• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SM3Řidiči z povolání (Zkušenosti, rady, AETR, zaměstnavatelé, .... )
    - Rady a zkušenosti řidičů z povolání
    - Práce v ČR a zahraničí
    - Platy a chování zaměstnavatelů
    - Vychytávky na cestu, jak si krátíte pauzy, ...
    - Tipy na parkování kde ve městech a na cestách zastavit
    - Pracujete na stálo nebo vás uživí nárazové kšefty?
    - Zkušenosti s využitím vytěžovacích programů
    - Nabídky práce
    - Zkušenosti s celní a policejní kontrolou
    - Aktuální dopravní situace, čemu se kde vyhnout, kudy to objet
    - Kdo čím jezdíte?
    - ...
    rozbalit záhlaví
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: to je zase borec:)))
    SUMPTN
    SUMPTN --- ---
    SM3: :D dobry, silnej cajicek a jedem
    SM3
    SM3 --- ---
    Turecký řidič kamionu neřešil ani dobu jízdy, ani povinné přestávky, jeho jízdu ukončila hlídka OŘD | Týdeník Policie
    http://tydenikpolicie.cz/...sil-ani-dobu-jizdy-ani-povinne-prestavky-jeho-jizdu-ukoncila-hlidka-ord/
    SM3
    SM3 --- ---
    Unie se shodla na novele směrnice o vysílání pracovníků – Novinky.cz
    https://www.novinky.cz/...nomika/452765-unie-se-shodla-na-novele-smernice-o-vysilani-pracovniku.html
    SM3
    SM3 --- ---
    Od 19. října 2017 začínají platit nové sazby pokut v Německu.

    Nevytvoření nouzového pruhu pro záchranná vozidla nebo pomocná vozidla
    z 20 Eur na 200 Eur + 2 body, v závažných případech až 320 Eur + 2 body a 1 měsíc zákaz řízení

    Manipulace za jízdy s elektronickým zařízením ve vozidle
    z 60 Eur na 100 Eur + 1 bod, v závažných případech až 200 Eur + 2 body a měsíc zákazu řízení
    jedná se o tato elektronická zařízení: telefon, smartphone, tablet, čtečka knih
    pracovat s elektronickým zařízením může řidič jen s vypnutým motorem (nepočítá se systém start/stop)
    povoleno je hands-free nebo hlasové povely
    Manipulace za jízdy s elektronickým zařízením na jízdním kole 55 Eur

    Od této chvíle je zákaz maskování za volantem dopravního prostředku
    během cesty nesmí mít řidič zakrytý obličej
    opatření reaguje na usnadnění automatických kontrol v silničním provozu
    zákaz se vztahuje například na burky, masky, šály, závoje, …
    pokud nebude řidič dodržovat toto pravidlo, hrozí mu sankce 60 Eur
    nařízení se nevztahuje na motorkáře

    Nové pokuty v Německu
    http://www.uamk.cz/aktuality/2070-nove-pokuty-v-nemecku
    SM3
    SM3 --- ---
    Teď jsem si stáhl kartu a koukam, že mi to hlásí ze 16. 10. 7,35h jízdy bez pauzy, což je blbost, tak to rozklikam a v grafu čumim, že jsem přišel ráno k autu, dal kartu a kladiva 20min, pak přecvakl na pauzu a šel na kávu načetlo to 17min a pak jsem zastavil jen na 31min, takže tacho načetlo normálně 48min pauzy no a Tagra mi to teď vyhodnotila jako přestupek, a podle § 23 / 1f) jsou za to 4 body a pokuta do 5 000kč :/
    Když píšu na místa znalá problematiky, tak je to prý má chyba, protože je to povinná přestávka v ŘÍZENÍ a né pracovní činnosti, takže těch 16min není uznaných protože by se auto muselo pohnout, alespoň na minutu :/
    Takže prý můžu jen doufat, že mě nezastaví :(

    Čeká mě Itálie a Německo, tak si zahrávám s myšlenkou jestli nezastavit u cz fízlů/celníků a prostě se jim prásknout a zkusit jim to vysvětlit, že je to prostě blbost, ale sorry, tady máte pár stovek a klid. Udělal jste to už někdo? Říkám si, že by to mohla být menší pokuta než případně od Němců/Italů...
    Jiný průsery na kartě nemam, když nepočítám párkrát 4,31-32 ale nic zásadního na kartě v historii neni.
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: jako těm procentům východních kamionů, který to máj, moc nevěřím...
    SM3
    SM3 --- ---
    Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce - iDNES.cz
    https://auto.idnes.cz/...killer-podvod-emise-kamion-dq9-/automoto.aspx?c=A171016_110651_automoto_fdv
    KROJC
    KROJC --- ---
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: jj, to jsem videl:)
    SM3
    SM3 --- ---
    Sorry za FB, ale pobavilo :)
    https://www.facebook.com/groups/kamionacikamionackyavsichni/permalink/1260800040687479/

    „Doklady jsem zapomněl doma.
    Proč to nezapisuje činnost?
    Protože když nejdou hodiny tak to nezapisuje činnost.
    Jak můžete s takovým tachografem jezdit?
    Týpek jen pokrčí ramenama :D
    Pak probíhá kontrola a auto ve vraku, prý to je na odstavení“ :D
    Geis apod. střelci občas co jsem potkal od PPL aj. vraky, že jsem se bál, že se to předemnou rozsype :D
    Tenkrát na DHL týpci dohulili brko a jedééém :D

    Frajer neumí s digitálem... Dyt říkáte, že jezdíte půl roku, no dyt na školení jsem ještě nebyl, to je po roce nebo po dvou, nerozložený náklad, no dyt to nakládají skladníci :D
    Slušný střelci, můžou být rádi, že je zastavili v ČR :D


    SM3
    SM3 --- ---
    Tvrzení ministra dopravy, že stravné u řidičů kamiónů je součástí mzdy.
    https://www.youtube.com/watch?v=1HwvuDVmzHs
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: se mi snad sen, ty we 2 promile, jak se do toho auta vůbec dostal?
    SM3
    SM3 --- ---
    Řidič nákladního vozu z dnešní smrtelné dopravní nehody nadýchal přes dvě promile | Krimi Plzeň
    https://www.krimi-plzen.cz/a/stret-osobniho-automobilu-s-nakladnim-se-smrtelnymy-nasledky/
    SM3
    SM3 --- ---
    COCOBRYCE: Kdybych to měl jednoduchý, tak by mě to nebavilo :D
    Můžu sedět ve 12t solo po čr za 30 čistýho bez adr, v podstatě každý den doma, auto před barákem a týpek naprosto v klidu, ale nebaví mě to, radši debil budu běhat po firmách, zkoušet nový věcí a vyjednávat prachy, tahat se x hodin ve dvojkách, vyhazovat nemalý prachy za certifikáty a za prdelí mít 16t střelnýho prachu ;) :D
    Řekl jsem, že se už v životě v čr nenecham zaměstnat, dva roky stačily, to radši odjedu do Dánska, kam mě neustále tahá kámoš zpět a budu tam jezdit za jiných podmínek, než v tomhle kocourkově, navíc mě poslední dobou čím dál tím víc sere jezdit po čr, radši budu jezdit ven než lítat po tankodromu ;)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: ty si vždycky najdeš něco spešl?:)
    sry nemám jak poradit
    k tomu couvání, vždycky se to točí podle první/poslední nápravy, a pak jde ta další řiditelná/ točící se....
    SM3
    SM3 --- ---
    Jezdite nekdo s klasickym vlekem? V nedeli si beru soupravu a mam se s tim naucit couvat pod BDF (na cm), abych s tim jel dalsi vikend sam. Couval jsem s tim jednou a mel jsem z toho docela nervy, ale po 45min jsem to na tu rampu dostal :D
    Na nakl/vykl na to mam 20min slozit/nalozit a je tam zkurvene malo mista, jel jsem s typkem co to lita 2 roky a mel co delat, aby to tam dostal... Tak uvitam nejake smysluplne rady ;)
    S navesem/tandemem zacouvam bez problemu.

    Jezdite nekdo na ZL? Jak to fakturujete, abyste se vyhli schwarzsystemu? Mam vice firem, ale z uradu mi napsali, ze podle zakona musim mit kocesi, coz mrdam, skladat dalsi zkousky, fin. zajisteni apod., kdyz vse maji ty firmy.
    Jde to obejit, ze budu psat, ze jsem pouze odborny dohled nad prepravou? Mam na to od nemeckeho soudu papir, ale vztahuje se to jen na ADR 1 po SRN. Prepravy ADR 1 jsou tak ze 30% fakturace... Na DPP nam uz dosli hodiny u par firem, DPC je blbost kvuli 20h/tyden a zamestnat se nechci, nabidek je na to spousty, ale pronajem me ostatnim firmam, jim bude delat bordel v ucetnictvi :( Zaklad sro, mi prijde blbost, protoze bych musel mit koncesi/zkousky apod.? Zalozit to treba v jinem state? Danove priznani, placeni povinnych picovin je jasne, tomu se vyhnout nechci, jen nechci platit zbytecne sracky kolem, kdyz se snazim delat co nejmene :))
    JAFMAN
    JAFMAN --- ---
    SM3: Dneska jsem byl na seminari Raalu a tam rikal, ze to chteli hlavne po ruznejch zednickejch profesich a nejak timhle problemem do toho nechtene spadli i ridici.
    SM3
    SM3 --- ---
    Ze soc mi ještě nic neposlali, tak uvidím co mi napíšou, dam vědět ;)

    Ale když jsem to teď v rychlosti prolítl, tak bych řekl, že spadáme pod:
    Vyslaní zaměstnanci podléhají za splnění podmínek stanovených v nařízeních č. 883/2004 a 987/2009 po dobu nepřesahující 24 měsíců právním předpisům vysílajícího státu (čl. 12(1) nařízení č. 883/2004). Příslušnost k právním předpisům se osvědčuje vystaveným potvrzením A1.

    Jedná se o situaci, kdy zaměstnanec, který obvykle vykonává činnost jménem svého zaměstnavatele na území jednoho členského státu, je dočasně vyslán svým zaměstnavatelem na území jiného členského státu, aby tam pro něj a jeho jménem konal práci.
    Vyslaní pracovníci - Česká správa sociálního zabezpečení
    http://www.cssz.cz/...statu-pojisteni-dle-novych-narizeni-883-2004-a-987-2009/vyslani-pracovnici.htm
    JAFMAN
    JAFMAN --- ---
    COCOBRYCE: presne, ja prave taky ne
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: já tam nikde nic o řídičích mkd nevidim...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam