jedna z odrzlejších možností, co by mohlo i stát za to vyzkoušet na modelu, je tahle: je to asi nejminimálnější boxované tandemové křídlo, žádné vzpěry a tak. výhoda je, že má navíc pro solární panely i docela slušnou boční plochy, ze kterých by mohlo odhadem jí dostat z každé až tak 1 kW (ráno, večer). boční panely se využijou pro kapotování podvozku (velmi lehká bicyklová kola - když jsou tři, měla by přeci jen těch asi 160 kg unést)
je to hodně schématické, ani jsem si nedal práci s tím naznačit, že motor as vrtule by byly tam, kde na předchozím nákresu (tedy na prostředním kormidlu, v rovině zadní horní plochy, před ní, aby nebyla vystavená turbulentnímu proudění za křídlem)
jasně je vidět, že trubek by v téhle verzi bylo asi poněkud méně. i spojek - konstrukce by byla jednodušší, nehrál bych si na postupné odlehčování směrem ke koncům křídel, apod. je to tak primitivní, jak to jen jde: minimalizace čelního průřezu, maximalizace bočního a svrchního.