REDGUY: "Vazi to 3.5 tuny, z toho 1/2 jsou akumulátory" ... no, teď ještě celkovou plochu jejich křídla a byli bychom doma... jinak u mě jsou akumulátory max 1/3 (tedy ne pro celonoční výdrž, a stoupání na baterie max. do těch 7-10km, dále už na FV).
jinak diskutovaný letoun je skoro 2x těžší než Solar Impulse, ale současně je (ve větší výšce, samozřejmě) prakticky 2x rychlejší... čím to? máš pro to nějaké vysvětlení, pokud všechny (nebo skoro všechny) moje úvahy jsou tak chybné? a jak ten stroj dobíjí baterie pro celonoční let, pokud tou svou rychlostí letí na 100% svého FV příkonu?
(a jen tak mimochodem... není taky náhodou rychlejší, než jakákoliv dosud zkonstruovaná nebo projektovaná solární vzducholoď?)
....ale než aby si přiznal, že v našem sporu "pravda byla někde uprostřed", to ne... to radši debata potrvá další rok, protože ve fyzice pravda nemůže být uprostřed (protože to by znamenalo, že jsme se mýlili oba asi tak stejně)