• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COULEENRC on-road/off-road
    PETJU
    PETJU --- ---
    Tak jsem to vycistil, promazal, prehodil jsem kola tak, jak maji byt a seznamil jsem se Spektrem. Jen ta nabijecka, ta mi dava. To tu bichli budu asi muset precist komplet. Funkce zahrivani pneu mi vykouzlila usmev na rtech :)

    BTW, zitra od 11 dopo je pojezdeni na RC trati Chodov.

    https://www.google.cz/maps/@50.0215279,14.5042179,209m/data=!3m1!1e3?hl=cs
    PETJU
    PETJU --- ---
    Uplne jina liga a lita to jako prase :)





    Jen si musim zvyknout na uplne jinej styl jezdeni a na vysilac Spektrum.
    Kazdopadne naprosta spokojenost. Byvaly majitel do toho nasypal kolem 50k - je tam poladeny uplne vsechno. Jen dam novy hlinikovy skidplates, udelam osvetleni, polepim si lexanku a zadni ramena vymenim za cerny RPM.
    Auto ma i telemetrii.

    Let's roll!
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    MADCAT: vetsinou tyhle veci pridelavam plastikovejma paskama + to fixuju oboustrankou, jinak ohledne zbytecnosti se mi snad nikdy nestalo, ze by me kvuli baterce auto zustalo nekde viset, zacalo bejt akorat linejsi a linejsi, ze bylo hned poznat, ze baterie dodelava
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    Říkám si, že bych si koupil takovej ten mini voltmetr/alarm na auto, aby mi to bez varování nechcípalo zrovna, když je ode mě nejdál co to jde, ale napadá mě - jak to na to auto vlastně připevnit? Existuje nějaký přímo na toto řešení - nějaký elastický silikonový třeba pásky/sucháče nebo já nevím co? Třeba společně s aku pod sucháč do toho battery korýtka? A je ten alarm vůbec k něčemu, nebo je to kravina a zbytečnost?
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    Omlouvam se, nevsiml jsem si, ze to ma jeste mikroservama zamykatelny diferencialy, tudis ta cena je uplne OK
    PETJU
    PETJU --- ---
    BTW, po ctyrkolovy makete touzim fest a urcite si ji casem poridim.
    PETJU
    PETJU --- ---
    EOS: Jo, tak s tim naprosto souhlasim :) Nicmene ono na to sasi s silenou technikou nemuzes dat nic takovyho, to je jasny preci. Bys to hodne rychle ocesal, protoze ta svine je uplne silena :)
    EOS
    EOS --- ---
    :-) Ale vypadá to hračkoidně! Takový auto přeci ve skutečnosti neexistuje ani náhodou. Jen jako hračka. I když to někdo používá jako pokročilé sportovní náčiní. Myslím to samozřejmě tak, že jakýkoli funkční auto, s vlastnostmi, podřízenými výkonům, VYPADÁ proti hardbody polomaketě, jako hračka. I když to s technikou pod kapotou vůbec nemusí souviset. Proti průměrně načančanýmu expedičnímu mexovi apod. bude prostě každej traxxas, nebo obecně lexanka, vždycky vypadat, jako autíčko na pískoviště. - tedy aspoň do okamžiku, než sjede s pěšinky. = věčný dilema, scale versus jízdní vlastnosti. To poznáš nejpozději, když tě napadne, že správná expediční leštěnka nutně potřebuje světla, naviják, rezervu, nějakou fajnovou zahrádku s vercajkem a kanystrama... ;-)
    PETJU
    PETJU --- ---
    Kazdopadne nejakou tu expe chci, to je jasny. Neda se porad litat metry vzduchem :)
    PETJU
    PETJU --- ---
    EOS: Moje velky vytuneny e-revo hrackoidne nevypada, fakt ne. Je to silena svine. Na 6S to lita tak silene, ze jen stojis a cumis s otevrenou hubou.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    EOS: Ja to spis porovnaval s tim trailfinderem, kterej je za stejny penize a je scale

    jinak axika mam a na odolnost si nemuzu stezovat, krome vytrzenecj kloubku jsem na nem nic nemusel opravovat, u nej je nejvetsi vyhoda, ze je to defakto expedicni standard, takze mnozstvi ruznych upgradu nahradnich dilu od alternativnich vyrobcu jsou strasny mraky. O elektronice nemuzu mluvit, rtr jsem nekupoval.

    Jinak urcite to nejaka konkurence bude a kazda konkurence je pro zakaznika dobra a mozna to prilaka do expedic vic lidi, co jezdi traxxasy, jinak vetsi meritko vubec nevadi, dokonce to +- sedi na 4x4 V3S v 1/10

    ACID: V ramci toho co jezdim je spis problem s tezistem a ze se prevratim, nez ze bych nekde neprojel kvuli svetle vysce, ono je otazka, jak by se ten podvozek choval, po tom, co by se tam dala tezsi abs karoserie s kleci a rampou
    EOS
    EOS --- ---
    HONCKA: Na to, že je to traxxas, takže se dají předpokládat mnohem lepší plasty, solidní, vodotěsná elektronika, lepší převody a obecně mnohem odolnější provedení, než u novodobých axíků, spolu s portálkama a dvoukvaltem, to není zas tak o moc dražší. Scale to sice v základu není nic moc, pořád to vypadá na pohled hračkoidně, jako každej traxxas, ale nebýt to zase tak děsně velký měřítko, byla by to pro SCX II slušná konkurence.
    ACID
    ACID --- ---
    HONCKA: jednak pocitam, ze ta cena bude nizsi, ale u toho co linkujes mi prijde ze se jedna presne o ten pripad kdy kvuli svetle vysce zvedas hodne cele auto a teziste.. viz ten obrazek "Ultimate Ground Clearance"

    jsem jen teoretik, ale jakysi prinos v tom vidim, ostatne V3S ma napravy resene podobne a jeji pruchodnost terenem je legendarni :)
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    ACID: vypadá to pěkně, ale cena mi přijde trochu přehnaná, axialy rtr se prodávají o $100 níž a , stejný prachy jde pořídit http://store.rc4wd.com/RC4WD-Trail-Finder-2-RTR-wMojave-II-Body-Set_p_4795.html
    A to je v rámci scale ježdění úplně někde jinde
    ACID
    ACID --- ---
    New Information! TRX-4 Scale and Trail Crawler | Traxxas
    https://traxxas.com/news/new-product/trx-4

    vypada to pekne
    PETJU
    PETJU --- ---
    Tak ted to byla moje chyba, no. Zrusil jsem sasi na malym. Samozrejme to odnesla i predni skrin diferaku spolecne s rizenim. Zasranej retarder :))
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: je zase pravda, ze cim tezsi, tak vetsi zahul na ostatni dily a mensi vydrz na baterii
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    HONCKA: jj, jen ze ja jsem takovej pomalej a vzdycky si na to chci prijit sam. Najit nejaky moment kdy mi to teziste cini problem a pak ho teprve zacit ladit. Primocare by bylo samozrejme ho dat co nejniz hned :-)
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: prvni tuning u expedic vetsinou bejva dat olovo do kol, pripadne premistit baterii kvuli tezisti
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    SCHEEZE: je to z Kitu a myslim ze kdyz me to bude trapit, tak to vyresi jiny regulator ktery bude mit vlastnosti ktere budu chtit/potrebovat. Jen jsem se ptal. Nemam to moc projete, treba to v terenu vubec neni problem. Jsem aktualne ve stavu kdy vlastne nevim jakymi "problemy" a nedostatky to aurto vlastne trpi a jaky tuning ci vylepseni mam zacit delat :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam