildy 1.0 prakticky bez novýho obsahu v momentě, kdy se velká část trpělivě čekající komunity probudí, je prostě chyba. Schovat bicykl, nový zbraně a vozidla do 1.0+ jinými slovy znamená "kdykoli v roce 2019 formou free addonů". Jako PC hráč tedy nemám důvod se během vydání plný verze vracet, protože co do contentu nenabídne nic zajímavýho, naopak tam bude chybět i dost z toho starýho.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DUBAS_: Souhlasím a to jsem tu taky dost dřív špačkoval. Někdy bych se rád přidal!
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    no ja jsem ted druhej tejden na neschopence a hrozne jsem se nudil nic me nebavilo a na Discordu jsem potkal Alpepina co hraje DayZ, zakecali jsme se, dlouho neslyseli a taky jsem aktualizoval na stresstest a vcera cela nedele patrila dayz, jo je to smutny ze to trva tak dlouho ale nyni tato verze co je, je rozhodne pouzitelna do konce roku by to melo byt vydany no tak uvidime




    REESHA
    REESHA --- ---
    RUDOLF: Jak psa bít? Já sám jsem podobně mluvil první dva roky... pak už i já padl a od té doby mi k tomu přibyla další hořkost... neschopnost pochopit odhodlání a nezdolnost hráčů jako jsi ty (nebo třeba Zombo (pls nebrat nijak špatně nebo osobně... svým způsobem vás obdivuji a závidím)), kteří se za vývojáře staví i po době, po které jde prvorozený mého kamaráda víceméně poprvé do školy.

    Vývojáři ty hole rozdávaj na potkání. Já ji nejdřív nechtěl, ale pod tíhou reality jsem ji i já musel přijmout a nakonec si i hodit kamenem... jen vy, svatí, vydrželi :) jak to děláte? jsou na to knihy? mistři u kterých se dá učit?
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    HNIZDO: To vis, posun po 4 letech vyvoje...

    Je mi z toho fakt, fakt smutno :(
    WILL
    WILL --- ---
    HNIZDO: Zajímavý jsou teda ještě bugy na Xboxu:

    No explanation for this, back to scrounging for beans : dayz
    https://www.reddit.com/r/dayz/comments/9e6krn/no_explanation_for_this_back_to_scrounging_for/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: nechci psa bit. chci psa hrat. dneska jsem si dal stresst. behem peti minut se bugnul inventar. nejsou slyset kroky hracu, a mozna nekdy ani strelba. dobro hry po prvnich peti minutach.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: že budou managovatelný cheateři je pro dobro hry, vysoký FPS taky.. ale kdo chce psa bít..
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: kde je to dobro? to je lhani si do kapsy, ne sebekritika.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Btw.. stress test/xbox prej občas neregistruje při střelbě zásahy.
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    TERZ: Nema a pekne me to sere :(
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: přímo v tom textu je zmíněno "Chybám jsme se sice úplně nevyhnuli.." nebo "Roky odkládání pro dobro hry.."
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    černarus redux pro A3

    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REESHA: Je to dokola furt to same, absolutne neexistujici sebereflexe nebo priznani chyb, placani se po ramenou, zakazane hodnoceni a komentare na youtubu, zabanovani fanousci (vcetne tech nejskalnejsich), failtrain goes on. Verim ze to nebude vubec spatne az to vyjde a moderi to "dokonci", ale pachut zustane.
    REESHA
    REESHA --- ---
    REESHA: To je 3-4 mesice starej Level...
    REESHA
    REESHA --- ---
    Muzu vas poprosit o vas nazor na tohle? Zda se mi to nebo se fakt placa po zadech jak to dobre delaj..?

    MAOR
    MAOR --- ---
    LITTLEBOY007CZ: Ten článek je hodně dobrý vtip... nebo špatný?

    "Pořád jsme v alfa fázi, protože jsme pracovali na vlastním enginu, což je důvod, proč jsme byli v Early Accessu tak dlouho." .... Byli? A kde jsou jako teď? Jsou pořád úplně stejně v pr.. v Early Accessu. Nechápu, že nenazývají věci pravým jménem.

    "Letos se z fáze alfy přesouváme do bety a ke konci roku bychom chtěli mít stabilní verzi hry" - Nerad to připomínám, ale do Vánoc zbývá 107 dní!

    Pak se tam bavili o mapě: "Petr Nespešný: 120 km2?" - Kurva oni tam ani neví, jak velkou mají mapu! V Chernarusi z Army 2 to bylo 225 km2.

    Nevím, nevím, nevím... nějak jim to nežeru. Uvěřím, až tam na vlastní oči uvidím nápis BETA..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam