• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    This Shaolin monk perfectly recreates all of Wukong's movements 🐒
    x.com
    https://x.com/InstantGamingEN/status/1846108123435557082
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    just kindlin.. :) Tim mi zustava uz jenom DS2 a BB..

    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    TERZ
    TERZ --- ---
    Youtube mi nacpal typka ala vaati pro wukonga a pro cloveka kterej nic necetl ani nevidel naprosto perfekt. Zatim ma pokryte prvni 4 kapitoly, doporucuju.

    All Bosses EXPLAINED in Black Myth: Wukong - Chapter One
    https://youtu.be/LRiDBDoMNho?si=WcTxb7DbQen8jFxa
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Tyrant's Realm: Prelude | Gameplay Trailer
    https://youtu.be/TI1OR8RQ57U?si=oIGMs-lyojhiMH2n
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Jinak teda na Erlanga je mozny jit rovnou po paty kapitole pokud mate hotovy vsechny ty vedlejsi questy a Loongy z predchozich kapitol, tak neni nutny nechat se fackovat opici 2x. Vcera vyzkouseno. V NG+ s Bull King buildem (za to ta NG+ stoji) a lehnul na dva-tri pokusy bez nutnosti vymyslet nejaky kombinace a brikule.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TERZ: po nem sem ji daval uz asi jen 4x :)))
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TERZ: Dej si písničku a půjde to jak nic

    黑土歌 ( 三弦弹唱: 冯少先)
    https://youtu.be/LpqzFBDlCtY?si=UfJNvoOw2ZBo0N8s
    TERZ
    TERZ --- ---
    Ja bych chtel jen rict, ze muset delat Shell znovu po Erlangovi je tak trosku bullshit xD. Copak ja vim jakou nahodou sem tu opici sundal?!
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    AIAX: Tahkle, já to hrál hnedka po releasu původní verze.
    Dostal jsem se celkem daleko, ale prostě mě to sralo.
    Scholar mi taky moc nepomohl. :)
    Ano, bossfighty jsou oser :D
    AIAX
    AIAX --- ---
    Za mě je třeba nejhorší ze série DS3, je to prostě takové, jak se říká u nás na Moravě, "navrchu huj, vespod fuj".

    Nablýskaný zevnějšek, hladce se to hraje, skvělí bossáci, ale často tupý, lineární, nenápaditý level design, klíčové bojové mechanismy jako poise nebo split damage totálně odfláknuté, přestože v DS2 to bylo vyřešené docela dobře (je třeba poměrně jedno, jestli máš těžké nebo lehké brnění, elementární bosácké zbraně většinou k ničemu kvůli špatně řešené split damage atd.), mechanika opotřebování zbraně je tam jen na parádu, hrozné covenanty (přestože, znovu, v DS2 byly skvělé), pro mě osobně nesnesitelná PvP (vzhledem k tomu, jak málo staminy ubírá uskakování a jak rychle piješ, můžou střety trvat deset, patnáct minut, to fakt není pro mě), po skvělé DS2 návrat k "nudné" NG+, kde se prakticky nic nemění, snad kromě pár nových prstenů a vyšším číslům damáže a HP a tak dále a tak podobně.

    Prostě mi to přišlo odfláknuté. Ale většina lidí tohle neřeší, stačí jim oproti starším hrám nový a hladký engine, mnohem hezčí animace a podstatně lepší boss fighty (které jsou fakt skvělé).
    AIAX
    AIAX --- ---
    LOVE_DALI: Já za sebe mám DS2 naopak jako jednu z nejlepších. Vždycky jsem říkal, že DS2 dělá většinu věcí líp než DS1 (před remasterem) - je tam respec, skvěle řešená tzv. "split damage" (např. ohnivý nebo magický meč, tohle třeba v DS3 je příšerné), nejlépe řešená poise, elementární vylepšování zbraní, skvělé PvP, parádní hub, až do ER nepřekonaná rozmanitost buildů, powerstancing, věci jako bonfire ascetics, fantastická NG+, nejlepší covenanty, nejlepší mechanika "humanit" a invazí, nastavení vyšší obtížnosti (champion's stone) a tak dále. Prostě nepřeberná hromada mechanických a systémových vylepšení oproti DS1, přičemž FromSoft velkou část bohužel nepřenesl do DS3 z nějakého důvodu.

    Naopak se mi moc nelíbil ten méně kompaktní level design, jak říkáš, byl více lineární a někdy nesmyslný (slavný lávový hrad postavený nad jedovatým mlýnem apod.). A boss fighty asi nejhorší z celé série (aspoň ve vanille, DLCčka měla super fighty). A samozřejmě když to hraješ dnes, tak už je tam znát věk, je to takové "clunky".
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Takový malý update ode mně.
    DLC k ER nejedu. Nějak jsem se k tomu moc nedostal a teď do toho nechci investovat tolik času.
    Hledám si práci a to má prioritu.
    Nicméně, dokopal jsem se k tomu, že jsem dal šanci DS2: SoFS.
    Stále to neberu jako plnohodnotnou Dark Souls hru. Prostě to není ono. Kdybych to bral jako něco jinýho, tak je to o něco zkousnutelnější.
    Prostředí, animace, bugy, hitpointy.. Ano ADP jsem napumpoval a je to znatelně lepší, ale stejně, proč kua někdo tak blbě nadesignuje hru, kde si ji hráči musí opravit ve svém čase a pomocí pumpování do statů?
    Nicméně, abych to jenom nehatil, tak mě zaujali 2 věci:
    1. Jedu to s rapierem, ke kterému mám všeobecně respekt, ale nepoužívám, protože moveset. Tady, mi to ale nevadí - teda pokud nezačnu zuřivě máchat na prázdno, protože se postata neotočí a pochopitelně malý brouci jsou oser.
    2. Celkem mě baví exploration. Taková ta klasika, támhle svítí drop a jak k němu. Na druhou stranu, oproti 1 ten svět prostě není tak kompaktní.
    Jsou tam mraky předmětů, který asi v životě nevyužiju.
    Nějak si nedovedu představit chodit tam s plechovkou. Přeci jenom ty kombinace animací apod je to prostě divný.
    Stále je to pro mě nejslabší díl serie a doopravdy je vidět, že na tom nedělal Miyazaki.
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    progres report z dohánění restů - DS3: zatím největší zásek na aldrichovi, ale nakonec nějak padl. aktuálně boreal dancer, druhá fáze docela nepříjemná :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    3. misto za Counterem a Dotou..

    Co se nejvíc hraje na Steamu? Toto jsou nejoblíbenější hry pro PC. Aktualizace říjen 2024 – Doupě.cz
    https://doupe.zive.cz/steam-nejoblibenejsi-hry-pro-pc
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam