• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    S vice nez 1.000.000 prodanych zarizeni denne je Samsung nejvetsim vyrobcem mobilnich telefonu soucasnosti.
    Klub pro vsechny majitele.

    Friends: [ Android ] | [ Google Nexus ] | [ MOTOROLA ] | [ Sony Ericsson ] | [ Windows Phone ]
    Twitter: @SamsungMobile | @SamMobiles

    Pokud se otazka tyka zasadne a pouze pouziteho OS, zvazte jeji polozeni v prislusnem auditku.
    rozbalit záhlaví
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    TEKKIT: Link?
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LAUNCHER: :)) aha

    no tak někdy zkus zavítat na forum samsung members, nebo samsung mania...někdo je tam s tou samou sračkou každej tejden. Už tam dokonce udělali takovej mustr co se jen překopírovává aby se to nemuselo dokola vysvětlovat:)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    TEKKIT: Jeste jednou a pomaleji - ma to tak kazdy major brand.

    Hledej international warranty.

    Uz jen z toho duvodu, ze kdyz se cloveku vysype firemni telefon/laptop, tak se to musi resit tam kde prave je, ne z jake zeme pochazi.

    Pochopis pri prvni sluzebni ceste do zahranici.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    TEKKIT: Pri prijezdu kuryra.

    Nema to tak každá značka, ale ma to tak každá smysluplna znacka.

    Nevim o nikom komu by se nepodarilo uplatnit international warranty.

    Jediny co je nutne vedet ze ta je defaultne jeden rok, pokud so neprikoupis vice.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LAUNCHER: ok já se bavim čistě o tom jak to má Samsung v ČR, jak to má třeba Dell on the road netušim:)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    TEKKIT: Tvl cestoval jsem 10let jako road warrior, vytahni nekdy nohy z CR.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LAUNCHER: ale ty máš CS disrtribuci ne? Určitě jsi jim vyplnil nějaký číslíčka
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LAUNCHER: když myslíš...je toho plnej internet
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: z mého pohledu je to všechno ok a logický (do doby dokud nebude v celý EU jedna nákupka a jedna distribuce)

    Co je na tomhle na hovno, že nezkušenej člověk neví že si třeba kupuje šedivku a některý zmrdi to tam vůbec nemají uvedený

    Třeba Mironet ano, viz:

    Mobilní telefon - SAMSUNG Galaxy S22 Ultra 5G 256GB modrá / 6.8&q | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/samsung-galaxy-s22-ultra-5g-256gb-modra-68quot-oc-28ghz-12gb-256gb-108101012mp-40mp-android-12+dp508452/
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    TEKKIT: Ted nevim jestli to davas pro zasmani, nebo jestli tomu opravdu veris.

    Kdyz si zavoles na Dell servis tak posledni co resi je kdes to koupil, to nikoho fakt nezajima.

    Stejne tak kdyz jsem volal Samsung servis tak je vubec nezajimalo kde jsem to koupil.

    Kazda smysluplna znacka ma international warranty, jinak by si to nikdo, kdo vic pracovne cestuje, nikdy nekoupil.

    V momentu kdy by na me nejaka znacka tohle zkusila tak u me konci.

    Fakt nebudu resit, kdyz me office posle do XYZ zeme, jestli si tam smim nebo nesmim neco koupit pripadne jestli si tam smim nebo nesmim zavolat Dell servis na rozbitej laptop.

    Pls mame rok 2022, ne 1990.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: nejčastější problém u tohodle bývá s aktualizacema...viz:

    [ZONICEK @ Samsung Mobile]

    On totiž těma kombinacema vznikne zprasek, pro kterej aktualizace vlastně neexistuje. Ale opět, na tohle si nelze stěžovat v autorizovaným servisu, ale jedině tam kde se to koupilo. Oni mají povinnost to reklamovat...

    Pokusim se o takový srovnání na hraně. Pokud si koupím auto od oficiálního distributora co má štempl od fabriky a splnil její podmínky. pak můžu reklamovat kdekoli v autorizovaným servisu. Pokud od nějakýho prodejce co od fabriky štempl nemá...pak přímo u něj, protože fabrika od toho dá ruce pryč...
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LAUNCHER: ad šedý dovoz:

    Právě na problémy s reklamacemi si zákazníci, kteří „šedivé“ zboží nakoupili, stěžují nejvíce: nezanedbatelná část problémů pramení z domněnky, že značkové zboží můžete vždy reklamovat v tzv. autorizovaných servisech. To však není pravda, ze zákona můžete vždy reklamovat přímo u prodejce. Jeho dohoda ohledně toho, že reklamace bude za něj vyřizovat síť autorizovaných servisů, je tedy nadstandardem, který zákazníkovi většinou poskytují právě prodejci napojení na oficiální distributory. Při nákupu šedého zboží je tedy pravděpodobné (ale ne protizákonné), že zboží vám v autorizovaném servisu k bezplatné opravě nepřijmou.

    Převzato z dTestu: www.dtest.cz/clanek-1792/rizika-sedeho-dovozu

    dále třeba tady:
    Oficiální distribuce mobilních telefonů vs. šedý dovoz | Expert.cz
    https://www.expert.cz/oficialni-distribuce-mobilnich-telefonu-vs-sedy-dovoz/
    https://www.tsbohemia.cz/sedy-dovoz.htm

    HULIK: tvůj případ už je zase o vztazích prodejce a autorizovaného servisu. Jinak řečeno v tvém případě šlo o štěstí a shodu okolností.
    DESMOND
    DESMOND --- ---
    NEVILL: Díky moc! Byl to bordel na konci zdířky, který šel blbě jehlou vydrápat, ale podařilo se, sluchátka tam už zapadnou těsně a mic chodí! :)
    KRYGLIK
    KRYGLIK --- ---
    Nemate nekdo problem s Samsung Health na S22 Ultra?

    Cas od casu se mi hodinky (watch active 2) prestanou synchronizovat s mobilem. Nekdy zabere restart mobilu, nekdy jen reset hodinek. Je to velice otravne :/

    Galaxy watch not syncing health data with S22 Ultra - Samsung Community
    https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-series/galaxy-watch-not-syncing-health-data-with-s22-ultra/td-p/4954163
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Udpate: Netusi v jakem je to stavu, pry maji nemocnost, vytizeni kvuli uvedenim novych rad atd.

    Nevi jestli to stihnou do 22. brezna, pokud nestihnou, chteji mi vratit peníze.

    Vyjasnili jsme si, ze mi nejde o penize, ani o "bonus" sluchatka, ale chci telefon a to funkcni 🙂
    HULIK
    HULIK --- ---
    TEKKIT: Měl jsem podobně koupený Samsung Nexus před lety a ofiko Samsung servis mě vykopnul, takže jsem to musel řešit přes tu prodejnu, kde jsem to koupil a oni to poslali do Samsung servisu, kde mě vykopli a tam mi to opravili.
    Vyzvedl jsem si to pak opravené na té prodejně s protokolem ze Samsung servisu ??
    Na hlavu postavené !!!!
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Oprava: Samsung servis v CR zjevne stoji za houby. Jak jinde, to nevim.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    TEKKIT: Co to je sedivy dovoz?

    Samsung je Samsung.

    Tyhle blbosti at na me nikdo nezkousi, nebo se tam vratim s COI - pokud je to v ramci mezinarodni zaruky, tak to budou a musi resit.

    Ostatně uz mam s timhle pozitivni zkusenost s Fujifilm, nezkoušeli na me zadne takovehle nesmysly.

    Resil bych pouze to, ze servis Samsung jako takovy zjevne stoji za houby a tudiz to dost mozna bude lepsi treba i v tom Mironetu.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LAUNCHER: A to je druhá věc...

    Ja mel zatím vždy sedivku a nikdy jsem s tím neměl problém. Ono je to trochu dvojsecny:))

    Třeba ten Mironet má rovnou v baráku i servis, když se něco posere nikam se nepreposila.

    Ale nepropaguju sedej dovoz...to si kazdej musí rozhodnout sam
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: Ono totiž jde o to že Samsung má velkoobchodní ceny nastavený podle velikosti a síly trhu...

    Takže typicky třeba Mironetu se vyplatí brát skandinavskou distribuci (NEE) a tady to ještě prodat o 3k levněji a vydělat...

    Ale vyjebou s tím samo se SAMSUNGEM...čili když jim pak někdo přijde plakat že mu něco nefunguje...tak ho pošlou logicky do Mironetu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam