• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    JARDA128
    JARDA128 --- ---
    DASTY1: ja na tom ten smysl vidim vycita ze skyrim ma bugy a pritom jeho hra je ma taky .. kolikatej je to dil mi nejprijde dulezity
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    DASTY1: pointu to melo takovou, ze Hellba nechapal, ze udelat RPG takoveho rozsahu aby byla uplne bez chyb je prakticky nemozne. a kdyz zacinas delat novou hru, tak sou tam nove chyby. nebo ti prijde Skyrim jako datadisk za 20 dolaru? a na Xboxu chyby nejsou? Ja jich na streamech videl docela dost. takze co z toho srovnani nema prichazet v uvahu? navic si urcite Hellba sam vyzkousel jaky to je, kdyz na tebe tlaci vydavatel a ty tu hru proste vydat musis nebo jdi s prosikem jinam
    DASTY1
    DASTY1 --- ---
    DO_IT: jakou si myslis ze to mělo pointu ?? ja myslim že tu, že Bethesda je velký hrač na trhu již řadu let a stále se nedokaže poučit ze svých PŘEDCHOZÍCH CHYB !!! - to je ale(dle mého názoru) trochu jina situace než u WH , nebo si myslíš, že je to již nekolikátý počin studia WH plny chyb, ze kterých se WH nepoučilo a jen umí nadává na ostaní ? ........ přijde mi že hodně lidi se tu snaží těch 100 slov obratit protu KC:D ale uz nevidi tu pointu, ze tím Vávrovi (dle mého) vadilo opakovaní chyb velkych studii a lenost (hlavne ze pritecou prachy) ...... az tu budem mít kC 3 ze stejnym startem prosím omlatte mu jeho članek o hlavu..... momentalne to prirovnani neprichazi v uvahu....
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    DO_IT: "jsou tam buggy, sorry"
    DO_IT
    DO_IT --- ---
    Vavra in 2011
    TOFI
    TOFI --- ---
    Kingdom Come Deliverance Update 1.03 Is A Whopper - PlayStation Universe
    https://www.psu.com/news/kingdom-come-deliverance-update-1-03-1-04-patch-notes/
    The Kingdom Come Deliverance Update 1.03 is now available to download on PS4 and it weights in at 13-16GB.
    The full list of release notes has yet to be released, but we do know it will tackle the following issues:

    Stealth and stealth kills adjusted
    People now get dirty more gradually
    Additional quest bugs fixed
    Various optimisations

    It will also attempt to fix the problem that some users are experiencing with attempting to slash with the R2 button.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    BEREGOND: ono je to stejne RPG, takže pokud na tebe někdo někde nečeká a není nutný něco rychle řešit aby se ti nefaila mise, tak bys správně toho měl využít a nagrindit a naexpit co se dá. Třeba formou pobíhání po lese a sběrem lesních plodů :D
    Pak se ti nestane jako některým, co rychle postupovali příběhem a dostanou se najednou před pro ně neřešitelný souboj. Klasicky, žejo, v tomhle s tebou nebude mít smilování žádné RPG, ani Divinity OS 2 a ani benevolentní Fallout 4.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    BEREGOND: netlaci te do niceho asi si to vystihl vse se da udelat ruznejma zpusobama
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    BEREGOND: já jsem výřečnej tulák s bylinkama, a trochu lovec, sem tam něco ukradnu. Hraj si to jak chceš. Sice vypadá snadnější mít sílu a mlátit lidi, ale když to zkusíš jinak, zjistíš, že to tak není. Na začátku to vypadá jako pomalejší cesta, ale později nemáš problém ani s prachama. A ani se sílou. Je to vždy vymyšlený tak, že třeba u sbírání bylin dřepuješ – OK, je tam perk a ten ti při sbírání zvyšuje i sílu. A támhle zase další používání nějaké věci zvyšuje i obratnost... právěže když si najdeš svoji cestu, neznamená to, že pak palicí neurazíš hlavu nějakýmu drzounovi. Právěže v tomhle KC je právě dobré.
    Vlastně je to naopak, když se trochu potouláš a vylepší se ti hromada vlastností, tak pak při návratu k hlavním questům se ti rozšíří možnosti jako prase.
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    Já se na to začínám těšit, včera jsem si pustil ten rozhovor s Martinem Klímou na Games.cz a jako ten přístup jakej měl ke hrám a obtížnosti mi byl fakt sympatický.

    Jenom tedy asi ještě počkám na nějaké pár záplat, momentálně bych na to neměl čas abych si to užil.

