• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    TERZ: skôr to je tým, že si na tú grafiku zvykneš. Prvých dvadsať tridsať minút si hovoríš "kurva prepadol som sa časom do 2007 alebo čo", ale potom si zvykneš. Ale nie je to proste hra z roku 2018 ani omylom.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    BOBBYLON: ja som bol prekvapený, že som v úvodných titulkoch tuším ani nevidel Vávrove meno. Očakával som, že to bude MGS V štýl "A Dan Vávra game written by Dan Vávra lead designer Dan Vávra", ale fakt to tak nie je.
    TERZ
    TERZ --- ---
    Já se teda budu řadit k nadšené části hráčů, protože mě se to strašně ale az přehnaně moc líbí. Ten feel, ta hudba, ten art, všechno. Graficky se mi to taky nezdá špatné, jo low-res textury tam jsou, animace ksichtů trošku stradaj ale celkovej vizuál cestou z Ratají do Ledečka low-res textury nekazí. Určitě bych to neskatulkoval do kategorií jako "hra z roku xxxx", můj osobní typ je že na optimalizaci asi nebylo úplně moc času a seriznout assety byl ten nejpříhodnější způsob jak těch 30stable FPS z konzolí urvat. Tu grafiku tím neomlouvam, jen můžu říct že koho zaujmou až téměř úchylně propracované systémy, toho grafika neodradí.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MIKEE: V tenhle moment uz je pro me Vavra stranou (i kdyz se samozrejme tesim, az bude v recenzich konfrontovanej se svym reditel-vesmiru-self a slibama), hodnotim to co vidim, a po dlouhy dobe jde o hru, ktera me zajima (rpg, je ceska, ma ambice byt realisticka). Ze samozrejme nemate team jako CDPR je jasny, ale zaroven vim jak vypadaly videa v roce 2015, a vim jak vypadala beta.
    Nechci picovat za kazdou cenu, jsem rad za insider info.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: tvl. Pasívne agresívny si tu akurát ty. Jasne, že ste to urobili najlepšie, jak ste vedeli, to snáď nikto nerozporuje.
    Ale nerozprávaj kecy o tom, jak to na PS4 nešlo lepšie urobiť s 5 GB pamäte alebo jak to netreba porovnávať s first party hrami, lebo kurva proste a jednoducho KC:D je bezkonkurenčne najhoršie vyzerajúca "veľká" hra, ktorú som za posledné roky videl.

    Je na tom holt poznať, že to malo dobrú grafiku a animácie na rok 2013 alebo kedy ste to začali vyvíjať, dneska už je to bohužiaľ viditeľne zastaralé.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    BOBBYLON: Reknu k tomu asi to, ze jsme to udelali tak dobry jak jsme umeli s poctem lidi, jejich zkusenostma a rozpoctem co jsme meli. 5GB argumentuju proto, ze to byl problem co jsme realne dlouho resili na urovni optimalizace urcitejch casti klidne i jen o desitky MB, krom toho CryEngine je (byl) bohuzel dost nenazranej. Ja se budu rad bavit o tom proc jsou nektere veci tak a ne jinak (z technickyho hlediska) a treba to bude i nekoho zajimat, jen bych poprosil o otevrenou mysl a mene pasivne agresivniho chovani. Hra je venku a tak se muzeme bavit o tom co tam skutecne je a neni a proc a ne jen o vavrohejtologii ;).
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    FRIZER:
    - Budou ve hře různé druhy luků a šípů? Stejně jako je ve hře x druhů ručních zbraní a je možné ten luk používá jako hlavní zbraň?
    - Jo.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MIKEE: Mno. A kdyz ti screenshotu nasazim 20 (stromy, trava, obleceni, drevo, kov), a neporovnam to s W3, ale prave treba 1st person Skyrimem (2011 vs. 2018), uznas ze jste trochu zaspali? Beru, ze na PC to teprve vyjde a info mam z twitche, ale trochu me krka ze argumentujes 5gb pameti, kdyz je jasny, ze tim to asi tezko bude. Podobne jako animace (postavy i facial) a chovani modelu v interakci - tj. ne nutne pocet polygonu, ale celkovy provedeni a zasazeni.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: Vizuál porovnávam s čímkoľvek, čo vyšlo v poslednej dobe, od AC:O až po Shadow of Mordor/War. Textúry, modely aj animácie sú lepšie v prakticky ľubovoľnej AAA hre z posledných 3 rokov (áno, dokonca aj v Mass Effect Andromede).

    Vážne, tá hra nie je zlá, ale grafika a animácia proste nie sú jej silnou stránkou.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    BOBBYLON: jsem programator a na to kde budou textury v jakym rozliseni jsem mel nulovej vliv, takze mne to nijak neurazi :) nicmene argumentovat jednim screenshotem kde je low-res textura ... garantuju ti, ze takovej jsem schopen najit v prakticky jakykoliv first-person hre i z roku 2018, kdyz se budu trosku snazit a ocekaval bych, ze vsem co hrajou hry je tohle snad jasny. Porovnavat W3 a KC:D je v tomhle nonsense, prave proto, ze ve first-person hre je daleko jednodussi se k necemu kamerou takhle priblizit, Witcher muze mit klidne textury s polovicnim rozlisenim nez KC:D a diky tomu, ze jsi s kamerou vyrazne dal, tak ti to neprijde. Proste bych byl rad abyste to brali v kontextu zanru a technologie a porovnavali porovnatelne.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    MIKEE: pardon, vim, ze si na KC:D delal 3D, ale timhle se prece neda argumentovat. Jak na PS4pro vypada W3 a pak tohle? Podobna grafika odpovida dobe jeste tak rok pred Skyrimem
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    CLAVEN: S cim to presne porovnavas? Pokud s HZD, Last of Us nebo jiny first-party tituly, tak jasne, ty maj uroven optimalizace hodne jinde, ale to tak nejak plati obecne v porovnani se vsim co nema primou podporu od Sony (nebo to za sebou nema nejakyho vydavatelskyho giganta co ma idealne moznost v pripade potreby poskytnout zkuseny lidi z jinyho podstudia).
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    JVMLOK: šerm 1 vs. 1 je asi okej, trochu divný, ale môže to byť nedostatkom praxe.
    Unarmed boj je veľmi zlý, rovnako ako šerm s viacerými protivníkmi.

    A lockpicking minihra je neuveriteľne kokotská, aspoň teda na gamepade, možno to bude na klávesnici lepšie.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CLAVEN: co ty souboje?
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    Guys nenahodite sem anketu, kolik si myslite, ze to prumerne dostane? :)
    GORG
    GORG --- ---
    SADY: http://www.dictionary.com/browse/definition snazim se drzet zabehle definice slova definice :) jednoznačné určení významu pojmu

    SADY: to je na debatu jinam. prikladny je myslim, jak vyvojar Kingdom Come je oznacovan za nacka. tohle zkratkovite mysleni se nese celym tematem
    SADY
    SADY --- ---
    GORG: myslis zkratkovite mysleni diskutujicich ohledne Davida Duka, prokazatelneho KKK velesaska, jehozto aktivisticka mrtvola ozila na vlne soucasneho praviciveho populismu a podpore trempa? zkratkovite mysleni included, ale ne od tech co sledujou jeho uzasnou aktivisticko-politickou karieru, zkus to do vlastnich rad, treba se trefis
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    SADY
    SADY --- ---
    GORG: tak vysvetli pojem definice tak, aby platil ve smyslu, jak jej chapes ty.. opravdu by me to zajimalo
    DAHY
    DAHY --- ---
    GORG: Presne. David Duke je vlastne takovej Dan Landa. V mladi si trosku zablbnul a dodnes mu to na nyxu budou lidi omlacovat o hlavu. Uronil jsem slzu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam