BIMBAS: V pořádku, to odpovídá na mou otázku komu se to proboha líbí :D
Zbytek už je jak sem říkal prostě jen rage.
AIAX: Hele ty věci ve FS hrách dávají smysl, ty mechaniky ať je považuji za dobré nebo špatné v těch hrách fungují.
Tady je kombinace posture systému ze Sekira, spolu s obnovitelným agro podporujícím health systémem z bloodborne a soubojovým tempem Dark Souls 3 s gangovací mentalitou Dark Souls 2. Tohle prostě není dobré za mě. Nefunguje to.
Svět mi přijde nesmyslný protože je na každým kroku Vestige kterej ti od začátku hry umožňuje warpovat a do toho v každém lvlu cca 2-3 spoty na vytvoření vlasního dočasnýho vestige. Propojenej svět v DS1 dával smysl protože člověk do půlky hry warp nemá a dost často běhá zleva doprava, tady je na konci každého lvlu mříž, výtah, nebo plank kterej mě jakože pomůže kdybych potřeboval ale reálně nikdy nepotřebuješ. Je to tam jen proto aby to tam bylo. Takhle sem to myslel.
Ad obtížnost - mě nevadí, že je ta hra jednoduchá, to je naprosto v pohodě, mě vadí, jak se s obtížností nakládá. Právě že škálují obtížnost tím co dává jakou dmg a kolik je tam kde mobek mi přijde prostě ... líné a nezajímavé.
Za nejhezčí pokud jde o vizual bych asi označil spíš remake Demon's Souls ale hraju to na performance mod na konzoli, možná to na našlapaném PC vypadá líp.
Ten žánr se od Demon's Souls dost posunul, i samotný From Software se posunul a v každé další hře se ladí co se minule ne úplně povedlo. Tady se neposunul nikdo nikam, jen prostě vzali od každého trochu a na mě osobně to prostě nefunguje ale vůbec.
Každopádně by mi to bylo úplně jedno ale tím, že jsem se na to fakt extrémně těšil sem prostě nasrán. Za mě je tohle strašně zprasenej línej fuj a sere mě že to musím dohrát ještě 2* :D