• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYSHAAirbnb.com
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    LUUCA: No budu muset volat zase...
    KERB
    KERB --- ---
    a v týhle souvislosti ještě doporučuju přečíst si tohle, takže kolik z vás je hlášeno jako identifikovaná osoba a podává přiznání k DPH ?:)



    KERB
    KERB --- ---
    a protože na faktuře je AIRBNB Ireland tak:

    Pokud jsme poskytli pouze službu do EU, například umístili reklamu Google AdSense na svůj web, podáme měsíční souhrnné hlášení pro EU. V tomto případě nemusíme podávat přiznání k DPH, neboť nám nevznikla daňová povinnost.


    Hlášení souhrnné k DPH pro EU - jakpodnikat.cz
    http://www.jakpodnikat.cz/souhrnne-hlaseni-dph.php
    KERB
    KERB --- ---
    takže jinými slovy, bychom se asi měli stát

    Identifikovaná osoba k dani - jakpodnikat.cz
    http://www.jakpodnikat.cz/identifikovana-osoba-k-dph.php
    KERB
    KERB --- ---
    TUILE: nejsem si uplne jistej, jestli je nutny presahnout 1 milion, viz. tahle diskuse

    OT: Airbnb a DPH | Portál společenství vlastníků jednotek
    http://www.portalsvj.cz/diskuse/ot-airbnb-a-dph#comment-135162
    TUILE
    TUILE --- ---
    KERB: Platim dan z prijmu. Do dph zatim nespadam.
    KERB
    KERB --- ---
    helejte a resite nekdo jak je to s odvodem DPH?
    LUUCA
    LUUCA --- ---
    DZEJNY: to je fakt mazec... asi jsi mela fakt smulu :-( ja bych na bnb volala, na tu jejich hotlinu, a prudila je, at resej... treba to necim pohne.
    TUILE
    TUILE --- ---
    ja mam teda daleko vetsi problem s uklizeckama nez s hostama. hosti si za to plati, tak nejakej obcasnej exces snesu lip nez lidi, ktery si platim ja :)
    jak resite uklid/predavku klicu?
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    LUUCA: Nahlásila jsem to 4 hodiny po odjezdu hosta, poslali mi nějaký e-mail a pořád mi v systému svítí, že na problému se pracuje. Dosud mě nikdo nekontaktoval, zámky jsem ještě neměnila, čekám až se bude něco dít a dostanu aspoň průběžnou informaci, jak mám postupovat. Nebo jestli od Korejky někdo klíče zajistí dodatečně při dalším checkoutu u jiných hostitelů. Nejsem jediná komu klíče zatáhla, hostiteli přede mnou taky. Absolutně nekomunikuje a nereaguje na zprávy - stále. Chystám se jí napsat takový hodnocení, že už jí nikdo nikdy neubytuje - samozřejmě ve vší slušnosti. Zjistila jsem ještě dodatečně, že mi také zmizeli z bytu všechny utěrky...
    GUDRUN
    GUDRUN --- ---
    ZYAN: do příjezdu dalšího hosta, to je fakt nereálný...
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    LUUCA: Omezený čas - 14 dní !!!! NEBO do příjezdu dalšího hosta!!!!
    LUUCA
    LUUCA --- ---
    DZEJNY: ahoj, musis napsat detailne vysvetlujici popis do toho jejich resolution centra, prilozit vsechny pripadne dokumenty, uctenky atd. Bacha, je jen jedna sance vse vysvetlit. Ozve se prideleny airbnb resic, rekne ze da vedet. Kontaktuje hosta, zjisti jeho verzi a na zaklade vlastniho usudku rozhodne, kdo je vic v pravu (pomaha treba i komunikace s hostem pres bnb zpravy, kde host chybu uzna a pokud korejka neumi komunikovat, tak hezky srozumitelne vykomunikovany problem tez). Na zaklade rozhodnuti uzna, ze ti nalezi cela pozadovana castka nebo treba jen 50 procent nebo nic. Nasledne ji to rovnou strhnou z kreditky. Odvolani neexistuje.

    Takhle to bylo pred casem, pochybuju, ze by tohle extremne zmenili... Nekolikrat jsem vyuzila, nejhorsi co se stalo byla rozbita pracka. Airbnb vzdycky do dvou dnu komunikovalo. Jo a byl na to omezeny cas po odjezdu hosta.
    KERB
    KERB --- ---
    DZEJNY: bohužel asi nikdy neošetříš na 100%, že přijede nějaký hovado, ať máš okamžitou rezervaci nebo ne. Z komunikace lze někdy odtušit dopředu, že by mohly být problémy, to je fakt, ale není to 100%.

    refundaci jsme jednou řešili, nějakej trouba nám zapíchl připínáček do kuchyňský dřevěný desky a zůstalo tam samozřejmě kolečko se vpichem - to je jediná špatná zkušenost tyhle lidi - ale nějak to vyšumělo. Řešili jsme to pouze s hostama, ale protože nešlo o nic velkého tak jsme to nechali plavat.
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    Máte štěstí, že máte dobrou zkušenost s okamž. rezervací, ale jak se pak vyhnout tomu, aby mi nepřijel další Asiat, kterej nebude schopnej vrátit klíče od bytu, ve kterým převážně bydlím a mám své věci. Nemám byt, který výhradně pronajímám kvůli byznysu... Jsem takovej ten původní Airbnb hostitel, kterej pronajímá svůj domov, když v něm nejsem, jednou za čas. Slýchám od přátel a známých hodně zajímavé story, mě se nestalo kromě tohodle nic špatného a to jsem hostila, Korejky na jaře, Rumuny, Němce, Frantíky, Novomanžele Estonce a Rusku (ty mi teda místo dárku nechali na rozloučenou v záchodě nespláchnuté hovno - ale jiný kraj jiný mrav :)

    Kamarádce co pronajímá celý dům jezdí převážně Indové a Vietnamci. Posledně jí Indové ukradli všechny ručníky a vůni kari větrali 14dní... Nic proti kulturním rozdílům, ale tahle paní mě fakt hodně namíchla.

    Nicméně Airbnb stále nic nevyřešilo, na e-mail z úterý s dotazem jak se vyvíjí řešení situace zatím nereagovali. Lokální manažer se zatím neozval, refundace nákladů spojených s výměnou zámku, klíčů a čipu v nedohlednu...
    Absolutně nevím a nikdo mi ani na zákaznické lince neřekl, jak postupovat, když chci stáhnout zálohu, kterou host akceptoval při rezervaci.

    Rešil jste někdy někdo prosím s Airbnb někdy kompenzace?
    KERB
    KERB --- ---
    ZYAN: ihned v uvodu pochopitelne nesmysly, protoze centrum daaavno pred airbnb uz nebyla rezidencni oblast. Nic nez vyber poplatku primo od airbnb za hostitele nedava smysl.

    Ja nevim me to prijde jako kdyby rekove zakazali pronajimat domy u plazi, protoze aby meli pravo tam prece bydlet mistni a nezvedalo to ceny nemovitosti... (kdyz pomineme ze rust cen nemovitosti je ovlivnen airbnb jen velmi okrajove)
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    KERB: Uz mne to nastvalo. Zajimalo by mne, jestli na to bylo vyberko. Pochybuji..
    TUILE
    TUILE --- ---
    ZYAN: jo, kafe a cerveny vino v posteli je super. behem dovu sezon (=sest mesicu) sem vyhazela z 12 povleceni 6. pak nekdo chtel asi vytrit a pouzil na vytirani savo a rucniky. a rucniky si taky nekteri hosti radi odvazeji. ted 14 dni pred koncem sezony uz se mi nechce do ikey pro novy a tak v podstate rano hazim rucniky do pracky a vecer je taham ze susicky, pac jich mam vic asi jen o dva.

    ale 90% sou super hosti. dokonce odpadli i neprijemni rusove. bud je nekdo vymenil a nebo k nam uz ti neprijemni nechteji.
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    KERB: DZEJNY:
    Zatím jsem měl problémy skoro jen s korejci, chovají se divně, nešikovní, neomluví se, poškození tají a pak dají špatnou recenzi.

    V jednom případě si holky žehlily vlasy a položily žehličku na ledničku, výpálilo to několik šmouh do ledničky. Pak posunuli krabičku co mám na ledničce, aby to nebylo vidět.
    Další rozbily skleničku a udělali hrozný bordel.
    V posledním případě otevíraly dveře od koupelny na špatnou stranu a urvali kliku (to fakt nechápu) a při odjezdu nechali otevřené dveře do bytu.

    Dále jsem si všiml že se typicky snaží přijet okolo 11 večer, protože si chtějí užít Vídeň a Praha je levnější, přijíždí později než bylo domluveno, často nemluví vůbec anglicky (několikrát jsem jim musel překládat přes google translate každé slovo).

    Já se ji korejcům také vyhýbám.

    Samozřejmě jsou i ostatní lidi co dělají bordel - dříve jsem řešil několikrát rozlité kafe a nebo červené víno v posteli, v několika případech si přinesli k posteli svíčku, tákže byl zázrak že nevyhořeli.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam