REDGUY: v současné kabině by zřejmě bylo místo pro 2 lidi (je tam teď sklápěcí postel a záchod!!!), nemyslím si, že její zdvojnásobení velikosti by muselo vážit 300 kg.
s tím podpůrným týmem je to složitější. nejspíš by si potřeboval např. větší rezervu výkonu motorů, nebo tak něco. to plošné zatížení křídla je skutečně dost malé.
na argument s počasím jsem ale zareagoval tím, že je to srovnatelné s vyhlídkovými balóny: ty nelétají za každého počasí, ale bez velkého podpůrného týmu. (a také by se neoperovalo z běžných mezinárodních letišť, za plného provozu... to se děje víceméně z reklamních důvodů, podle mě... chtějí být viděni, aby se to zaplatilo)
s tím jestli by to šlo nebo nešlo přestavět na hydroplán, to nech na tom, kdo se do toho pustí (ano, není jasné, jak by musel být chráněn např. za bouře, vlnobití... prostě v počasí, ve kterém ho nejde provozovat... tzn. bez nějakého druhu např. plovoucíhho hangáru by se to stejně neobešlo...)