• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    DOUPLE: Tak samozřejmě že Jindra, kovářův synek, je sám o sobě takovej hodnej trouba přesně jak v té hře působí...ale beru to tak že v počítačových hrách se z každé postavy pod mým vedením stane ultrazabiják, pokud to teda jenom trochu jde... :-)
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    GANDHI: "prazdna" rozloha mi taky postupne prestala stimovat, ze zacatku jsem bral, ze se jedna o cosi realnejsiho nez je v rpg bezne k mani (les, co tam clovek asi tak muze cekat krome dvou chatek a zvere), ale jak hra postupuje v pribehu, a syn kovare Jindra behem 14 dnu pobije prvnich 100 lidi, zacne to pracovat proti celkovy atmosfere.
    Porad si myslim, ze "realisticka" rpg jako zanr ma sanci existovat a tohle je krok spravnym smerem, ale vybalancovat takovej koncept aby drzel prohromade neni vubec sranda
    BAT
    BAT --- ---
    SOMRAK: no, to je prave to - mam? nebo nemam? :-)
    Protoze me ta nemoznost riposty se stitem (nebo jejiho ekvivalentu - neznam terminologii) prijde tak divna, ze se mi tezko veri ze by to neslo z duvodu ze ta moznost ve hre neni.
    SOMRAK
    SOMRAK --- ---
    BAT: jo, máš asi pravdu.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Já tam měl docela nepříjemný bug že jsem odevzdal quest s Janem Zajícem, jmenovali mě lovčím a pak když jsem vyjel ven na koni, tak jsem od Talmbergu ujel kousek a hra se prostě sekla a ukončila, save samozřejmě nebyl...takže celý quest znovu, pak už jsem si to teda uložil a stejně...vyjel jsem ven na koni a opět hra ukončena...rychlé cestování na mapě - hra ukončena...nakonec jsem tam seskočil s mostu dolů na stráň a odešel pěšky kousek dál do vesnice a pak už to jelo normálně...
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ZDENDAK: Oka, dočetl jsem se že ho musím vyzvat znovu, pak uložit a mělo by to být v cajku. Jenže jsem zrovna v klášteře, takže dokud z něj nevylezu, budu muset při každém loadu hrát kostky.
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Narazil jsem na zvláštní bug. Jednou jsem v Sázavě v hostinci pod klášterem vyzval mistra freskaře na kostky a od té doby se s ním při každém loadu nejdřív ocitnu u kostkařského stolu a teprve až dohrajem, tak mě to kopne na místo původního sejvu. Setkal se s tím někdo?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    me nadseni tak nejak opadlo, ještě před tim, nez se main line hne do Sazavskyho kláštera - jsem na nejakym 19 levlu, všechny skilly co pouzivam mam na 20, lepsi vybavu uz taky nesezenu, penez mam jak slupek, mapu odkrytou, kempy banditu si davam cestou jako rozptyleni - ale tak nejak uz není motivace pokracovat. Story line není zla, ale vlastne uz me tolik nezajima.

    Stále si myslim, ze Vavra imho svým nevybiravym otiranim se o kde co a delanim brouka Pytlika udelal KCD medvedi službu, protože bez toho by lidi vejskali, ze se zas v nasich podmínkách podarilo udelat velmi solidni pocin, srovnatelnej se spickou zanru. Takhle pro mne hra vynika zejména ve zpracovani prostředí, za tim je videt neuveritelnej kus práce. Na druhou stranu je diky tomu relativne mala - ne rozlohou ale obsahem. Hromada mist proste nenabizi nic jiného nez peknej pohled do krajiny a valnou část hry proste hrac stravi jezdenim mezi místy, kde uz davno byl a kde není nic nového.

    Questy taky nejsou kdovijaky, a vlastne jen par jich tak nejak trochu vycniva nad obecnej standard a mozna jeden dva se vrejou do pameti. Mozna jsem nepokrocil v main line tak daleko, ale tak nejak jsem nenarazil krom uvodniho questu s hazenim hoven na stenu na quest, kterej by byl nejak podobne strukturovanej, ie jednani by mělo nejaky realny consekvance nebo nabízelo alternativni zpusoby reseni, ackoli to bylo prezentovano jako, ze to ve hre bude zcela bezne (dobra - mozna quest s heretikama by se sem mohl zaradit). V cem spociva kouzlo reputace mi zustava zahaleno tajemstvim:p

    Hra pusobi hodne ambiciozne, hromada systemu vypada zajimave, ale tak nejak mi prijde, ze nebyl cas na jejich plne rozvinuti.

    tldr - je to imho velmi dobrej pocin, zadna revoluce ale kvantum odvedeny práce, který je videt. Nebejt Vavrovejch kecu bych to povazoval za velmi dobrej začátek:)
    BAT
    BAT --- ---
    SOMRAK: Urcite mas na mysli riposty a nepletes si to treba s "perfektnim blokem"? co jsem tak po ruznu na tohle tema cetl, nebyl bys prvni.
    Jestli se teda nepletes a riposty s palcatem fungujou, tak to ze s mecem nefungujou je teda bug?
    SOMRAK
    SOMRAK --- ---
    štít + palcát - ripposte mi fungovaly, byl jsem už dost nalevlovanej.

    jinak hra dohrána, ke kdo konci moje nadšení poněkud opadlo, ale na to, že RPG vůbec nehraju, se mi líbila moc.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    FRIZER: Ve hre jsou i stity s "drzakem" (angl. Bouche Shield, nevim spravny preklad), ale nezkoumal jsem jestli to funguje jak ma (:
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Halapartnu jednoručně jo, to by Henry musel nasbírat hodně moc bylinek
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    MILUCH2: S halapartnou taky? Jako je fakt že já si namaxoval meč a ty ostatní zbraně jsem až tak moc neřešil...
    MILUCH2
    MILUCH2 --- ---
    NEVILL: Štít můžeš mít vždycky;)
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    BAT: v aréně s Bernardem můžeš cvičit i se štítem, ovšem to je pod kategorií krátký meč, dlouhý meč se jede bez štítu...i když je zajímavé že ve své výzbroji mám aktuálně německý meč u kterého je v popisku že jde o dlouhý meč, ovšem štít k němu mít přesto můžu...
    BAT
    BAT --- ---
    Jste mi s tema ripostama pripomneli...
    Uz jsem prisel na to, jak to s nimi je, a proc v arene jsem Bernarda prohanel jak nadmutou kozu, ale mimo ni jsem byl rad kdyz jsem protivnika postupne upizlal a sam u toho nevykrvacel.
    V arene s Bernardem totiz mate jenom mec, zatimco mimo ni jsem pouzival mec+stit, a hra vam to nikde nerekne, ale se stitem riposty s nejakyho naprosto nepochopitelnyho duvodu neumi.
    Takze tak, zahada vyresena.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    VLAKODLAK: jo, když jsem šel na tenhle quest podruhé, taky výrazně vybavenej a vytrénovanej, tak jsem si říkal že to byl fakt trapnej souboj, asi kdybych se na to poprvé tolik nehrnul a dal si trochu času naučit se riposty, mohl jsem ten quest mít dávno hotovej...
    TOFI
    TOFI --- ---
    MILUCH2: tak ja jsem jeste hrat nezacal, stale cekam az bude nejaka otestovana stabilni verze :-) davam tomu jeste tak pul roku cas, nez to bude odbugovany
    MILUCH2
    MILUCH2 --- ---
    TOFI: doufám že přibude nějaký děj :) 5 let je dlouhá doba a podruhé se mi to hrát nechce;)
    MILUCH2
    MILUCH2 --- ---
    Já to včera dohrál, tak teď zas cca 5 let čekat:))) Z toho příběhu a NPC jsem v rozpacích.....doufám že dvojka už bude chytlavější....toto jsem dohrál jen ze zvědavosti ...
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    Tak jsem podruhé zkusil Pribyslavic, St. George, pláty, skilly na max od pana trenéra (půl odpoledne mlácení dřevěným mečem)... a prcek padnul během asi 12 vteřin... jenom jsem ho 2x vykryl.... lol :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam