• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: PS4 dneska seženeš za babku
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Asi tak.

    Před Covidem jsem měl pevně v plánu koupit svou první konzoli PS5. Lákalo mě Bloodborne, God of War, Horizon, Death Stranding, Last of Us, Ghost of Tsushima a nějakých pět, šest dalších her.

    Časem ale moje potřeba konzole klesala a teď už asi fakt zbývá jen Bloodborne, ale to už mám taky odehrané na kolegově půjčené PS4. Všechno ostatní, co mě zajímá, už na PC vyšlo a podle loňského leaku se ještě letos chystá Demon's Souls Remake a God of War Ragnarok.

    Že furt není Bloodborne mě samozřejmě sere, ale nehodlám kupovat stroj za 15 tisíc kvůli jedné hře.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    HAVANA: I v pouhé NG bez pluska to vypadá, že kameny se u Twin Husks objevují v random WTF počtech, ale zatím nepůsobí, že by docházely. Jenom je jich třeba jednou 36, podruhé 56, potřetí 40 atd.
    AIAX
    AIAX --- ---
    RUDOLF: Jak říkám, řeším vždycky první průchod, nic jiného. A ano, jak jdeš do NG+, můžeš nakoupit všeho nekonečně, to jsem taky psal :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    This is what 1000 hours of Dark Souls 3 looks like 🔥 | This is what 1000 hours of Dark Souls 3 looks like 🔥 | By GameHeroFacebook
    https://www.facebook.com/TopWarzoneMoments/videos/1757435858015831/
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Pravdu má, předseda! :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Moc nechápu co řešíte, krom Ancient šutrů je všeho nekonečně. Ve hře jsou dvě NPC co prodávají nekonečno šutrů snad až do +6 smutku a ve sněžný části mapy je nejvyšší tier bell bearing. Hra má soul farmy, tak si nakoupit kolik chcete šutrů do ng+. Jediný co je omezený je top level, ale mezi 9 a 10 není zas tak radikální rozdíl.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    MATEEJ: Mám pocit že od new game plus maj neomezenou zásobu sutru
    AIAX
    AIAX --- ---
    MATEEJ: Jj, taky řešení. Nebo i beze ztráty.

    A nebo aspoň dát hráčům možnost snadného farmení, a ne že musíš řezat nějakou zeleninu dvě hodiny, než nasbíráš dost šutrů na upgrade jedné zbraně na +5.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    RIVEEK: Zrovna bell bearing, který odemkne prodej kamenů 3 a 4, je v Sealed Tunnel ve vodním příkopu Leyndellu, což je daleko, přes silné moby a obě půlky výtahového medailonu nebo dungeon s Magma Wyrmem. A ty kameny ti to podle mě dává po třech kusech, víc ne, teda pokud se to neliší bearing od bearingu.

    Je to celý pitomost, podle mě by se nic nestalo, kdyby se ty kameny, třeba s nějakou ztrátou, daly ze zbraně vysypat a použít na jinou.
    AIAX
    AIAX --- ---
    RIVEEK: Už jsem psal, při prvním průchodu netušíš, kde ty koule jsou.
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    AIAX MATEEJ: no, a dát dvojčatům ty bellbearing kuličky, aby vám šutry prodávaly, to vám nejde? Měl jsem za to, že tuhle možnost přidali do hry právě proto, abychom si mohli vyzkoušet víc zbraní. Jen ty dračí ultrašutry jsou omezený...
    AIAX
    AIAX --- ---
    HAVANA: No přesně, a teď do toho už tak těžko zvladatelného mixu ještě přihoď PvE. To je jak když Werich s Burianem dělali ty lívance.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Asi jo. Nicméně je potřeba říct, že vybalancovat PvP není žádná prdel, a maj s tím problémy všichni, tvurcema mmo počínaje a strileckama konce.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Je to tak furt jen tech broken buildu je treba osm takze se navzajem nahodne premrdaj a ty jako normie co tomu odmita dedikovat 30h trialu a erroru to nikdy nebudes mit motivaci pilovat pac ten zakladni zazitek je furt stejnej, dostal sem pred drzku od divny party, bylo tri ja sam. Slowclap. Micdrop.
    AIAX
    AIAX --- ---
    HAVANA: No jo, ale to, že všechny hry od velkého třesku měly vždycky oddělený singleplayer a multiplayer, prostě nebylo jen tak z prdele. Na papíře to vypadá super, že spojíš PvE a PvP do jednoho světa, jenže ti vzniknou šílené problémy s balancingem, které FromSoft přiznal někde kolem vydání DS3, kdy notoricky totálně zlomili hůl nad armorem i poisem, protože prostě ani po deseti letech nepřišli na to, jak tyhle systémy vybalancovat pro PvE i PvP zároveň.

    A i když v Elden Ringu loni zavedli oddělené balancování, stejně je PvP pořád trochu na palici, v tom smyslu, že existují totálně broken buildy, proti kterým si prostě neškrtneš, když na ně narazíš. Tak to aspoň bylo ještě loni v létě, kdy jsem hrál naposled.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Přitom core toho gameplaye mi přijde skvělý. Zazvoníš si, a čekáš co se stane. Buď přijde někdo kdo ti pomůže s bossem...nebo někdo kdo tě vykydli
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Tak nebudeme si nic lakovat na ruzovo, PvP je neco co From soft zatim fakt nevychytal a ve vsech hrach stoji za hovno
    AIAX
    AIAX --- ---
    HAVANA: Těžko říct, už to možná opravili, ale po launchi byl ten jejich anti-cheat totální džouk, šlo to strašně jednoduše obejít a cheaterů tam byly mraky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam