INUSHKA: no já jsem spíš na těch dnech koukala na děti, jak reagují na učitelky, na výstavky obrázků, prostředí. Třeba ta naše učitelka, co mě prováděla, tak k ní se děti vysloveně v obou třídách sbíhaly, říkala jim jménem, když něco chtěly, tak se jim věnovala, i když mluvila zrovna se mnou atd. Zrovna měli týden poznání světa a využili k tomu to, že tam chodí i děti japonských rodičů, Afričanů apod. Takže si zkoušeli dělat sushi, říkali, co kde žije za zvířata, jaký tam mají zvyky. Každý měsíc těm mladším chodí na návštěvu, ti starší jezdí třeba do Rudolfina. Mají tam hodně mimoškolních aktivit jako dílničky s rodiči, různé akce. Tehdy byl sníh, takže byly rozvěšený kombinézy, zmáčené a špinavé, takže si byly hrát a hrály si dokonale. Navíc je už pár let šmíruju, stejně jako Velvarskou:-) Co jsem byla v jiné školce, tak tam chodily ven, když na to bylo počasí, což jsem vypozorovala párkrát za měsíc, děti zaražené, všude nepřirozený pořádek, ředitelka o dětech vůbec nemluvila, jak se baví, nebaví, hlavně samá byrokracie a předpisy atd.