• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Dark Souls Orchestral Ambient Music - Dark Ambient Music for deep Focus and Relaxation
    https://youtu.be/oQXR-FUaDjs?si=0YbfWTL-bZMwuaPS
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    #NRftW

    Hra je pekelna, ovsem super a pdpora je skvela: zatim to bylo co vsedni den, to patch a rozhodne nelituju, ze jsem je podpril v ramci ErA.
    - Develpment postavy je nejen o skilllovani, ale i o rozvijeni mesta, tipicky upgrade vendora umozni zpracovat/nakoupit lepsi materialy a vylepsi nabidku a schopnosti obchodnika
    - Zatim mi unika jak v tomhle systemu muze fungovat spellcaster, hul mi padala, ale protoze na veskere ranged veci se pouziva focus a ten se ziskava z boje, po 3/4 zasazich nablizko se da pouzit specialni vlastnost, coz je ale treba i strela z luku ci prave fireball z hole a pokud efekt trva dyl, tak ti zmetci ho jsou schopni prerusit jen lehkym skrtnutim. A je to dalsi skill na levelovani, ovsem nestoupa postupne, ale vzdy po kazdem 5 vlozenem bodu. Za level se dostavaji 3....

    Je to slusne pohlcujici, vlastne je to mix poslednich 2 Zeldich Legend, Souls her a to vse v pohledu shora s fixni kamerou. Ale mam rozehrane Dragon;s Dogma, takze je cas se vratit tam, doklepmnout ho a pak hura zpet na
    LAHINO
    LAHINO --- ---
    AIAX: To si ich potom musel dat vcelku rychlo :) dobre ty
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Jaké hry jsou robené tak, aby vyhovovali každému?

    Takové neznám.

    Zato je plný internet idiotů, co si myslí, že všechny hry musí vyhovovat jejich představám, všechny je musí bavit a všechny jsou pro ně, a když tomu tak není, začnou mít epizodu a po jejím odeznění se jdou mstít, vyhrožovat a škodit ostatním.
    AIAX
    AIAX --- ---
    LAHINO: FS jsou naprosto dokonale pre mňa. Hraju je už deset let a mám odehrané všechny několikrát. Akorát mastit jednoho bosse šest hodin není pre mňa.
    LAHINO
    LAHINO --- ---
    Mozno tie hry neboli robene tak, aby vyhovovali kazdemu, a to ich spravilo kultove
    LAHINO
    LAHINO --- ---
    AIAX: Sest hodin? Those are "rookie" numbers, you gotta pump those numbers up (insert meme). Ako ked ta po siestich hodinach bossa prestala FS hra bavit, asi to nie su hry uplne pre teba. Mne dopamin vyrazil dekel po NK, Friede a Isshinovi.
    TERZ
    TERZ --- ---
    AIAX: Ja mu do hlavy nevidim, muzu vychazet jen z toho co prezentuje verejne at uz na prednaskach nebo u modraka ale nemyslim si ze si neco “rozmyslel”. Ale samozrejme pokud veris tomu ze ma ve Warhorse takovej pull ze rekne jak to bude a tak to proste bude tak mu davas vetsi kredit nez ja a tim padem jej budes take volit!
    Zacina se nam to rýsovat.
    AIAX
    AIAX --- ---
    TERZ: Viktor Bocan má samozřejmě pravdu, dokud si to nerozmyslí. Jako si to rozmyslel s obtížnostmi v Kingdom Come :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    TRAGED: Největší inverze je v Dark Souls 2 :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PHOW_SAATCH: Já radši vidím kam jdu, mlha mě štvala už v 1. Dungeon Siege.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: pro mě je ve hrách nejdůležitější inverze
    TERZ
    TERZ --- ---
    VIRIK: Nerozumim reci tveho kmene ale jsi kacíř! Viktor prezidentem!

    A ted seriozne, mel by sis udelat podcast.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    je zajímavé, že pouze u fromovek platí, že žádná z her nepotřebuje vyhovovat všem nebo většině. Ti samí lidé, co tohle tvrdí, nicméně dokážou mít přesně opačný postoj u her jako Dragons dogma 2, Starfield, Fallout, Assassín, kosti s ušima, Rise of the Ronin, a bambiliony dalších. Tam naopak přesně vědí, co se musí do zítra opravit a když ne, je to důkaz ...*

    *Bocanovy, Modrákovy nebo Kofilovy žblebty.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Viktor Bocan bude mít pravdu, až přestane používat slovo imerze.
    TERZ
    TERZ --- ---
    AIAX: Viktor Bocan ma samozrejme, ostatne jako naprosto VZDY, pravdu. Zadna hra nepotrebuje vyhovovat vsem nebo alespon vetsine. Pro lidi co chteji akcni hru s izy modem je tu 95% nabidky trhu. Tohle je takova cyklicka debata ktera vyskakuje vzdy kdyz vyjde nejaka “tezka” hra a dopadne to vzdycky stejne, vsechno zustane tak jak je. V den kdy FromSoft da do sve hry difficulty slider prestavam jejich hry kupovat (a nebudu jediny) a budu cekat na duchovniho nastupce bez slideru kterej zakonite do par mesicu/let prijde a o kterem se bude psat ze by mel mit easy mod…
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: To já všechno vím, ale znovu - nejde jen o nastavení dolů, ale i nahoru. Třeba v Sekiru bych velmi uvítal větší čelenž, protože kdykoli to teď spustím, 95% procházím s prstem v nose, i bez talismanu a se zvonem.

    Nebo další příklad - Kingdom Come mělo původně taky jen jednu obtížnost, protože Viktor Bocan v jedné přednášce prohlásil něco podobného jako ty - volby obtížnosti jsou zbytečné, hra by měla mít jednu pečlivě vybalancovanou obtížnost a basta. Jenže pak kromě těch, co mrmlali, že je to moc těžké, začali jiní mrmlat, že je to moc lehké. A tak za pár měsíců přidali do hry Hardcore mode a nový průchod na Hardcore byl pro mě jeden z nejpamátnějších herních zážitků ever. Protože prostě ta hra je hlavně o imerzi a ta je na Hardcore vynásobená deseti. Ale pro jiné by byl zase Hardcore neskutečný oser.

    Proto říkám, že volby obtížnosti - nahoru i dolů - jsou prostě u akčních her must have. Protože prostě když máš jen jednu, tak ji nikdy nenastavíš tak, aby vyhovovala všem, nebo aspoň většině. Ale agree to disagree.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PHOW_SAATCH: Cesta k zenu skrzeva 36 komnat Shaolinu :-)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    FRIZER: Psssst :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam