CLAVEN: Ja si osobne myslim, ze se to graficky zlomilo vyrazne pozdejc, rekneme 2015-16, tj. kdyby se podarilo to dostat ven +/- vcas, tak by to i na konzolich vypadalo porad dobre. On kazdej dalsi rok znamena, ze velky studia se dostanou zase o krok dal v "poznavani" HW konzoli, o to vic, ze current-gen jsou dalek bliz PCcku nez minula generace (ted myslim tu s PS3). Je nekdy az neuveritelny jak veklej rozdil je potom ve hrach na stejnym HW na zacatku generace a ne jejim konci.
To je ale coby-kdyby, i za ty posledni dva roky se udelalo pomerne dost zmen aby to na konzolich vypadalo graficky v ramci moznosti dobre. Co si tak pamatuju, tak to vlastne celkem zachranilo Pro, protoze na tom se to dalo s extended pameti pustit a ladit jeste v dobe, kdy jsme byli jeste o slusnych par GB nad retail limitem ;)
CLAVEN: Na konci je Written and Directed by :)
BOBBYLON: Muj point je, ze je dobry tu hru brat jako celek. Neni to tak, ze se nekdo schvalne vykaslal na rozliseni textur na konkretnich mistech, proste se misto toho dala priorita necemu jinymu a ne nutne primo z grafiky. Je to takovej ten klasickej X-uhelnik, kde zatahas za jednu stranu a stahne ti to ostatni a tak to musis balancovat, abys to nikde neprehnal.