• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SM3Řidiči z povolání (Zkušenosti, rady, AETR, zaměstnavatelé, .... )
    SM3
    SM3 --- ---
    SM3: Tak krabice rano svitila zelene, tak jsem to vratil a posleme reklamaci na uctovani (pokud tomu tak bude) na 25t, protoze projelo jen 12t, bez vleku.
    Rano jsem nastartoval a kolem me projeli Zoll, rikam si, rychle jet, nez to rozbalej po 2min vyrazim, ujedu par metru a zmrd uz me stahuje, byli rychly :) Jen licence, cmr a pas a at to otevru vzadu (hromada ruznych veci z vystavy), vzal za prvni kurtu co drzela hozeny paletak na "kejsech", byla napla, ze by se na ni dalo hrat, chvili cumi na zbytek bordelu a uz jsem ho proklinal, ze to budu cely po ranu rozplachtovavat a nakonec cumi na prvni paletu a pry drevo na drevo neni mozne, ze to klouze, tak jsem za tu zakurtovanou paletu se svou vahou poradne vzal a ani se nehla, pry teda ok, ale prvni a posledni napomenuti a majitel si ma koupit gumove podlozky :)
    SM3
    SM3 --- ---
    Profesionální řidiče nahradí „stupeň 5“. Otázka je, kdy se to stane - iDNES.cz
    http://technet.idnes.cz/...-porsche-lidar-sea-international-f5k-/veda.aspx?c=A170614_083717_veda_kuz
    SUMPTN
    SUMPTN --- ---
    Jinej nadmer Worth mbcko

    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: veselo musí bejt:)
    SM3
    SM3 --- ---
    Dneska zabava s Belgickym mytem, pred 13 dny jsem se zaregistroval a projel v pohode celou Belgii, dneska se blizim k hranici a ta svine blika cervene a zacla psat 'invalid registration papers", tak jsem je naskenoval znova, rozsviti se zelena a jedu. Po cca 15min opet invalid reg. papers, tak sjedu na 2sjedzu do mesta, ze to na benzine vyresim, tam tu krabicku nikdy nevidela a automat nikde. Tak zkousim volat par lidi co skrz jezdi (diky cocobryce) a nikdo nevi co s tim.
    Na infolince mi rika ze nikde neni uvedeno Euro, tak rikam ze podle roku vyroby, to nakonec prejde a ze pry v technicaku vidi 25 000kg, tak mu vysvetluju, ze to je hmotnost soupravy, ale jedu solo, tak me prepoji na sefa a ten 2x nekde overuje a pry podle jejich zakonu musim uvest 25t, kdyz mu rikam at zkontroluji kamery na mytnicich, tak pry mam zadat 25t na Aachenu.
    Tak na Aachenu naskenuju znova dokumenty a prehodim to na 25t a ta svine furt cervene a typek, ze v tech papirech nevidi spz (velkej technicak, ze vsech stran!!!). Tak jdu radsi spat rano to skocim vratit a at poslou ucet, majitel u toho sedi u netu a uz taky nevi. To si rikam ze 14dni naprosta pohoda, klid a vse vyslo jak jsem si naplanoval, jeste by me zitra mohli stahnout bagouni, jako tresnicku :D
    SM3
    SM3 --- ---
    Dřív jsem byl hrdý, dnes se za své povolání stydím, říká řidič kamionu - iDNES.cz
    http://jihlava.idnes.cz/...u-nad-sazavou-12b-/jihlava-zpravy.aspx?c=A170609_103140_jihlava-zpravy_mv
    SM3
    SM3 --- ---
    Odbory v C.S.CARGO a. s. vyhlásily stávkovou pohotovost
    http://www.osdopravy.cz/component/content/article/17-aktuality/359-2017-06-07-09-18-02
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    LIKUD: no mně jo, to ty tady píšeš, že první možnost pro kontrolu zákazu spaní budou hraniční kontroly kvůli G20....
    LIKUD
    LIKUD --- ---
    COCOBRYCE: To je snad jasný, ne?
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: taky slušná práce, navíc G20 určitě nebude první možnost pro kontrolu, stačí jakákoliv akce bag
    SM3
    SM3 --- ---
    LIKUD: Jen k tem kontrolam, me tyhle hura akce pred necim prijdou docela usmevny a jen vymluva k doplneni rozpoctu :)
    Nevim teda jak premysli zmrdi, co se pak nekde odprasknou, najedou autem do lidi, nekoho ubodaji apod. Ale jsem od minuleho patku v Londyne a Birminghamu na vystavistich, v Londyne jsem si chodil par dni po vystavisti nekdy i s batohem na zachod pres podzemni garaze a volne se pohyboval, nehlede na to, ze jsem tam najel s nakladakem plnych beden a ruznyho bordelu, a to vse bez jakekoli kontroly (minulou sobotu se v Londyne staly dva utoky, nedaleko od mista kde jsem), v nedeli jsem videl jednoho typka s kokrspanelem na vyhledavani vybusnin, spis se prochazeli. V Birminghamu kolona aut a do vsech lezli security a do kufru/nakl prostoru pousteli psi, na me mavli, nechali me vsechny objet a bez kontroly jsem vjel do haly, dost jsem cumel, treba kvuli cizi spz nebo nevim. Dnes v Londyne skoncila vystava a kdyz jsem sel ted opet pres podzemni garaze (bez batohu), tak nekde zezadu mezi autama vysel typek a sel za mnou a pred dverma do vystaviste, at zastavim, ze kontrola, takze vsechno z kapes a vyptavani co tam delam, kam jdu apod. Kdyz jsem se vracel k autu tak na rohu parkoviste stoji 2 dodavky fizlu se samopalama (bezne tady fizl nema ani 9ku)... Prislo mi to takovy usmevny vzhledem k tomu, ze je po vystave, kdyz pred tim nebyly kontroly zadny.
    Tim mam namysli, ze pokud bych neco pripravoval, tak si tam veci dostanu davno pred tou akci, aniz by se toho nekdo vsiml nebo me kontroloval...
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    LIKUD: jako dobrý, ale mně je úplně u prdele, s čím to souvisí, mně jde o to, jak se mám zařídit a řeči kmene paragrafů a právních keců žel nerozumim, takže....

    ... další nařízení o kolo kterýho bude spousta mýtů a polopravd, než se člověk přesvědčí sám;)
    LIKUD
    LIKUD --- ---
    COCOBRYCE: Osobně se domnívám, že to nesouvisí s ničím jiným, než s životní úrovní v Německu, která je prostě jinde, ikdyž si nejen Češi myslí, že když maj stejnýho Lidla jako my, tak se mají vlastně stejně. Nemají a právě třeba takovýhle nařízení o zákazu spaní v kabině určitě v Německu ve mzdě (ale ne v minimální mzdě jako u nás) zaměstnaným řidičům nevadí. Pochybuju, že Německou vládu zajímá, jak to budou řešit dopravci z platově i pracovně-právně zaostalejších zemí, jako třeba z ČR. To je jako kdyby naši vládu mělo zajímat, co si o zákazu prodeje zboží ve větších krámech myslej slovenský brigádnický agentury, který maj v těch supermarketech brigádníky.
    LIKUD
    LIKUD --- ---
    SM3: Tak týpkovi přepošli místo odkazů na idnes , euro a jiné "zdroje" níže uvedený článek a bude mít jasno s tím stanem....
    Přesněji ten odstavec Praktické informace od BAG ho vyvede z omylu...
    LIKUD
    LIKUD --- ---
    ...a první příležitost německých orgánů si to zakázaný spaní zkontrolovat pořádně...:
    Německo - zavedení hraničních kontrol

    Z důvodu zajištění bezpečnosti v souvislosti s konáním summitu G20 v Hamburku ve dnech 7. a 8. července 2017 zavede Německo bezpečnostní kontroly na hranicích.

    Konkrétní podrobné informace o době a místech konání hraničních kontrol budou oznámeny bezprostředně před jejich zahájením, aby se předešlo případům dřívějšího vstupu do země ve snaze se těmto kontrolám vyhnout.

    Zdroj: IRU
    LIKUD
    LIKUD --- ---
    (Z WEBU ČESMAD)
    ODPOČINEK V NĚMECKU:
    Od 25. 5. 2017 je v Německu zaveden zákaz běžného týdenního (45 hodin) odpočinku ve vozidle, porušení zákazu bude pokutováno. Odpočinek by měl být tráven v sídle společnosti nebo na odpočinkových místech, která jsou vybavena ubytováním a sociálním zařízením. Pokuta pro řidiče činí až 60€ za každou hodinu, pokuta pro dopravce je až 180€ za každou hodinu. Maximální výše sankce může činit až 30000 EUR:


    Spolkové frakce CDU/CSU a SPD nakonec proti doporučení Spolkového svazu nákladní dopravy (BGL) schválily zákaz trávení běžné týdenní doby odpočinku v kabinách nákladních vozů, resp. neuznání tohoto odpočinku podle čl. 8, odst. 6, nařízení ES č. 561/2006. V par. 8a zákona o jízdním personálu nově stojí, že „...nebude běžná týdenní doba odpočinku podle článku 8, odstavce 6 dodržována, pokud tato bude strávena ve vozidle nebo na místě bez vhodných možností ke spánku".

    Žádné přechodné období nebude zavedeno.

    Praktické informace od BAG

    Na rozdíl od regulace ve Francii nezahrnuje německá právní úprava povinnost, aby řidič doložil účtenku za ubytování v hotelu/pensionu (pro běžnou týdenní dobu odpočinku). Vedle hotelu/pensionu tak v SRN do úvahy přichází např. pobyt u příbuzných či v ubytovacích kapacitách podniku, kam byl náklad dovezen. Podmínkou je dodržení „vhodných podmínek pro spánek", které dle platné sociální legislativy zahrnují zejména uzamykatelnou místnost s postelí, sanitární zařízení a zajištění bezpečnosti objektu.
    Při kontrole bude řidič dotázán, kde strávil běžnou týdenní dobu odpočinku (adresa, telefon). Uvedené adresy budou namátkově kontrolovány, ať již telefonicky, tak policejní hlídkou. Nicméně účtenka z hotelu/pensionu samozřejmě kontrolní proces usnadní.

    Poznámka: Kontrolní úřady zatím neuvalily žádné sankce, údajně teprve připravují metodiku kontrol. Není vyloučeno, že na podzim 2017 může být tento zákon novelizován.


    Poslední aktualizace: 30. 5. 2017
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    tak se prej v D může jenom 24hp, víc ani ťuk, ale už vím jak na to, normálně zaparkuju, zmáčknu kladívka, cuknu sem tam a v sobotu ve 22:00 ukončim výkon a udělám 24:)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: jj, jen v Německu, takže jseš v poho;)
    SM3
    SM3 --- ---
    Co pouzivate za navigace? Mam Igo primo v cinsky krabicce a nemuzu si ho vynachvalit ted me vyborne protahl do centra Londyna, mam s nim za sebou Pariz, popisna cisla, POI apod. bez chyby, k tomu 1-2x rocne aktualizace. Pokud byste mel nekdo Dynavixe (Tera/Tir), tak by se mi hodil data.zip a nebo aspon slozku 480x272 - dostal jsem to na vyhozeni a chci do toho do zalohy narvat Igo. Ty mapy muzu nekam nahrat chce to jen krabicku s Win ce 6.0 ;)
    SM3
    SM3 --- ---
    COCOBRYCE: COCOBRYCE: Me se to (zatim) moc netyka, ale v podstate s tim souhlasim, at mi firma zaplati hotel, kdyz me chce drzet venku... Jinak to chapu, ze udelas 24h bezproblemu nebo pojedes chrapat za hranice :) Oni to Nemci urcite nejak vymysli, aby se to nedalo moc ochcavat. Na fb jsem cetl perly jakoze typek bude vozit stan, bude delat 44,59h apod. blbosti, na to jsou nemci urcite zvedavy :D Jinak predpokladam, ze ten zakaz plati jen v D, resp. mam 58h v UK a kdyz me capnou v Nemecku, tak mi muzou polibit, protoze to nebylo na jejich uzemi?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam