BOD: Jo, ti uživatelé third person kamery to trochu hatí, ale v principu mi FPS přijde nej nej nej ;).
Nejsem šermíř teda, ale oproti Jedi Knight tady čuchám problém, že pro vžití do role je podstatnější feedback z končetin, než z očí. Oči jsou pořád upřené na cíl, ale co dělají ruce - to "nevidím" a bez nějakého feedbacku o tom vlastně ani nevím. Jasně, můžou si pomoci tím, že feedback naznačí nějakou vizuální pomůckou (viz Bushido Blade), ale to už můžou jít rovnou do third person kamery. Fakt nevím, jak toho docílit, aby to bylo uspokojivé.
Na gamepadu se dvěma analogama by bylo zajímavé, aby se postava hýbala nějak automaticky (např. pomocí horních trigerrů by se hýbala směrem ku a od nepřítele, který by byl napevno fixovaný) a oba analogy by pak sloužily k nápřahu paží. Tam by ten feedback už byl a mohlo by to být docela sexy. Zase je to nepoužitelné v masové bitce, jenom na duely. Nevím no.