CYBERWOLF: na tohle jsou předpisy daný mezinárodním úřadem pro letectví.
U VFR, což je takovej nejnižší stupeň pilotáže kdy můžeš do vzduchu jen při splnění určitejch meterologickejch podmínek, nesmíš se přiblížit k mrakům, etc, musíš mít dostatek paliva pro dosažení cílovýho letiště za povětrnostních podmínek plus rezervu pro 30minut letu cestovní rychlostí od dosažení cíle.
Pro IFR, přístrojové létání je to složitější a je tam víc bodů který maj na sobě určitou návaznost.
Zjednodušeně řečeno je tam něco jako 5% paliva navíc pro vlastní trasu do destinace, dostatek paliva pro dosažení dvou nejbližších letišť v okruhu destinace, plus 45 minut rezerva od toho momentu běžnou cestovní rychlostí (po dosažení náhradního letiště)
Je to ale hodně zjednodušeně řečeno. Každopádně 30minut zásoba paliva (v tomhle případě el. energie), je pro civilní letectví málo..