LUBOB:
vase 'web-stranky' jsem procital, pomerne dost. nerozumnel jsem jim [povetsinou].
to není moje chyba (...ale tvrdit, že je něco špatně, to umíte bravůůrně, to jste uměl okamžitě a..až moc suverénně. A aby jste podal transparentně Vámi proklamované mé chyby, to jste D O D N E S na mé výzvy neudělal, takže se musím krotit, abych neřekl nějaké to "slovíčko" ...
M-M experiment znam, cetl jsem to, myslim, ze rozumim velice dobre,
já jsem přesvědčen že nerozumíte M-M ex a pravda se velmi brzo ukáže !!!!! oc tam jde. jen na to nepotrebuju 30 let.
provokujete, drze. Já neřekl že jsem M-M ex studoval 30 let, já řekl že jsem ho nastudoval před třiceti lety !!! tak si vytřete zrak anebo se jděte naučit číst. Přesto jsem studoval M-M ex tenkrát nejméně půl roku.
nikde se nedivim, ze ' fotony běhají mezi zrcátky "vodorovně a kolmo" na vodorovný pohyb desky ', nevim, kde jste na to prisel.
T a tu je jasně vidět, že jste M-M experiment nikdy neviděl, nestudoval a nevíte o něm nic !, takže lžete jako tisknou v Bulharsku WC papír....
jak můžete říci takové pitomosti o LT. ja jsem rekl nejakou pitomost o LT? muzete ukazat, co konkretne?
můžu, jenže by to bylo zbytečné plýtvání časem a energií...s Vámi rozhodně !!!
p.s.: ja nejsem zadny vseved.
to vidím a to mi nevadí, já taky nejsem vševěd, ale Váš nekorektní postoj ano. !! pokud neco nevim, nebo necemu nerozumim, tak se proste zeptam.
Text jenže lžete, Vy se "prostě" neptáte, Vy urážíte ponižováním ...alespoň dříve mnohem více než nyní...i kdyz to bude banalita. na nic si tu nehraju.
těch banalit které nevíte je až až. řekl jsem že si to máte nastudovat 6x, pak přestávku a pak 10x a znova...pak se ptejte. muzete mi to sice otriskat o hlavu (kdyz vam to udela dobre),
nedělá...pouze mi to zvedá adrenalin, že tu je někdo kdo mě ponižuje urážkama a pak se přizná že něco sám neumí... ale mne by vic pomohlo, kdybyste mi radsi vysvetlil to, nac se ptam.
Vyzval jsem Vás, tucetkrát, aby jste sem už nechodil a přesto přijdete a ptáte se a přesto znova Vám vysvětluji...jenže je to nekonečně marná práce. Vy nakonec stejně jste drzý a rejpete a reakce jsou nekorektní. Např. včera s tou raketou. Když raketa zrychluje koná nerovnoměrný pohyb, tedy zrychlený, označeno písmenkem "a" . Tento pohyb STR neřeší. Jenže když si sami představíme v jejím zrychleném pohybu "stop-stav", má raketa nikoliv zrychlení, ale jen vééééé rychlost, např. označeno "v17" jak jsem to včera demonstroval. Raketa letí dál, zrychluje, "a" ..a za nějaký čas ( my pozorovatel ze Země ) myšlenkově zase uděláme té raketě "stop-stav" a zjistíme, že má jinou rychlost "v77" ; v tu chvíli ( v této situaci ) lze užít LT ke zjištění dilatace času nebo kontrace délky když použijeme transformace ( z jedné soustavy do druhé soustavy ) a napíšeme : t(1) / t(2) = 1/ sqrt (1 - "v17"/"v77" ) Tady žádné pootočení rakety nepoznáte. Lidé to berou jen..."jen"...jen "jako" "transformační přenesení" stavu rakety z pozice "v17" do pozice "v77" ...je to jen jakýsi skok z údaje do údaje. V takovémto předvedení "skoku" ze soustavy "1" do soustavy "2" nelze vidět, že došlo při pozorování rakety k jejímu pootočení, tedy že se mení tempo plynutí času právě tím pootáčením soustavy. Pouze se "skokově" zjistí tou "pseudotransformací" že na raketě běží čas jinak....což je omyl !!! Na raketě běží stejným tempen stále, ale my pozorovatel "doma" v soustavě "základní" dostáváme "informace" , pootočené informace, retardované informace o jakési dilataci času, my snímáme "jiné intervaly času" než na raketě jsou...
mozna, ze nekde existuje verze, kde jsou ty veliciny (v_kolma, v_paralelni) vysvetlene,
jak možná ????? když jsem já tam uvedl Feynmana r. 1980 a přesně i stránku kde to tam je.... takže jste to prostě nečetl a lžete. V každém podrobném elaborátu kde se vysvětluje M-M ex se uvádí aparatura která byla použita v počátcích a to byla "deska se zrcátky" ... o tom nemáte ani pááááru, co ?ale ja si na nic takoveho nepamatuju, takze kdyz mi to vysvetlite vy, protoze to evidentne vite, budu vam vdecny.
Pane, po internetu nelze vysvětlovat přesné kroky... kdyby to šlo nemuseli by vysokoškolští studenti chodit do auly na přednášky prof. Kulhánka, který to maluje na tabuli a ukazovátkem komentuje každý krok....; přijeďte za mnou, a já Vám tu přednášku udělám detailně krůůůček po krůůůůčku... i vůl to pak pochopí ( čímž Vám nenadávám, nemám Vás za vola, ale chválím vola, že i on by to pochopil .... celý ten nepochopený smysl LT a tím pádem pootáčení soustav. Kdyby jste si ovšem sednul k dokumentu http://www.hypothesis-of-universe.com/docs/d/d_014.doc a poctivě ho 16x přečetl, nastudoval, tak to pochopíte. )
stejne tak, kdyz mi prozradite, odkud pochazi rovnice (3a) & jaky je jeji vyznam.
nejdřív sám přemýšlejte, nechtějte vše získat zadarmo...ani já nedostal nic zadarmo, celou HDV jsem vymyslel bez pomoci.