    VIRIK: A tlačí tě ta hra do nějaký role, a nebo pokud nespěcháš tak můžeš být výřečný rytíř s paklíčem provozující alchymii?
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    eee. Včera jsem zjistil, že ty opravy mi vyřešili většinu problémů a chtěl jsem si to zkusit jen na chvíli.

    Byl jsem rád, že jsem se donutil nad ránem jít spát.

    Je mi to líto, ale ono je to skutečně dobré RPG. A dobrej příběh. A dobrý motivace. Jo, chyby to má, ale ... třeba ten RPG systém, něco takovýho by perfektně sedělo i Falloutu 4 nebo dalším Elder scrolls. Bez legrace.

    Warhorse to dokázali a ty lidi co tam dělaj to nakonec zvládli. Jestli jim Bakala nevypálí rybník (že si podle svýho zvyku vybere prachy a podíl střelí kamarádovi), tak by mohli mít nakonec i obraty jako CD Red. Nicméně už tady mám pocit, že jsou lepší motivace postav, než jen šukaj Yen a pak šukaj Ciria to za pomocí sledování červených skvrn.

    Já rád exploruju a dělám takový ty věci jako bylinkářství a vokecávání – no a tady to můžu spokojeně provozovat. A ono vám to vydělává, můžete si tím sklidem tu hru takhle projít. Žádný zaklínačský – sem tady dvě hodiny ve hře naháněl vaši nestvůru a těžce jsem ji nakonec udolal – výborně, děkujeme, tady je 50 penízků... všechno je tam tak nějak logický a má svoji funkci.
    TERZ
    TERZ --- ---
    HNIZDO: U konzolí bych si tipl, že lidi pořád nepochopili, že Henry nikdy zámek nepáčil dokud ho s ním nepáčili oni a KC:D tenhle fakt prostě bere v potaz. U té PC verze asi problém bude, jinak by neříkali že to budou patchem měnit.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    SAMIEL: na twitteru je hafo lidi, kteri tvrdi, ze se to na PS4 ovladaci absolutne neda :))
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Btw, pro tip - miesto kupovania sejvovice si ju craftujte. Materiály na jeden kus (bez perku na craft 3 naraz) stoja asi 12 g. Recept máte myslím od začiatku.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    SAMIEL: pokud jsem něco nepřehlídnul, na PC (klávesnice+myš) se nedá ovlivnit rychlost otáčení zámku, takže se musíš přetrhnout abys stíhal mávat myší po trase sweet spotu. A je tím pádem problém i very easy zámek
    SAMIEL
    SAMIEL --- ---
    Nechápu, proč tu tolik lidí brečí nad tím lockpickingem. Na PS4 ovladači je to úplně easy.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    TERZ: ...a to az do takovy miry, ze teoreticky vubec nemusis pouzit zadnej jinej combat skill (s tim ze archery ma v porovnani s mecovanim, sekerovanim atd. v podstate 0 perku), staci ustupovat dozadu a trefit hlavu - coz z pul metru a minimalnim natahem neni problem. Nj
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    Trochu me mrzi ze jsem kombinaci stupidniho AI bugu a klasickyho RPG syslovani (aniz bych se o nej nejak cilene pokousel) prisel behem cca 1,5 hodiny o komplet celou peasant atmosferu. At nedavam spoilery - v jednu chvili zebrota se 100 grosema, pak nalozenej kun k prasknuti, nasledne v Rattay nemaj obchodnici uz ani floka a Henry penez ze by mu mohl Radzig Kobyla lestit boty.
    V tomhle ten herni "survival" docela hrapruje, na jednu stranu hrace nuti jist kazdou chvili, pad ze dvou metru je o risku zlomenejch nohou, nevyspalej leze po ctyrech, ale zaroven se da nehorazne napakovat "na nicem".

    btw je vtipny jak maximalni overweight postavu zpomali na skoro nulu, ze si musi pristavit kone skoro az do kramu aby vubec nekam dosel :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    NECROMAN: pfft - realnou hvezdnou oblohu mel uz Flashpoint
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Jinak zatim moje vyhrady: sneak - neni poznat, jestli te obet vidi nebo slysi. Ano, nekdy utrousi radoby vtipnou poznamku o boleni bricha, ale zdaleka ne vzdy. System 30x try-fail-load, 31.pokus bez priciny success neni prijatelna herni mechanika, realismus nebo ne. Lockpick - na controlleru nemozne, na mysi prakticky take. nemusi to bejt easy, ale lehka truhla by mela jit. Ale uz to prej bude adresovat patch.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam