CYBERWOLF: jo ale kdyz vezms tu klasickou C208, tak ta ma cestovni rychlost 344 km/h a dolet nejakych 1982 km. To mame u zakladniho modelu nejakych 5 hodin a 45 minut letu. A navic pak za par minut doplnis palivo a letis klidne dal. Zatimco nejaky nabiti zabere podstatne delsi cas (i s turbo-chargery).
Panel jako zdroj energie je nespolehlivy zdroj (protoze holt sviti ruzne) - muze to byt prijemny bonus, ale do kalkulaci vlastnosti (planovani letu) muzes fakticky zahrnout jen nejhorsi mozny scenar.
Mimochodem, s elektrickyma letadlama se experimentuje uz od roku 1883, seriozneji od roku 1973 - tedy skoro 50 let... to fakt neni hype poslednich let :-) Jasne, nekam se to posouva, ale furt je to spis takova hracka - a ne mainstream.
Hele a videl jsi nekdy nejakej vetsi paraprovoz? :) Masina nahoru kazdejch ~20 minut, kde se to vetsinu casu skrabe nahoru, pak se vysype naklad, rychle dolu, maximalne doplnit palivo a znovu nahoru... a takhle od rana do vecera, treba 20 startu :) A zamerne se netankuji plne nadrze, ale tak na jeden-dva, max. tri starty - tak abys nemusel nahoru (zbytecne) tahat i vahu paliva. Nekde to dotahli primo k "dokonalosti" - pri doplnovani paliva uz ani nevypinaj motor :D Pointa je, ze potrebujes co mozna nejvic litat - moc casu na nabijeni baterek tam neni. Ty lidi se tim zivi - takze potrebujou vyuzit cas na maximum - a ne sedet dve hodiny na zemi a cekat, az se dobijou baterky...
U tech vyhlidek to mas podobny - v sezone neni neobvykly, ze ti letadlo vylozi jedny pasazery a obratem se naklada dalsi runda. Ono letadlo, ktery stoji na zemi moc nevydela no :) A mit jich tam vic a stridat to - to je jednak drahy (i na porizeni) a jednak narocny na plochu, kdyz tam budes chtit mit flotilu k dobijeni....