XCHAOS:
je to v podstatě 2x škálovaný SI2, nebo 20x škálovaný SunSeeker Duo - tvuj zasadni problem: ty nechapes, ze tohle je proste nebetycna pitomost. Tohle ukazuje, ze proste netusis vubec nic nejen o mechanice, ale i o naprosto zakladni logice. Jsi proste jen idiot s pastelkama, kterej si mysli ze "kdyz to dvacetkrat zvetsim, bude to dvacetkrat lepsi". Nebude, ty idiote. Proc?
Za prve, a je fakt neuveritelny ze tuhle vec, ktera se probira v mechanice na stredni, _porad_ nechapes nebo mozna spis odmitas pochopit. Zvetsovani konstrukce proste nefunguje tak, ze ji vynasobids konstantou a hotovo. Kdyz neco zvetsujes, tak pevnost konstrukce roste pomalejc nez jeji hmotnost a tim i namahani. To je proste elementarni fyzika a skutecne vyzaduje velkou davku tuposti tohle porad, povsech tech letech co se ti to snazime vysvetlit, ignorovat. Rict, ze proste dvacetkrat zvetsis SunSeeker Duo a cekat, ze to bude pomerne stejny, je _idiocie_.
Nicmene, to samozrejme neni vsechno. Tvuj fail je jako obvykle na vice urovnich, takze i kdyz na chvili zapomeneme na problem zvetsovani, i tak placas nesmysly, protoze ty tvoje maluvky proste _nejsou_ "skalovany SI2 nebo SS D".
Podivej se na SunSeeker nebo SI2. Co maji spolecnyho? Jsou to aerodynamicky naprosto cisty stroje na kterejch neni ani gram hmotnosti nebo centimetr plochy navic, je na nich jen to, co je potreba se tam nacpal jeden nebo dva lidi a mohlo to letet. A presto jsou na tom vykonove tak spatne, ze jsou hluboko pod hranici ekonomicke pouzitelnosti a co se tyce "prakticke" pouzitelnosti, jsou nekde na hrane.
Zatimco tvoje hromada sracek?
- extra mechanismus preklapeni vrtuli cili extra hmotnost a odpor
- extra vzpery, ktery nemaji zadnou aerodynamickou funkci, krome odporu a hmotnosti navic
- kabina, ktera musi pro komerni letadlo byt _mnohonasobne_ vetsi, ze "SS Duo" x 20 a tim padem i vyrazne tezsi a aerodynamicky drazsi
- motory a vrtule , ktery musej bejt vyrazne vetsi, aby stacily v rezimu vyseni, takze pro vodorovny let jsou zbytecne a tezke
- baterie, ze ktery spotrebujes nepomerny mnozstvi energie pri svislym startu (a vycerpanou kapacitu ssebou potahnes celej let jako mrtvou hmotnost) a ve ktery musis mit stejne nepomerne velky mnozstvi energie pro pristani + rezervu pro pripad potizi
A to jsou jen ty uplne nejzakladnejsi veci. Uplne stranou necham detaily jako ze "kdyz ve viseni jeden motor selze, tak vsichni umrou". V-22 ma kvuli tomu oba motory spojeny hrideli, takze kdyz jeden selze, zachrani to druhej. Co ty? Pocitas s hmotnosti takovyhle zalohy, nebo proste kasles na bezpecnost?
To vsechno dohromady znamena, ze "energeticka narocnost" tvyho blabolu je vyrazne vetsi, nez u potencialniho "zvetsenyho SunSeekeru" - a nemas zadny zpusob, jak tohle kompenzovat. Jak rikam, idiot s pastelkama, neschopnej videt uplne elementarni problemy.
sedí "kupecké počty" - ne, nesedi, protoze ve sve tuposti ignorujes zcela zakladni problemy.