YMLADRIS: S jednou aktivitou vytazenou to taky resim,libi se mi ta myslenka.
stale aktivity,od kterych odchazi dcerka uklizim.ale zatim vetsinou,at to delam sebenenapadneji me mala zpozoruje,i kdyz ji pred tim zajimalo neco jineho ,prijde a aktivitu znovu vytahne.Jako smeju se tomu ,ale nekdy je to tezky abych si nerekla necham to lezet a uklidim pozdeji vse naraz.:)
Ale pri pozorovani vytazenych x veci verzus jedna vec mi dava smysl ta jedna,proste v tom neni zmatek a je to harmonictejsi.
Zajimalo by me ale kombinovani aktivit.
Dcerka(skoro rok) casto vytahne dve rozdilne pomucky(hracky) naraz a kombinuje je mezi sebou.Me to prijde super a snazim se ji do toho spis nezasahovat.(to hodlam i nadale)
Pro zajimavost by me ale zajimalo ,jak ke kombinovani aktivit pristupuje montessori pedagogika(podporuje zvidavost deti touto formou a nebo se je snazi prevezt jen k jedne veci a tomu jak funguje konkretni jeji funkce)?