VACA: Co se týče uložení tlumičů, tak např. Traxxas volí netradiční cestu přepákování, která má jistě své výhody - tlumič ani jeho uchycení, není exponováno při nárazech a pádech na budku, tak tolik netrpí...jinak se ale používají svyslé tlumiče skoro u všech modelů.
To co definuješ jako nakloněné raměna, je doména 2WD (např. truggy? E-firestorm). Tato "výhoda" (dá-li se to výhodou nazvat) je tedy ovšem vykoupena tím, že auto je pouze 2WD. Co se týče lámání, tak láme se všechno, vše je totiž závislé na stylu ježdění a podmínkách, ve kterých jezdíš. Pokud trefíš blbě (ramenem) pevnou, nepružnou překážku, tak je mužeš mít jak chceš vytočené/pevné a stejně ho zlomíš. Nebo v horším případě vyrveš z uložení.
A ještě teda k truggy vs. SC/Rally. Truggy má širší rozvor, větší kola, takže je lepší pro závodní podmínky - na druhou stranu, tomu odpovídá ta cena, kdy za plně vybavený BL Short course, získáš truggy se stejnosměrným motorem a 27Mhz vysílačkou.
Tady záleží na tom co čekáš od modelu. Pokud jde v první řadě a blbnutí za rozumný peníz, pak je asi SC lepší. Pokud se chceš věnovat trochu extrémnějšímu ježdění a nevadí Ti, že budeš muset model za cenu téměř druhého modelu předělat na BL s 2,4Ghz pak je truggy jistě lepší volba.
Možná bych se ještě podíval podrobněji na tu truggy - jestli to není pořád stejný podvozek jen s nějakým KITem. Pak by asi bylo výhodnější jít pro začátek do SC a čase koupit KIT pro předělání na truggy.
Každopádně tedy hodně zdaru při výběru a až koupíš tak foto sem :)