XCHAOS:
nepodařilo se mi najít data pro dvouplošník s největší klouzavostí - Hezka formulace. Spis jsi chtel ale rict "nepodarilo se mi najit data pro dvojplosnik s tak velkou klouzavosti jako potrebuju, takze se budu tvarit ze to neznamena ze by neexistoval, ale jen ze jsem ho nenasel". Proc podle tebe ten Easy Riser ma jen 10:1? Protoze si jeho autor rekl "ech, to staci, k cemu by mi u kluzaku byla vysoka klouzavost"? Nebo proto, ze to zlepsit nedokazal?
negativní stupnění tyto výhody nemá a navív b) jde ho kombinovat s Boxed wing - a samozrejme, ani v nejmensim nejsi schopnej tyhle vyhody kvantifikovat. Co kdyz se treba ukaze, u pomalyho letu je negativni vliv ovlivnovani kridel nizkej a pruser je hlavne ve vzperach a napojeni kridla na trup? Opet tvuj starej problem, nepochopeni rozdilu mezi prvnim a druhym stupnem pridavneho jmena "dobry" 8))
poletím pomalu, z větší části protože budu mít menší plošné zatížení křídla - a tohle je samozrejme taky nesmysl, hned ze dvou duvodu. Nizke plosne zatizeni nijak neimplikuje schopnost pomaleho letu. Samozrejme to pomaha, ale rict "poletim pomalu z vetsi casti PROTOZE budu mit mensi plosne zatizeni", tak ta implikace proste nefunguje. Pokud ti kridlo na nizke rychlosti nedokaze generovat dostatecny vztlak pri dostatecne malem odporu, tak proste NEPOLETIS, bez ohledu na plosne zatizeni. No a druhej duvod? Opravdu? Opravdu budes mit nizsi plosne zatizeni? Planujes na to letadlo PRIDAT solarni panely, PRIDAT elektroniku, PRIDAT vzpery, jestli to spravne chapu tak planujes i misto kompozitu pouzit klasicky materialy (takze PRIDAT celkovou hmotnost konstrukce)... opravdu si jsi jistes, ze pridavanim hmotnosti ti klesne plosne zatizeni? Jak moc planujes zvetsit kridlo? A kolik to zvetseni bude vazit?
budu mít horší klouzavost než např. Song, např. 16:1 "napr."? 8)) To je dobrej pristup 8)) Mam se zeptat, jak chces tyhle klouzavosti na tak maly rychlosti dosahnout? "Protoze to tvrdis"? Nebo "Protoze na to sazis"? 8)))