• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    RIVEEK: já viděl Judas naposledy, když tu byli se Soulfly, ale po Soulfly jsem odešel do hospody :D
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    RIVEEK: Já jsem prostě tentokrát musel. Posledně jsem tam dlouho čekal na bráchu, až se vyžvejkne, až se vyprodaly lístky.
    Teď jsem to objednal. :)
    Jenom na pátek.
    Konec OT :)
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    LOVE_DALI: já už dlouho nejezdím - rodinné důvody :-)
    na Judas jsem byl naposledy, když se vrátil Halford do party, vydali Angel of Retribution a brali to na turné skrz Prahu.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    RIVEEK: Priest! :)
    Jedeš? :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Z Animefestu v Brně

    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    VON_GILOTINE: Masters of Rock
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Beru to tak ze skutecne 2DLC spojili do jednoho a bude to game of the year ahoj.
    Landmark level halflife.
    Fanboi stronk
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Elden Ring: Shadow of the Erdtree's map is far bigger than any of us dreamed
    https://www.gamingbible.com/news/elden-ring-shadow-of-the-erdtree-map-914614-20240524

    Elden Ring: Shadow of the Erdtree's map is far bigger than any of us dreamed

    Players will presumably need to travel to the new map through the Mohgwyn Palace area through Miquella’s corpse, making Mohg himself a mandatory boss in order to access the DLC.

    According to Pirat_Nation on Twitter, or X if you’d prefer, once you’ve entered the expansion, you’ll embark on a quest that’s over 70 hours long if you want to see and do everything it has to offer.

    For context, the base game takes around 132 hours to fully-complete according to HowLongToBeat, making this one hell of an expansion.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    AIAX: Yep
    AIAX
    AIAX --- ---
    RUDOLF: Za deset let bude takovejhle boss jeden z nejslabších ve hře od FromSoftu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    notypičo

    Elden Ring - Unalloyed Malenia, the strongest boss I've faced
    https://www.youtube.com/watch?v=wsMBxuGD2fs


    Let me Solo Her
    Unalloyed Malenia was the hardest boss I've ever had to challenge and took me a lot of hours and frustration to beat. I'm not sure if I will try to beat her hitless, but for now I am proud to say I can beat Unalloyed Malenia after many efforts to learn her movesets.

    ---


    Připnuto autorem Let me solo her
    @LMSH
    před 3 týdny (upraveno)
    Hey all,

    With Unalloyed Malenia defeated I think it's time I announce my end to soloing Malenia when the Shadow of the Erdtree DLC comes out.
    It felt like only days ago when I first started helping out other people with fighting this boss and still crazy to see where I ended up now. It's fair to say I had my fill of fighting her for this lifetime lol.
    I might seldom help others with Malenia from time to time but officially will be done taking requests/doing it consistently so I'm sorry to those who were excited to see me in action.

    But I'm so excited for the DLC and what Messmer the Impaler will be like given the precedent of FromSoft's DLC bosses (Friede/Gael). I hope to see you guys in the DLC soon!

    -Let me solo her
    TAP
    TAP --- ---
    VON_GILOTINE: Řekl bych nějaká domestos varianta tzv Radáče

    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Co je mor?

    Ty nemas dlc predkoupene???
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    PHOW_SAATCH: Sakra to bude příští měsíc náročný. Lístky na MoR a DLC ER :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    27-8-51
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Countdown To Elden Ring: Shadow of the Erdtree | Release Date
    https://yourcountdown.to/elden-ring-shadow-of-the-erdtree
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    AIAX: Zase v ER mi přišlo, že se všichni přesouvají tak nějak podle předpokládaného progresu ve story/exploraci, tj. když potkám někoho v Liurnii, tak bude spíš potom někde na Altus Plateau než v Limgrave. U někoho se dá celkem odhadnout, kde bude obstávat, třeba Corhyn a týpek se zlatým talířem na hlavě prostě krouží kolem stromu. A pak je tu Diallos, u kterého nevím, jestli se mi povedlo něco udělat/neudělat nebo je to bug, ale ten prostě zmizel z Volcano Manor a v Jarburgu není, proto mě vůbec napadlo vyvolávat si Alexandera u Fire Gianta, člověk zkouší, jestli se to někam nepohne, no tak nic, no :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    AIAX: hele Myazaki chtěl mít dlouho nějaký postavy/nepřátele kontinuálně v pohybu. Zůstali z toho jen ti Night riders v Elden ring a ty průvody. Jsem zvědavý jestli zrovna tenhle aspekt u NPC nezkusí rozvinout do nějaké nové podoby.
    AIAX
    AIAX --- ---
    SADAKO: Questy by mi nevadily, kdyby FS aspoň trochu naznačili, kde se bude dotyčný nacházet příště (v ER to vyřešili patchem, který přidal NPC markery, taky ne ideální). Třeba by panák řekl: "Příště mne, cizinče, hledej v Senově pevnosti, poněvadž tady ve Firelinku chcípl pes". Nebo tak něco.

    (Anebo je to krásně vyřešené v DS1 s Domnhallem, který se přesune z Depths pod most u Firelinku, sice taky bez varování, ale tam ho vidíš krásně zdálky a je to na místě, kde se pravidelně vracíš.)

    Prostě je blbé, když musíš po každé interakci s každým questovním NPC proběhnout celou hru odshora dolů a prošmejdit po x-té každý kout, protože vůbec netušíš, kam se zase ten blbec zatoulal.
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    AIAX: "péřovka a oteplováky" :D njn, je to druhý extrém, který mi vyhovuje víc, ani ten místy WTF systém questů, který je toho součástí, mi vlastně nevadí, ale chápu, že zrovna u nich lidi dost skřípou zuby.

    SITH: Čičmundu ve Fort Gael (pokud se bavíme o tom lion guardianovi, ze kterého padá Lion's claw) můžeš vyřešit hozením spirita a střelbou i z nijak zvlášť dobrého luku, když máš dost šípů, vůbec se k němu nemusíš přibližovat, je sympaticky na dostřel z plošin u hradeb.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SITH: No, vyvolal jsem vlky, mec uz byl, takze tam sest pokusu.....Marika hned vedle nej.
    AIAX
    AIAX --- ---
    SADAKO: Vysvětlovatl hehe.

    Jasně, mám to stejně, akorát jde o míru. Třeba holka je taky přitažlivější ne úplně nahá, ale trochu přikrytá, když jsou křivky a různé taje jen naznačené. Jenže FS je jak holka v péřovce a oteplovákách, prostě všechno zachumláme hodně hluboko a hledej šmudlo.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam