• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    AIAX
    AIAX --- ---
    RUDOLF: Za deset let bude takovejhle boss jeden z nejslabších ve hře od FromSoftu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    notypičo

    Elden Ring - Unalloyed Malenia, the strongest boss I've faced
    https://www.youtube.com/watch?v=wsMBxuGD2fs


    Let me Solo Her
    Unalloyed Malenia was the hardest boss I've ever had to challenge and took me a lot of hours and frustration to beat. I'm not sure if I will try to beat her hitless, but for now I am proud to say I can beat Unalloyed Malenia after many efforts to learn her movesets.

    ---


    Připnuto autorem Let me solo her
    @LMSH
    před 3 týdny (upraveno)
    Hey all,

    With Unalloyed Malenia defeated I think it's time I announce my end to soloing Malenia when the Shadow of the Erdtree DLC comes out.
    It felt like only days ago when I first started helping out other people with fighting this boss and still crazy to see where I ended up now. It's fair to say I had my fill of fighting her for this lifetime lol.
    I might seldom help others with Malenia from time to time but officially will be done taking requests/doing it consistently so I'm sorry to those who were excited to see me in action.

    But I'm so excited for the DLC and what Messmer the Impaler will be like given the precedent of FromSoft's DLC bosses (Friede/Gael). I hope to see you guys in the DLC soon!

    -Let me solo her
    TAP
    TAP --- ---
    VON_GILOTINE: Řekl bych nějaká domestos varianta tzv Radáče

    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Co je mor?

    Ty nemas dlc predkoupene???
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    PHOW_SAATCH: Sakra to bude příští měsíc náročný. Lístky na MoR a DLC ER :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    27-8-51
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Countdown To Elden Ring: Shadow of the Erdtree | Release Date
    https://yourcountdown.to/elden-ring-shadow-of-the-erdtree
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    AIAX: Zase v ER mi přišlo, že se všichni přesouvají tak nějak podle předpokládaného progresu ve story/exploraci, tj. když potkám někoho v Liurnii, tak bude spíš potom někde na Altus Plateau než v Limgrave. U někoho se dá celkem odhadnout, kde bude obstávat, třeba Corhyn a týpek se zlatým talířem na hlavě prostě krouží kolem stromu. A pak je tu Diallos, u kterého nevím, jestli se mi povedlo něco udělat/neudělat nebo je to bug, ale ten prostě zmizel z Volcano Manor a v Jarburgu není, proto mě vůbec napadlo vyvolávat si Alexandera u Fire Gianta, člověk zkouší, jestli se to někam nepohne, no tak nic, no :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    AIAX: hele Myazaki chtěl mít dlouho nějaký postavy/nepřátele kontinuálně v pohybu. Zůstali z toho jen ti Night riders v Elden ring a ty průvody. Jsem zvědavý jestli zrovna tenhle aspekt u NPC nezkusí rozvinout do nějaké nové podoby.
    AIAX
    AIAX --- ---
    SADAKO: Questy by mi nevadily, kdyby FS aspoň trochu naznačili, kde se bude dotyčný nacházet příště (v ER to vyřešili patchem, který přidal NPC markery, taky ne ideální). Třeba by panák řekl: "Příště mne, cizinče, hledej v Senově pevnosti, poněvadž tady ve Firelinku chcípl pes". Nebo tak něco.

    (Anebo je to krásně vyřešené v DS1 s Domnhallem, který se přesune z Depths pod most u Firelinku, sice taky bez varování, ale tam ho vidíš krásně zdálky a je to na místě, kde se pravidelně vracíš.)

    Prostě je blbé, když musíš po každé interakci s každým questovním NPC proběhnout celou hru odshora dolů a prošmejdit po x-té každý kout, protože vůbec netušíš, kam se zase ten blbec zatoulal.
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    AIAX: "péřovka a oteplováky" :D njn, je to druhý extrém, který mi vyhovuje víc, ani ten místy WTF systém questů, který je toho součástí, mi vlastně nevadí, ale chápu, že zrovna u nich lidi dost skřípou zuby.

    SITH: Čičmundu ve Fort Gael (pokud se bavíme o tom lion guardianovi, ze kterého padá Lion's claw) můžeš vyřešit hozením spirita a střelbou i z nijak zvlášť dobrého luku, když máš dost šípů, vůbec se k němu nemusíš přibližovat, je sympaticky na dostřel z plošin u hradeb.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SITH: No, vyvolal jsem vlky, mec uz byl, takze tam sest pokusu.....Marika hned vedle nej.
    AIAX
    AIAX --- ---
    SADAKO: Vysvětlovatl hehe.

    Jasně, mám to stejně, akorát jde o míru. Třeba holka je taky přitažlivější ne úplně nahá, ale trochu přikrytá, když jsou křivky a různé taje jen naznačené. Jenže FS je jak holka v péřovce a oteplovákách, prostě všechno zachumláme hodně hluboko a hledej šmudlo.
    SITH
    SITH --- ---
    FRIZER: ale k tomu AoW potřebuješ sejmout toho vlka v Caelidu a to je vcelku peklo pro meele :(
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SITH: Nejsem nijak daleko, bud nahac, nebo zakladni clericuv habit...chci medium roll, takze spolecne s mecem skoro nic jineho neunesu. Casem se oplechovkuju asi. Stit netreba, obouruc ma def 84. Jenze ono moc zasahu od npc beztak neprojde. Zaklad pojedu vita+str+end. Ale ja vzal zakladni postavu, zajel si na hodinu uklovat draka za 50k do caelidu, vedle v pevnosti se stavil pro ten amulet co zvysuje brutalne staty....zabehnul do jednoho dolu pro smithing stony a dolu do pevnosti pro Kings Claw. Takze pred Stormveil castle mam to paratko +5. Celkova dmg min. 3x vetsi nez kdy drive za stejny cas.
    SITH
    SITH --- ---
    FRIZER: a jaký jedeš armor? Nebo Light build a uhybáš? A stats čistě vita + str?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Mě hrozně vzrušuje, jak ta holka v story traileru vyslovuje konec slova Strength.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    jj nerozporuju. Příměr s Carmackam možná nebyl nejšťastnější :)
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    LOVE_DALI: Mě tohle prapůvodně přitáhlo k FromSoft tvorbě - studio, co umí vyprávět pomocí prostředků jako je design (nejen) prostředí, spousta věcí je nezjevných, naznačených a nedořečených, takže se velmi šikovně udrží dojem "tajemství" ergo ten svět zvládá velmi dobře působit vyloženě transcendentně. Hry neobsahují tuny textu (nic proti, ale když chci tuny textu, hraju visual novels) a hlavně nikdy nesklouzávají k uctívání aztéckého boha Vysvětlovatla, což oceňuju ze dna moře na vrchol hory, mě strašně sere doslovnost, která je prolezlá zábavním průmyslem jak Godwynův ksicht Lands Between.
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    FRIZER: výborná volba, co jsem to v týhle kombinaci při třetím přechodu zkusil, už nechci jinak.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam