ZAPPO: jen pár základních rad
v areně je nejdůležitější curve. Ideální teda je 2drop ->3drop -> 4drop. Nejdůležitější je určitě 2drop (pokud nehraješ za rogue, tam je i dagger docela v poho), takže pokud máš v decku málo 2dropů, tak je často výhodnější ho vzít i proti nepoměrně silnější kartě.
V deckbuildingu je obecně dobrý uvědomit si co chceš hrát co nejdřív a pokud možno hledat synergie. Např. pokud máš stěští a pickneš funglemancer, tak pak hledáš 4drop, kterej se pravděpodobně udrží na boardu (3/2 dt summon 3/2, 3/3 divine shield, grim necromancer, apod). Naopak fungla nebrat, pokud víš, že bereš attrition deck, protože pak je to většinou mrtvá karta.
Dál bych doporučil většinou nehrát kolem žádný karty... třeba flamestrike - když máš velkou výhodu na boardu, tak se to vyplatí, ale pokud je ta výhoda na boardu jen mírná, tak je lepší to risknout (vyhraješ board = vyhraješ hru). Pořád je to arena a tu kartu prostě mít nemusí. Mě se to osvědčilo a vyhrálo určitě víc her než prohrálo.