XCHAOS: Tak si rikam, ze docela zabava by byla na tebe bejt chvili zdvorilej, abys nemel zaminku pro banovani v okamziku, kdy ti dojdou argumenty 8) Sice teda ocenuju, ze ted ta zaminka nebyla vylhana jako minule, ale prece jen, nekoho zabanovat, kdyz nemuze reagovat, mu "odpovidat"... to je dost magorina 8) Nicmene, pak si prectu ty pitomosti, co pises a vzdam to, protoze na to slusne reagovat proste nejde. Viz treba tohle:
XCHAOS:
akumulace energie není vyřešená o nic lépe, než křídla s dvěstěmetrovým rozpětím. - opravdu? Hmmm. Tak schvalne:
Letadlo s vodikovejma spalovacima motorama:
Letadlo s vodikovejma palivovejma clankama:
Letadlo pohaneny CNG (cili metanem, kterej muzes vyrabet z elektriny):
Bateriovy letadlo:
Wikipedia o vodikovejch letadlech: "According to research at the Pennsylvania State University in 2006, large commercial hydrogen aircraft could be built by 2020 but "will probably not enter service until closer to 2040."".
Na druhou stranu, jak to vypada s tema letadla s dvestemetrovym rozpetim?
Tady je vzacna fotka letove formace vsech existujicich letadel s rozpetim dveste metru:
A tady je jeste vzacnejsi fotka tech dvestemetrovejch letadel, ktery splnujou tvoje blaboly o hmotnosti pod deset tun:
Takze... pro jistotu jeste jednou: jsi opravdu takovej idiot, ze trvas na blabolu "akumulace energie není vyřešená o nic lépe, než křídla s dvěstěmetrovým rozpětím."? Neni to recnicka otazka. 8)