Za mě je třeba nejhorší ze série DS3, je to prostě takové, jak se říká u nás na Moravě, "navrchu huj, vespod fuj".
Nablýskaný zevnějšek, hladce se to hraje, skvělí bossáci, ale často tupý, lineární, nenápaditý level design, klíčové bojové mechanismy jako poise nebo split damage totálně odfláknuté, přestože v DS2 to bylo vyřešené docela dobře (je třeba poměrně jedno, jestli máš těžké nebo lehké brnění, elementární bosácké zbraně většinou k ničemu kvůli špatně řešené split damage atd.), mechanika opotřebování zbraně je tam jen na parádu, hrozné covenanty (přestože, znovu, v DS2 byly skvělé), pro mě osobně nesnesitelná PvP (vzhledem k tomu, jak málo staminy ubírá uskakování a jak rychle piješ, můžou střety trvat deset, patnáct minut, to fakt není pro mě), po skvělé DS2 návrat k "nudné" NG+, kde se prakticky nic nemění, snad kromě pár nových prstenů a vyšším číslům damáže a HP a tak dále a tak podobně.
Prostě mi to přišlo odfláknuté. Ale většina lidí tohle neřeší, stačí jim oproti starším hrám nový a hladký engine, mnohem hezčí animace a podstatně lepší boss fighty (které jsou fakt skvělé).