LUBOB: Takže : od rána od půl desáté se věnuji komplexní odpovědi na 25 příspěvků od 15.5.2013 ( mám to rozpracováno v počítači ). Bohužel vidím, že to budu muset přerušit , a věnovat se čtení toho, co jsem včera nečet.
Takže toto
LUBOB: je v sérii nečtených první dokument. Nyní na něj zareaguji :
citace :
"ne ne, ja jsem nic neprehledl, cetl jsem ten dokument cely.
problem je v tom, ze v te uvaze je fatalni chyba. zatimco rychlost svetla je konstantni, obecna rychlost je promenna. jakmile reknete, ze w=c/Sqrt[2], stave se z obecne rychlosti taky konstanta.
druha chyba pak je, ze tam provadite nejake manipulace s casem & souradnici. vysledkem je pak paradox.
nezodpovezena pak zustava otazka, proc by to melo vyhovovat pravouhlemu trojuhelniku, & nakonec ani co to vlastne znamena."
reakce : říkáte "fatalní chyba" první a ...a tou je podle Vás, jak se snažím tomu porozumět, že jakmile reknu, ze w=c/Sqrt[2], stave se z obecne rychlosti taky konstanta. Pane, naprosto jste nic nepochopil. Zaprvé říkám v dokumentu g03 (D 04 ), a nejen v něm !!!, že předvádím nejdříve K O N V E N C I ( aby se vědělo jaký mají smysl "značky" x_c ; x_v ; t_ww ; x_HV ; t_c , atd. A jednak uvádím "co" si budu představovat pod označením !! ( opakuji : pod označením !! )
w a
u. Je-li c = 1/1, čili x_c = 1 ; t_c = 1 pak "w" rychlost proměnná může být tak, že konstantní je jmenovatel ale čitatel klesá od jedničky do nuly. V dokumentu je symbol “nula“, tedy x_v = 0 . Anebo stejné „w“ kde čitatel bude konstantní a roste jmenovatel od 1 do nekonečno. Pak to má smysl ten, že „není „w“ jako „w“. Jednou klesá čitatel aby bylo w menší c, a jednou stoupá-roste jmenovatel. Dokonce pro tu proměnnou rychlost může být případ třetí, že klesá čitatel a zároveň roste jmenovatel, to je „u“.
http://www.hypothesis-of-universe.com/docs/d/d_004.doc Takže kroutím hlavou nad tím jak špatně jste to četl a jak špatně pochopil… , konvence, pane Lubob.
Zadruhé : na listu 02 toho g03 ( D 04 ) se píše věta :“ nyní vymyslím takovou řadu, která bude pro další matematické postupy výhodná“
Sqrt2 . v = c = sqrt2 . k . w = sqrt2 . k . w = 2 . kˆ2 u = 1
Vy nevidíte pro oči, řekl jsem že to bude pro matematické postupy ( úvah )
v ý h o d n é
Přesto stále platí, že x_v kolísá od jedničky k nule, přestože mu „vnutím“ sqrt2 nebo nulu nebo jedničku. Nebo nekonečno. Ano, to jsou 4 čísla s kterými operuji, ale pouze „jako konvenční užití“ pro zjednodušení zápisů, abych nemusel užívat škálu všech čísel od nuly do nekonečna. ..opakuji pro tupce : pro zjednodušení výkladu je užita konvence.
http://www.hypothesis-of-universe.com/docs/d/d_004.doc .
Pak říkáte „fatální chyba druhá“ : “ze tam provadite nejake manipulace s casem & souradnici. vysledkem je pak paradox.“ Jak se nemám rozčílit, když neuvedete č. stránky, neuvedete „co“ ?, neuvedete jaké jsou podle Vás ony machinace či manipulace…přeci nemůžete něco kritizovat a neukázat prstem čeho se to týká. A jaký paradox. Když to řeknete, musíte to
přesně poukázat ( neřkuli dokazovat )
Pak : třetí, asi pro Vás, je fatální chybou ( anebo jsou jen dvě ty fatální chyby ? že by ? ) že, říkáte :
“ nezodpovezena pak zustava otazka, proc by to melo vyhovovat pravouhlemu trojuhelniku, & nakonec ani co to vlastne znamena.“ Nezodpovězená zůstává, pane LUBOB, jen pro Vás !
Zodpovězena byla v mnoha dokumentech, které dodnes visí na mém webu, pař. zde
http://www.hypothesis-of-universe.com/docs/d/d_013.doc Na které stránce tu svou otázku myslíte Vy, ví Bůh…opět žádný odkaz…jako dycky, a…a pak pan SVANC je v úžasu nad tím jak LUBOB je důsledný a neomylný a samé nej…
Takže : proč by to mělo vyhovovat pravoúhlému trojúhelníku ? ? To zodpovídá tentýž dokument o pár listů níže, na listu č. 8 téhož dokumentu g03 ( D 04 )
http://www.hypothesis-of-universe.com/docs/d/d_004.doc . Co bylo dříve, vejce nebo slepice.? Vejce.! Na začátku v r. 1981, kdy jsem začal studovat LT, jsem se sám sebe zeptal : kde se vzala ta odmocnina, to „gama“ ?, ten gama člen v LT ? Nemusel jsem dlouho pátrat když jsem zjistil, že „gama člen“ pochází ze zápisu rovnoramenného pravoúhlého trojúhelníku, viz str. 8 toho dokumentu. Mám dál pokračovat ?